  • 1. Data: 2011-08-03 23:06:59
    Temat: Dlaczego to jest fajne?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    http://www.fotoknyt.pl/galeria/plener-slubny
    Bo nie udaje, że nie jest kiczem :)
    Zmaścili tylko opisem.

    --
    pozdrawia Adam
    /dobrze łączyć przyjemne z pożytecznym, jeszcze lepiej przyjemne z
    przyjemnym/

  • 2. Data: 2011-08-04 08:13:55
    Temat: Re: Dlaczego to jest fajne?
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Thu, 04 Aug 2011 01:06:59 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > http://www.fotoknyt.pl/galeria/plener-slubny
    > Bo nie udaje, że nie jest kiczem :)
    > Zmaścili tylko opisem.

    tak tak - to działa też w drugą stronę.
    Nazwanie kibla fontanną spowodowało iż stał sie dziełem sztuki :D

  • 3. Data: 2011-08-04 09:10:12
    Od: Catholic <l...@v...pl>

    W dniu 2011-08-04 01:06, Janko Muzykant pisze:
    > http://www.fotoknyt.pl/galeria/plener-slubny
    > Bo nie udaje, że nie jest kiczem :)
    > Zmaścili tylko opisem.

    91 jest erotyczne. Tylko autor lubując się w wycinaniu postaci,
    powinien w tym przypadku wstawić niżej młodego pływającego na plecach.
    94 za to jest uniwersalne.

    Pozdr.
    dawniej łatwajolka

  • 4. Data: 2011-08-04 11:13:48
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > http://www.fotoknyt.pl/galeria/plener-slubny

    IMHO straszne.
    Kto moze chciec takie fotk - to mnie najbardziej w tym zastanawiai? :-)

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 5. Data: 2011-08-04 13:46:02
    Od: "StaM" <q...@g...pl>

    Piotr Sz. <p...@W...com> napisał(a):
    > IMHO straszne.
    > Kto moze chciec takie fotk - to mnie najbardziej w tym zastanawiai? :-)

    Chyba ten kto nie ma najsprostszego programiku np. jakiegos PhotoImpact6.
    Zdjecie z rowerem gdzie autor nie powycinal przestrzeni miedzy szprychami jest
    wrecz niechlujne.
    Pozdrawiam
    StaM

  • 6. Data: 2011-08-04 14:03:09
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Thu, 4 Aug 2011 13:46:02 +0000 (UTC), StaM napisał(a):

> [...]
    > Zdjecie z rowerem gdzie autor nie powycinal przestrzeni miedzy szprychami jest

    a chciało by Ci sie szparować szprychy do takiego gówna?

    No widzisz :D

  • 7. Data: 2011-08-04 14:13:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-04 13:13, Piotr Sz. pisze:

    > IMHO straszne.
    > Kto moze chciec takie fotk - to mnie najbardziej w tym zastanawiai? :-)

    Skoro chcą fotek z rozciągniętymi głowami, wypranym kolorem, krzywych,
    upstrzonych tandetną pseudoramką, nieostrych, poruszonych czy po prostu
    zafajdanych i gotowi są za to dać kilka tysięcy (liderom rynku, nie
    panom Kaziom), dlaczego nie chcieliby czegoś takiego? Niechlujstwo
    podobne, estetyka nieco inna, ale z tej samej półki...

    --
    pozdrawia Adam
    /zarabiam jedyne/

  • 8. Data: 2011-08-04 14:20:31
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-08-04 01:06, Janko Muzykant wrote:
    > http://www.fotoknyt.pl/galeria/plener-slubny
    > Bo nie udaje, że nie jest kiczem :)
    > Zmaścili tylko opisem.

    "Założyciele i właściciele firmy to Maja i Witold Knyt, artyści
    fotografowie, którzy mają na swoim koncie kilkadziesiąt wystaw
    fotograficznych. Dorobek ich pracy nagrodzony został medalami (złote,
    srebrne i brązowe), oraz obecnością ich prac w Muzeum Fotografii w
    Norwegii."

    :D

  • 9. Data: 2011-08-04 16:48:57
    Od: Maurice de Poszepszynski <s...@d...najt>

    Użytkownik - StaM napisał:

> [...]
    > Zdjecie z rowerem gdzie autor nie powycinal przestrzeni miedzy szprychami jest

    :-) Rzeczywiscie - użycie tego rekwizytu było niezbyt przemyślanym
    ryzykiem.
    Ale - póki na rynku będzie popyt na takie coś, to i będzie sens
    istnienia. Mamy przecież za sobą inwazje italo disco, disco polo,
    exfaktory, tańcenałyżwach pod gwiazdami, pudelki i takie tam - jak widać
    rzesze odbiorców są wręcz masowe, więc kto wie, czy ta forma nie jest
    działaniem zamierzonym, albo odzewem na zapotrzebowanie. Wystarczy tylko
    popatrzeć na wypasione salony "fotografii" lokowane w galeriach
    handlowych - dowód na to, że jest "odbiorca".
    Panie! Panowie! Do dzieła!
    --
    Wendy! I'm home.

  • 10. Data: 2011-08-04 17:12:05
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2011-08-04 15:46, StaM pisze:

    > Chyba ten kto nie ma najsprostszego programiku np. jakiegos PhotoImpact6.
    > Zdjecie z rowerem gdzie autor nie powycinal przestrzeni miedzy szprychami jest
    > wrecz niechlujne.

    Czasami niechlujstwo to maniera ;) ale co czym jest zależy już od
    grubości portfela klienteli ;).

    Dobre niechlujstwo nie jest złe, świetnym tego przykładem jest muzyka.
    Uwielbiam wszelkie garażowe projekty czy płyty nagrywane w kuchniach i
    łazienkach. Ma to swój specyficzny klimat. Oczywiście nie jest to muzyka
    na każdą okazję.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.