  • 121. Data: 2018-04-03 21:45:49
    Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-03 o 19:49, Shrek pisze:

    > Dalej twierdzę, że twój przykład nie był trafiony:P Mężczyżni z natury
    > nie są monogamistami. To że mają jedną żonę wynika z udomowienia:P

    Rozumiem że aktualnie jesteś żonaty. :-)

    Pozdrawiam

  • 122. Data: 2018-04-03 22:01:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2018 o 21:45, RadoslawF pisze:

    > Rozumiem że aktualnie jesteś żonaty.  :-)

    Widzę do czego zmierzasz;) Raczej nie jesteś w jej typie:P

    Shrek

  • 123. Data: 2018-04-03 22:16:00
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-03 o 07:18, Shrek pisze:

    > Generalnie wszystko.

    Ale co "wszystko" ? :-) Nie jeżdżą według rozkładów i tras ? No w Polsce
    nie jeżdżą, ale czy ja mówię o Polsce ? Itd. Zresztą w Polsce też
    prędzej czy później będą jeździły. Nie przełączają zwrotnic, semaforów ?
    Nie przekazują pociągów między stacjami ? Nie robią routingu ? Co
    kwestionujesz ?! :-)

    Jedyne znane mi automatyczne systemy "kolei", to
    > automatyczne linie metra, ale to ma sie nijak do tego co chciałeś
    > zaprezentować.

    Nic nie poradzę.

    > All time red to tylko na stacjach. Na szlaku jest samoczynna blokada
    > liniowa i tam domyślym sygnałem jest jazda z maksymalną dozwoloną
    > prędkością.

    Nie zmienia istoty sprawy.

    > No i? to jest jedna stacja. Nawet nie LCS.

    Może sobie być LCS http://niusy.pl/@upload.wikimedia.org/a0h

    Jak dla mnie nic nie zmienia. Sztab ludzi jest, ale dla całego
    funkcjonowania kolei a nie jednego pociągu.

  • 124. Data: 2018-04-03 23:00:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2018 o 22:16, kk pisze:

> [...]
    > prędzej czy później będą jeździły. Nie przełączają zwrotnic, semaforów ?
    > Nie przekazują pociągów między stacjami ? Nie robią routingu ? Co

    Że pociąg sobie automatycznie jedzie od stacji początkowej do końowej i
    przed nim się automycznie ustawiaja zwrotnice. Wszystko co napisałeś
    jest mniej więcej prawdą, tylko nie dzieje się to automatycznie.

    > Jedyne znane mi automatyczne systemy "kolei", to
    >
    > Nic nie poradzę.

    Możesz na przykład... podać przykład. Tylko nie ten jeden z
    australijskim pociągiem jadącym samotnie po długiej bezkresnej
    australijskiej przestrzeni;)

    > Nie zmienia istoty sprawy.

    Zmienia. Akurat te co są cały czas czerwone i diero utwierdzenie
    przebiegu daje zgodę na jazdę soba obsługiwane przez człowieka
    (najczęściej obecnie pośrednio, ale zawsze)

    > Może sobie być LCS http://niusy.pl/@upload.wikimedia.org/a0h
    >
    > Jak dla mnie nic nie zmienia. Sztab ludzi jest, ale dla całego
    > funkcjonowania kolei a nie jednego pociągu.

    Ale miało być w automacie. A nie jest.

    Shrek

  • 125. Data: 2018-04-04 00:28:05
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-03 o 23:00, Shrek pisze:

> [...]
    > przebiegu daje zgodę na jazdę soba obsługiwane przez człowieka
    > (najczęściej obecnie pośrednio, ale zawsze)

    To Ci mówię, że są systemy automatyczne. Nawet jeśli w pewnych
    przypadkach wymagają interwencji operatora to zasadniczy cel takich
    systemów jest by wybrały trasę za człowieka. I te systemy działają np. u
    naszego zachodniego sąsiada. Tak jak napisałem, masz system (automated
    routing system), rozkład jazdy z trasami (timetable), pociągi mają
    numery (train describer) i tak se jadą przez kraj. Tu masz jakąś książkę
    zdaje się na ten temat http://niusy.pl/@books.google.pl/a0i

  • 126. Data: 2018-04-04 01:56:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-03 o 22:01, Shrek pisze:

    > Widzę do czego zmierzasz;) Raczej nie jesteś w jej typie:P
    Twoja reakcja pokazuje ze jednak miałem rację i żonatego
    wpienia to co pisze. A co do bycia w jej typie to nie muszę
    być, takich "kłusowników" wszędzie pełno, zawsze znajdzie się
    taki co będzie. :-)
    Ja tylko opisuje zjawisko, nie robię przytyków personalnych.

    Pozdrawiam

  • 127. Data: 2018-04-04 06:48:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.04.2018 o 00:28, kk pisze:

    > To Ci mówię, że są systemy automatyczne.

    Systemy bywają mocno automatyczne. Cały system nie jest automatyczny i
    wymaga działań ludzi, żeby działał.

> [...]
    > routing system), rozkład jazdy z trasami (timetable), pociągi mają
    > numery (train describer) i tak se jadą przez kraj. Tu masz jakąś książkę

    Wszstko to jest prawdą, ale pociąg nie jedzie automatycznie. I nie
    chodzi mi nawet o maszynistę.

    Shrek

  • 128. Data: 2018-04-04 16:50:07
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 01.04.2018 o 15:42 Marek S <p...@s...com> pisze:

    > Nieprawda

    Ustalcie może najpierw o co się spieracie: od kiedy w samolocie musi być
    dwóch pilotów czy od kiedy w kabinie w każdym momencie lotu muszą być dwie
    osoby?

    --
    SW3
    ----

  • 129. Data: 2018-04-04 17:12:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 2 Apr 2018 23:07:28 +0200, w <k...@4...net>,
    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(-a):

    > Tu jeszcze ciekawe jest to, że wypadek miał miejsce na dość jasnej,
    > oświetlonej latarniami drodze na której widoczność była dobra.
    > Człowiek bez problemu by tą prowadzącą rower zauważył.
    >
    > A Uber pokazał film na którym wygląda jakby tam było ciemno jak w d...
    > Film jest zmanipulowany? Przerobiony? A może robili go jakimś starożytnym
    > dashcamem (celowo?)

    "Driving where Autonomous Uber hit Pedestrian at night"
    https://www.youtube.com/watch?v=1XOVxSCG8u0

    "Tempe Uber Accident Video Analysis - Footage Was Altered"
    https://www.youtube.com/watch?v=sKBy4_3azBg

  • 130. Data: 2018-04-04 17:29:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.04.2018 o 01:56, RadoslawF pisze:

    > Twoja reakcja pokazuje ze jednak miałem rację i żonatego
    > wpienia to co pisze.

    Od razu wpienia;)

    > A co do bycia w jej typie to nie muszę
    > być, takich "kłusowników" wszędzie pełno, zawsze znajdzie się
    > taki co będzie.  :-)

    Co tylko potwierdza, że twój przykład że faceci wolą żonę na własność a
    nie skakanie po sąsiadkach nie jest najlepszym przykładem:P

    Shrek