  • 11. Data: 2009-04-29 22:11:47
    Temat: Re: Dojazdy do pracy motocyklem a strój biznesowy
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 29.04.2009 Marcin Narzynski <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> napisał/a:
    > Standard standardem a co w przypadku kolizji?
    Zwykle jest bardziej lub mniej przesrane.

    > Po to są ciuchy, żeby było bezpieczniej. Z jednej strony krytykuje się w
    > czambuł gości w tiszertach a z drugiej udaje się, że standardem jest
    > garnitur na motocyklu? Dziwne...
    Ciuchy motocyklowe pomogą Ci jak się wyjebiesz i poszorujesz dupą, czy
    czym tam chcesz po asfalcie. Jeśli w coś dowalisz to nie ma zmiłuj.
    Przy uderzeniu w przeszkodę z prędkością 50km/h możesz się przy
    odrobinie niefarta zabić w gównianym samochodzie. Skąd pomysł że 1cm
    jakiejś plastikowej pianki uratuje Ci dupę?

    Na drodze samemu zwykle decyduje się na jakiś tam poziom ryzyka.
    Dochodzą jeszcze sytuacje których się z różnych względów nie ogranie
    i w konsekwencji nie ma na nie wpływu. Zwykle jednak nie zdarzają się
    często i nie tylko na drodze.

    Więc albo akceptujesz związane z danym działaniem ryzyko, albo robisz co
    innego(wieloznaczność zamierzona). Warto tylko pamiętać że gusła
    usypiają czujność.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 12. Data: 2009-04-29 22:21:05
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...SPAM> napisał w wiadomości

    > ze jak okraczysz motur to spodnie od garniaka mogą pęknąc w kroku :)

    No właśnie chyba tylko to jest argumentem......
    ;-)

    Wojtek

  • 13. Data: 2009-04-29 22:30:19
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Nikanor" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    On 29 Kwi, 23:02, "Alti" <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > dlaczego? Jaka różnica jeżeli chodzi o ruch miejski?

    >Mniej wieje, mniej pada, nie chlapie od dołu

    Większość motocyklistów rzadko jeździ w złą pogodę.

    >i muchi nie upaprają spodni oraz krawata.

    To jest argument, choć jeżdżąc po mieście i nie osiągając prędkości powyżej
    80kmh muchy ci nie straszne. Kumpel ma taką trasę dojazdową do pracy że
    swoim fazerem rzadko osiąga prędkości powyżej 50kmh. Ale z drugiej strony są
    tacy którzy po 3 pasmówce jadą do pracy przez 3km a pozostałe 6 jada po 2
    pasmówce tak więc prędkości zdarzają się powyżej 50kmh.

    > A jak się wypierdzielisz, to nie wali ci na nogę
    ćwierć tony żelastwa.

    A jak się zestrasz to łatwiej bedzie uprać. ;-)
    Innymi słowy wydaje mi się, że odsetek wypadków na jednośladach w których to
    kierowca został przygnieciony przez pojazd do odsetku wszystkich innych
    wypadków wydaje mi się znikomy.

    Wojtek

  • 14. Data: 2009-04-29 22:45:30
    Od: Paweł Burdzy <f...@w...pl>

    kakmar pisze:
    > Więc albo akceptujesz związane z danym działaniem ryzyko, albo robisz co
    > innego(wieloznaczność zamierzona). Warto tylko pamiętać że gusła
    > usypiają czujność.

    Czyli należy jeździć w samych slipkach i boso, bo wtedy będziemy się
    najbardziej bali o własną skórę i tym samym ostrożniej jeździli?

    Ludzi w garniaku częściej widać na skuterze niż na moto z kilku przyczyn
    : rozdarte spodnie, ślicznie wypastowane buty podrapane przez dźwignię
    zmiany biegów, kwestia "image'u" itd itp. Skuterami jeździ się wolniej,
    a przeszlifowanie nawet gołym tyłkiem po asfalcie przy 50km/h poza
    koniecznością kupna nowego garniaka i paskudną blizną na tyłku nie
    spowoduje raczej jakichś innych poważnych konsekwencji. Gdyby ten sam
    gość jechał na nakedzie, to musiałby być mistrzem samokontroli, żeby
    wracając po ciężkim dniu z pracy nie odkręcić sobie na jakiejś prostej.
    I wtedy, gdy przy 120km/h na budziku ktoś mu zajedzie drogę garniak już
    raczej nie wystarczy.

  • 15. Data: 2009-04-29 22:56:47
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-30 00:45:30 +0200, Paweł Burdzy <f...@w...pl> said:

    > I wtedy, gdy przy 120km/h na budziku ktoś mu zajedzie drogę garniak już
    > raczej nie wystarczy.

    A co wystarczy?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 16. Data: 2009-04-29 23:04:19
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    de Fresz pisze:

    > A co wystarczy?

    Jesionka (jesionowa)

  • 17. Data: 2009-04-30 05:35:08
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Marcin Narzynski pisze:
    > Czy w ogóle da się połączyć dojazdy do pracy motocyklem ze strojem
    > biznesowym (pełny, lub prawie pełny garnitur)?

    Najlepszym wyjściem jest tu skuter. Inna sprawa, że kilka razy widziałem
    w Wawie gościa na czopperze BMW (R1200C bodaj) w pełnym garniturze i
    braincapie.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 18. Data: 2009-04-30 05:39:57
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Najlepszym wyjściem jest tu skuter. Inna sprawa, że kilka razy widziałem w
    > Wawie gościa na czopperze BMW (R1200C bodaj) w pełnym garniturze i
    > braincapie.

    A ja dalej nie kumam w czym skuter miałby być lepszy od motocykla. Osobiście
    wydaje mi się że jest tylko gorszy. O tym że puszkarze bardziej chca
    rozjechać skuterzystów niż motocyklistów nawet nie wspomnę.
    Wojtek

  • 19. Data: 2009-04-30 06:15:14
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 30 Kwi, 07:35, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    > Najlepszym wyjściem jest tu skuter. Inna sprawa, że kilka razy widziałem
    >   w Wawie gościa na czopperze BMW (R1200C bodaj) w pełnym garniturze i
    > braincapie.

    zdarzało się tak jeździć nie raz hayką, nie widze problemu, tak jak i
    nie widzie problemu ubierania się w skórę na skuterze czy jazdę w
    samych majtasach w ciepły dzień

    --
    wiadro

  • 20. Data: 2009-04-30 06:19:22
    Od: n...@s...com

    On Thu, 30 Apr 2009 07:39:57 +0200, "Alti" <a...@g...pl> wrote:

    >A ja dalej nie kumam w czym skuter miałby być lepszy od motocykla.

    Ubierz garniak, buty do tego i sie kopnij. Zobacz jak pozniej fajnie
    ten garniak wyglada. O butach juz ktus wpomnial.

    > Osobiście wydaje mi się że jest tylko gorszy.

    Bo ?

    >O tym że puszkarze bardziej chca rozjechać skuterzystów niż motocyklistów nawet nie
    wspomnę.

    he ?

    pozdr
    newrom