  • 21. Data: 2011-08-05 13:30:57
    Temat: Re: Dlaczego to jest fajne?
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    "b...@n...pl" <b...@n...pl> napisał(a):

    >W kotletach trzeba dostosować się do poziomu odbiorcy. Wczoraj akurat
    >miałem okazję widzieć kilka sesji ślubnych w Łazienkach. W jednym
    >przypadku panna młoda miała na głowię coś w rodzaju peruki zrobionej
    >chyba z włóczki. Wyglądało to jak koszmar z rosyjskich teledysków.

    Pani mloda miala inny gust widocznie. Myslisz, ze gorszy?
    Ale mlody pewnie tez akceptowal.

    >Niestety trzeba zaczekać ze 100 lat, aż takie zdjęcia będą klimatyczne.
    >No ale większość osób ma gust poziomie disco polo w remizie.

    Ale po co robic w ogole jakies infantylne i nudne sesje w plenerze?
    To jest dopiero kwas :)

  • 22. Data: 2011-08-05 13:31:06
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Rumiani chłopcy na motorach
    > Sworne dziewuchy podoczepiane
    > Rumiani chłopcy na motorach
    > Nowa kultura prosto z pola
    >
    > Oni nie są kulturą, są tylko nabywcami pewnych dóbr kulturalnych, w
    > dodatku tych najłatwiejszych w odbiorze.

    Następny ,,samotny jeździec,,;)

    marek

  • 23. Data: 2011-08-05 13:54:09
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Pozwól ludziom ,,nie
    > rozumieć,,, a potem do nich mów.
    > W przeciwnym wypadku wypalisz się i zmarnujesz:)

    Za stary jestem aby miec jeszcze chec zmieniac Swiat. To mi juz dawno
    przeszlo. Ograniczam sie do obserwacji zastanej rzeczywistosci. Nikomu nic
    nic narzucam i tylko po prostu po ludzku sie dziwie. Taki dziwienie sie i
    szukanie odpowiedzi. :-)

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 24. Data: 2011-08-06 13:12:47
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Ale po co robic w ogole jakies infantylne i nudne sesje w plenerze?
    > To jest dopiero kwas :)

    Nie myslalem, ze doczekam sie w koncu tego najwazniejszego pytania. :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat