  • Data: 2012-10-21 11:30:26
    Temat: Re: Do tych co lubią grzebać :) VW ciśnienie oleju
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-20 23:51, Tomasz Pyra pisze:

    > Nim w ogóle cokolwiek zrobisz to sprawdź to ciśnienie analogowym
    > manometrem. Bo może padł sobie czujnik, albo jego elektryka.
    >
    > Za spadek ciśnienia oleju zazwyczaj odpowiedzialny jest jakiś defekt
    > mechaniczny odbiorników tego ciśnienia (panewka, natrysk oleju czy coś) i
    > pompa robi co może ale cały olej ucieka jakąś dziurą.
    > Ewentualnie złamany/zatkany smok.

    Smok jest ok, wymieniałem miskę przed montażem tego silnika i dodatkowo
    czyściłem pompę oleju, nie zwróciłem uwagi na zawór ew. ( w poprzednim
    zatkał się właśnie smok :) )

    > Wymieniać oleju przed naprawą nie ma sensu - skontroluj tylko czy to co
    > jest na bagnecie to jeszcze olej (bo może już sama benzyna).
    > Potem szukaj awarii, a że pewnie będzie wymagało to rozebrania
    silnika, to
    > nowy olej dopiero po naprawieniu silnika.

    Tak też zrobię, najpierw zmierzę ciśnienie, a jeżeli to nie da jasnych
    informacji to miska w dół i obejrzę panewki, już powoli się starzeje i
    odechciewa mi się takich robót, no ale cóż, chce się mieć klasyka to
    trzeba oszczędzać przynajmniej na robociźnie :)