    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Date: Wed, 4 Apr 2018 00:28:05 +0200

    W dniu 2018-04-03 o 23:00, Shrek pisze:

    > Że pociąg sobie automatycznie jedzie od stacji początkowej do końowej i
    > przed nim się automycznie ustawiaja zwrotnice. Wszystko co napisałeś
    > jest mniej więcej prawdą, tylko nie dzieje się to automatycznie.

    > Możesz na przykład... podać przykład. Tylko nie ten jeden z
    > australijskim pociągiem jadącym samotnie po długiej bezkresnej
    > australijskiej przestrzeni;)

    > Zmienia. Akurat te co są cały czas czerwone i diero utwierdzenie
    > przebiegu daje zgodę na jazdę soba obsługiwane przez człowieka
    > (najczęściej obecnie pośrednio, ale zawsze)

    > Ale miało być w automacie. A nie jest.

    To Ci mówię, że są systemy automatyczne. Nawet jeśli w pewnych
    przypadkach wymagają interwencji operatora to zasadniczy cel takich
    systemów jest by wybrały trasę za człowieka. I te systemy działają np. u
    naszego zachodniego sąsiada. Tak jak napisałem, masz system (automated
    routing system), rozkład jazdy z trasami (timetable), pociągi mają
    numery (train describer) i tak se jadą przez kraj. Tu masz jakąś książkę
    zdaje się na ten temat http://niusy.pl/@books.google.pl/a0i