  • Data: 2012-10-20 21:15:58
    Temat: Do tych co lubią grzebać :) VW ciśnienie oleju
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    od pewnego czasu borykam się z problemem, przez problem ze ssaniem
    (gaźnik pierburg 2e2) auto jeździło cały czas na ssaniu na benzynie,
    dopiero kiedy pojawił się problem z kontrolką ciśnienia oleju
    zareagowałem i ssanie wreszcie się rozłącza. Niestety wciąż mam problem
    z zapalaniem się kontrolki oleju i brzęczyka przy oleju rozgrzanym do
    temperatury około 100 stopni, po przekroczeniu 2000RPM czasami załącza
    się brzęczyk z kontrolką na chwilę, a czasami jak się włączy to już
    jęczy non stop do zgaszenia i uruchomienia silnika.

    Teraz po pierwsze, rozumiem, że najpierw wymienić olej i filtr oleju?

    Następnie przy okazji sprawdzić luz między zębowy w pompie oleju, czy
    przed wymianą zmierzyć ciśnienie oleju?

    Wcześniej auto jeździło tylko na gazie, wyjechało za granicę i musiało
    jeździć na benzynie i wtedy się zaczęło. Wcześniej nie było jaj z
    kontrolką ciśnienia.

    Z góry dzięki za wszelkie rady, wszystko robię sam i wciąż się uczę,
    dlatego bardzo dziękuję za cenne porady :)