  • 21. Data: 2011-12-02 09:33:35
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Friday, December 2, 2011, 1:25:42 AM, you wrote:

    > No coz, z praktyki ... i tak malo kto przekracza 150, a nawet i 130.

    Chyba Ty....

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2011-12-02 11:31:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 02 Dec 2011 08:02:29 +0100 osobnik zwany Marcin Jan
    wystukał:

    > W dniu 2011-12-02 01:25, J.F. pisze:
    > /.../

    > akurat ciężarowcy na autostradach jeżdżą zwykle grzecznie,

    a jak mają jechać z wbudowanym ogranicznikiem?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2011-12-02 11:51:10
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/12/2011 08:33, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Chyba Ty....
    >
    > [...]

    Ojej, jakiś ty maczo, milion pińcet lanosem latasz.

    [odgłos dziewcząt rzucających majtkami]

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 24. Data: 2011-12-02 14:23:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Dec 2011, Shrek wrote:

    > Dalej to tylko korelacja - nie związek przyczynowo skutkowy.

    Można więc dać badaczom pole do popisu w szukaniu czy i jaki
    związek występuje :]

    A sendo problemu wyłożył Jakub - jeśli nie ma związku przyczynowo
    skutkowego, albo nie jest on znany, to z czego wynika pomysł
    wprowadzenia ograniczeń?
    A idąc dalej - jeśli pomysł jest teoretycznie dobry, to dlaczego
    on W PRAKTYCE NIE DZIAŁA? (a tu już własną ocenę podałem w tym
    co wyciąłeś, utrzymywanie fikcji nie ma sensu, jest "szkodliwe
    prawnie")

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2011-12-02 14:26:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Arek" <a...@a...pl> wrote in message news:jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl...
    > Ciekawe czy to prawda:
    > "Jako przykład BIX podaje stan Montana, gdzie w latach 1995-1999 zniesiono
    > limit prędkości, zastępując go znakiem, nakazującym w ciągu dnia w terenie
    > niezabudowanym "rozsądną i ostrożną" jazdę. Efekt? Spadła liczba wypadków
    > i ofiar śmiertelnych. Od 1999 roku, gdy zniesiono przepis, liczba wypadków
    > znów zaczęła rosnąć."
    >
    > Aczkolwiek wcale bym się nie zdziwił. Jednak nikt o zdrowych zmysłach nie
    > podpisze się pod takimi zmianami, które zlikwidowały by taką maszynkę do
    > zarabiania pieniędzy.

    A wiesz czym się różni stan Montana od Polski czy innych krajów
    Europejskich czy nie wiesz?

  • 26. Data: 2011-12-02 14:40:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Dec 2011, WS wrote:

    > nie do konca tak to wyglada... sporo ludzi uwaza, ze jesli jedzie
    > szybciej niz dopuszczalana przepisami predkosc, to po pierwsze nikt
    > ich nie moze wyprzedzac ;) wiec np. nie patrza w lusterka zmieniajac
    > pas...

    Ale ja nie chciałem wnikać w intencje i zachowania kierujących,
    ograniczyłem się do niezaprzeczalnego faktu :)
    Dodajmy: faktu ZNANEGO wszystkim posłom, ministrom, sędziom,
    prokuratorom, policjantom, urzędnikom od planowania przestrzennego
    i transportu itd.
    I... nic. Dalej tworzy się fikcję literacką w mocnym przekonaniu
    że sam tekst na papierze (tudzież liczba na znaku) cokolwiek zmienia.

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2011-12-02 18:45:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F.,
    >Chyba Ty....

    Dawno nie jezdziles przeciez ;-)

    Pojedz kiedys, wrzuc na GPS 150km/h, policz ile samochodow cie
    wyprzedzilo do Berlina.

    J.

  • 28. Data: 2011-12-02 18:51:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" napisał w wiadomości

    >akurat ciężarowcy na autostradach jeżdżą zwykle grzecznie, no może
    >poza wyprzedzaniem które ciągnie się i ciągnie.

    i czasem zajezdzanie drogi przy wyprzedzaniu, i za to wlasnie powinni
    im troche pogrozic.

    >Choć w Niemczech poradzono sobie z tym stawiając prosty znak - zakaz
    >wyprzedzania dla ciężarowych + godziny jego obowiązywania - i tak w
    >szczycie lewy mamy pusty.

    Ale to nie do konca jest dobre, bo wyjedzie ci jakis powolny kierowca,
    i co - maja ciezarowki zwolnic do 50 ?
    A jeszcze moze sie okazac ze na lewym tlok i jada tam osobowe 80 - ale
    wyprzedzic oczywiscie nie wolno.

    To juz chyba lepszy zakaz wyprzedzania bez znaczacej roznicy
    predkosci - choc ciezko ja zdefiniowac ...

    J.

  • 29. Data: 2011-12-02 19:21:12
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/02/2011 01:25 AM, J.F. wrote:

    > No coz, z praktyki ... i tak malo kto przekracza 150, a nawet i 130.

    > No nie poznaje kolegi, to juz kolega nie zamierza zap* po trzypasopwkach w
    > miescie ? :-)

    nie

  • 30. Data: 2011-12-02 20:48:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    > Dawno nie jezdziles przeciez ;-)

    W zeszłym tygodniu. Ostatnio Opole-Wrocław zaliczam często. W
    przyszłym tygodniu znów będe we Wrocku.

    > Pojedz kiedys, wrzuc na GPS 150km/h,

    Jak miałbym utrzymać tak małą prędkość? ;)

    > policz ile samochodow cie wyprzedzilo do Berlina.

    Na 69 km wyprzedzi mnie jeden, może dwóch. Ale ja za dużo osobówek
    jeszcze przy 150 nie wyprzedzam a nawet jesli, to z małą różnicą
    prędkości i na pewno jadą powyżej 130.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl