  • 1. Data: 2011-03-21 19:46:35
    Temat: Dobry rynek na produkty nie spelniajace wysokich wymagan jakosciowych.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Polska

  • 2. Data: 2011-03-22 09:56:56
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    Ty chyba naprawde masz jakies problemy emocjonalne ;-).
    Akurat w kwestii "nienachalnie wymagajacego" rynku zgadzam
    sie z Toba, niemniej jednak nie uwazam zeby byl to temat na
    te grupe...

  • 3. Data: 2011-03-22 14:31:38
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Robert_J wrote:

    > Ty chyba naprawde masz jakies problemy emocjonalne ;-).

    Nie karm, prosze, i zobacz co sie dzieje 2 watki wyzej/nizej*.

    * w zaleznosci od ustawien..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 4. Data: 2011-03-22 15:34:35
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    W dniu 2011-03-22 10:56, Robert_J pisze:
    > Ty chyba naprawde masz jakies problemy emocjonalne ;-). Akurat w kwestii
    > "nienachalnie wymagajacego" rynku zgadzam sie z Toba, niemniej jednak
    > nie uwazam zeby byl to temat na te grupe...

    Polak w Ameryce łatwo nie ma. Z Polakiem (na miejscu) nie pogada, bo go
    nienawidzi, z Murzynem nie pogada, bo nie chce, z Amerykaninem nie
    pogada, bo ten nim gardzi.
    To z kim ma k...a pogadać?! A dziewczyny kosztują...
    Pozdr.

  • 5. Data: 2011-03-22 17:53:55
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 22, 11:34 am, Łatwa Jolka <l...@v...pl> wrote:

    > Polak w Ameryce łatwo nie ma. Z Polakiem (na miejscu) nie pogada, bo go
    > nienawidzi, z Murzynem nie pogada, bo nie chce, z Amerykaninem nie
    > pogada, bo ten nim gardzi.

    Moim zdaniem, kretyn nie powinien miec latwo nigdzie.
    Niektorych chwastow powinni ciagle wyrywac paralizatorami juz na
    lotniskach.

    > To z kim ma k...a pogadać?! A dziewczyny kosztują...
    > Pozdr.

    Zawsze sie znajdzie jakas latwa Jolka - nawet sama sie zareklamuje.

  • 6. Data: 2011-03-22 18:01:50
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 22, 5:56 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:
    > Ty chyba naprawde masz jakies problemy emocjonalne ;-).
    > Akurat w kwestii "nienachalnie wymagajacego" rynku zgadzam
    > sie z Toba, niemniej jednak nie uwazam zeby byl to temat na
    > te grupe...

    Moje problemy emocjonalne sa niczym w porownaniu z problemami
    emocjonalnymi kogos, kto zgadza sie ze mna i jednoczesnie za to
    krytykuje.
    Temat jak najbardziej na gupe o sprzecie foto, bo to tez produkt
    ktorego gorsza jakosciowo czesc, wysylana jest do polski.

  • 7. Data: 2011-03-22 18:04:00
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 22, 10:31 am, "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    <n...@c...barg.cy> wrote:

    > Nie karm, prosze, i zobacz co sie dzieje 2 watki wyzej/nizej*.
    >
    > * w zaleznosci od ustawien..

    Najlepsi sa dokarmaicze, ktorzy zawsze pisza o nie dokarmianiu.

  • 8. Data: 2011-03-22 19:49:09
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-22 19:01, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Temat jak najbardziej na gupe o sprzecie foto, bo to tez produkt
    > ktorego gorsza jakosciowo czesc, wysylana jest do polski.

    Jakieś wiarygodne dowody? Bo jeśli nie, to jesteś tylko trollem, jak w
    poprzednim wątku. Rzuciłeś tylko hasło, ale bez żadnych dowodów lub
    argumentów za.

  • 9. Data: 2011-03-22 23:03:57
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 22, 3:49 pm, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Jakieś wiarygodne dowody? Bo jeśli nie, to jesteś tylko trollem, jak w
    > poprzednim wątku. Rzuciłeś tylko hasło, ale bez żadnych dowodów lub
    > argumentów za.

    Jesli czytasz ta grupe od lat i pamiec cie nie zawodzi, to powinienes
    pamietac, ze juz nie jeden raz, nawet tutejsi "ludzie z dobrym
    gustem", o tym pisali.

  • 10. Data: 2011-03-23 06:33:49
    Od: "Andrzej R" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał

    Niektorych chwastow powinni ciagle wyrywac paralizatorami

    Niekoniecznie, mogliby też puszczać na nich kilku psów, myślę że dwóch
    owczarków kaukaskich by wystarczyło, ewentualnie czterech owczarków
    niemieckich:-)