  • 1. Data: 2009-04-29 17:26:08
    Temat: Wyważanie kół - Praga Południe
    Od: "Vex" <v...@w...hot.pl>

    Witajcie,

    nie wiecie gdzie w Warszawie na Pradze Południe mogę wyważyć koło skuterowe
    ( Silver Wing ) ? Kółko mam zdjęte, tylko założyć na wyważarkę z odpowiednią
    przystawką.

    Pozdrowienia,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-04-29 22:50:25
    Temat: Re: Wyważanie kół - Praga Południe
    Od: Lukasz Lechowicz <m...@w...pl>

    Vex wrote:
> [...]
    > ( Silver Wing ) ? Kółko mam zdjęte, tylko założyć na wyważarkę z odpowiednią

    Sprobuj tutaj:

    Prostowanie felg i sezonowe przechowywanie opon. 04-314 Warszawa,
    Grochowska 307. (Tel) 0228701653

    Pzdr
    Luc