  • 11. Data: 2011-08-04 21:55:53
    Temat: Re: Dlaczego to jest fajne?
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    news:j1ckak$9j5$1@news.onet.pl...
    > http://www.fotoknyt.pl/galeria/plener-slubny
    > Bo nie udaje, że nie jest kiczem :)
    > Zmaścili tylko opisem.
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam: www.smialek.prv.pl www.facebook.com/smialekadam
    > /dobrze łączyć przyjemne z pożytecznym, jeszcze lepiej przyjemne z
    > przyjemnym/

    http://www.fotoknyt.pl/uploads/galleries/e-plener-no
    wosc_de6c2956350238e14fdc4d33db9c936393f23395.jpg
    technicznie rewelacje
    ale po tuningu to wieksze zlo dla oczu

  • 12. Data: 2011-08-05 10:53:06
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > :-) Rzeczywiscie - użycie tego rekwizytu było niezbyt przemyślanym
    > ryzykiem.
    > Ale - póki na rynku będzie popyt na takie coś, to i będzie sens
    > istnienia. Mamy przecież za sobą inwazje italo disco, disco polo,
    > exfaktory, tańcenałyżwach pod gwiazdami, pudelki i takie tam

    Nie do końca są to trafne porównania. Fotografia ślubna ma korzenie w kulturze
    ludowej danego kraju. Ma o wiele mocniejsze podstawy.
    Przywołane zdjęcia wychwytują schemat. Tylko. Ale są też lepsze niż
    tzw. &#8222;zdjęcia ambitne&#8221; ponieważ, jak wspomniał Janko, nie udają czegoś
    czym
    nie są.
    Folkloru nie można obejść nie tworząc sprzeczności z samym sobą.

    marek

  • 13. Data: 2011-08-05 11:18:30
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Folkloru nie można obejść nie tworząc sprzeczności z samym sobą.

    Co inego folklor, a co innego "estetyczne zidiocenie". Ja bym tych spraw nie
    stawial na jednej szali.

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 14. Data: 2011-08-05 11:19:47
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 05.08.2011 12:53, marek augustynski wrote:

> [...]
    czym
    > nie są.
    > Folkloru nie można obejść nie tworząc sprzeczności z samym sobą.

    W kotletach trzeba dostosować się do poziomu odbiorcy. Wczoraj akurat
    miałem okazję widzieć kilka sesji ślubnych w Łazienkach. W jednym
    przypadku panna młoda miała na głowię coś w rodzaju peruki zrobionej
    chyba z włóczki. Wyglądało to jak koszmar z rosyjskich teledysków.
    Niestety trzeba zaczekać ze 100 lat, aż takie zdjęcia będą klimatyczne.
    No ale większość osób ma gust poziomie disco polo w remizie.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 15. Data: 2011-08-05 11:55:06
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Co inego folklor, a co innego "estetyczne zidiocenie". Ja bym tych spraw nie
    > stawial na jednej szali.

    Nie ma czegoś takiego jak ,,estetyczne zidiocenie,,. Jest nieświadomość
    kultury w której się pochodzi. Zauważ, że zjawiskiem nagminnym, wręcz
    naturalnym, jest tzw. ,,słoma z buta,,. Zdarza się wszystkim niezależnie od
    wykształcenia. Jest to tak głęboko zakodowane, że nawet jeśli zmienisz
    otoczenie, będziesz pobierał nauki itd. to i tak twoje ,,korzenie,, będą
    wychodziły na światło dzienne. Nie zmienisz tego, nie wyrugujesz ich. Możesz
    jedynie uświadomić sobie stan w jakim się znajdujesz i przyjąć go jako
    naturalną kolej rzeczy.

    marek

  • 16. Data: 2011-08-05 12:06:55
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Nie ma czegoś takiego jak ,,estetyczne zidiocenie,,.

    Uwierz na slowo, ze jest :-)

    Taki "slomkowy" gosc to ktos zupelnie inny. Ja znam niestey sporo takich
    ludzi, bo mieszkam w kamieniarskim zglebiu i tutaj dosyc czesto duza robia
    kase ludzie, ktorzy mocno odstaja od standardow "klasy sredniej". Za wszelka
    cene chca to zmienic, ale tutaj bardzo czesto nie da sie tej "slomy" pozbyc.
    Wylazi wszelkimi szparami w ciele delikwenta. Nawet jesli jest juz domyty,
    to nadal tylko domyty cham. :-(

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 17. Data: 2011-08-05 12:25:02
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Uwierz na slowo, ze jest :-)

    Wierze:)

> [...]
    > Wylazi wszelkimi szparami w ciele delikwenta. Nawet jesli  jest juz domyty,

    Nie da się zmienić czegoś za wszelką cenę:) Zmienia się &#8222;podstępnie, wchodząc
    w klimat i rozpychając od wewnątrz&#8221;. Mówiąc jeszcze bardziej przewrotnie: to
    nie ty jesteś kulturą tylko oni.

    marek

  • 18. Data: 2011-08-05 12:31:44
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Mówiąc jeszcze bardziej przewrotnie: to
    > nie ty jesteś kulturą tylko oni.

    To wielce prawdopodobne. :-)
    Zaraz przychodzi mi w takich sytuacjach na mysl tekst o "miliardach much
    jedzacych gowno.. ". W sumie to sie ciesze, ze (chyba) odstaje w jakis
    sposob od tej "kultury" ;-)

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 19. Data: 2011-08-05 12:33:26
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 05.08.2011 14:25, marek augustynski wrote:

    > Nie da się zmienić czegoś za wszelką cenę:) Zmienia się &#8222;podstępnie, wchodząc

    > w klimat i rozpychając od wewnątrz&#8221;. Mówiąc jeszcze bardziej przewrotnie: to
    > nie ty jesteś kulturą tylko oni.

    Ref. Wiejscy motocykliści
    Na swych błyszczących maszynach
    Wiejscy motocykliści
    Na swych błyszczących maszynach

    Rumiani chłopcy na motorach
    Sworne dziewuchy podoczepiane
    Rumiani chłopcy na motorach
    Nowa kultura prosto z pola

    Oni nie są kulturą, są tylko nabywcami pewnych dóbr kulturalnych, w
    dodatku tych najłatwiejszych w odbiorze. Jest jeszcze jedna grupa,
    snobująca się na odbiorców kultury. Czyli czytanie tego co jest modne,
    bo jest modne. Bez żadnego zrozumienia dla przekazu.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 20. Data: 2011-08-05 13:26:49
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > To wielce prawdopodobne. :-)
    > Zaraz przychodzi mi w takich sytuacjach na mysl tekst o "miliardach much
    > jedzacych gowno.. ". W sumie to sie ciesze, ze (chyba) odstaje w jakis
    > sposob od tej "kultury" ;-)

    Ambicjonalnie się unosisz:).. odcinasz się od tej kultury a jednocześnie
    chcesz wpuścić do niej swoją estetykę. Jesteś intruzem.
    Jeśli mówisz, że ktoś nie rozumie, a sam jesteś rozumny, to powinieneś
    wiedzieć, że to ten ktoś nie rozumie a nie ty. Pozwól ludziom ,,nie
    rozumieć,,, a potem do nich mów.
    W przeciwnym wypadku wypalisz się i zmarnujesz:)

    marek