  • 21. Data: 2010-09-16 11:49:43
    Temat: Re: Dlaczego nie odbieram PR1 na 225 ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > No wiesz, tu sie o pieniadze rozchodzi i to grube.
    > Wcale sie nie dziwie ze jak nie chcieli placic za utrzymanie
    > w gotowosci, to potem uslyszeli zaporowa cene za wlaczenie.
    >
    > No coz - racje mial jeden z kolegow - nadszedl dzien, gdy
    > wylaczafale dlugie, i nikt tego nie zauwazy :-)

    Jam ci to -- nie chwaląc się -- napisał. A firma wsponiana ma
    wyjątkowy talent do gaszenia światła nad technologiami, które
    może i dogorywają, ale jeszcze żyją. Jak dali zaporową cenę,
    to niech się nie zdziwią, że następnego remontu już nie będzie,
    bo z Solca też się trzeba będzie zwijać. Jak teraz nie nadają
    przez dwa tygodnie, to wierni słuchacze w tym czasie pewnie
    rozejrzą się za jakims radyjkiem z UKF.

    Jarek

    --
    Ja zawsze mam rację. Kiedyś mi się zdawało, że nie mam. Ale byłem w błędzie.

  • 22. Data: 2010-09-16 12:11:00
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl>

    Witam

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrni9412n.bnq.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    [...]
> [...]
    > bo z Solca też się trzeba będzie zwijać. Jak teraz nie nadają
    > przez dwa tygodnie, to wierni słuchacze w tym czasie pewnie

    Czy możesz zaspokoić moją ciekawość i napisać, jakąż to "firmę" masz
    na myśli?

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 23. Data: 2010-09-16 12:23:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krzysztof Kucharski napisał:

    > [...]
    > [...]
    >
    > Czy możesz zaspokoić moją ciekawość i napisać, jakąż to "firmę"
    > masz na myśli?

    Utrzymaniem sieci nadajników zajmuje się Telekomunikacja Polska S.A.
    Jest do tego wydzielona spółka Emitel należąca do tepsianej grupy
    kapitałowej.

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2010-09-16 12:28:23
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrni9431n.c1d.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    [...]
    > Utrzymaniem sieci nadajników zajmuje się Telekomunikacja Polska S.A.
    > Jest do tego wydzielona spółka Emitel należąca do tepsianej grupy
    > kapitałowej.
    [...]

    Czyżbyś sugerował jakikolwiek związek firmy TP EmiTel z RCN Solec
    Kujawski?

    KK.

  • 25. Data: 2010-09-16 12:42:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > [...]
    >
    > Czyżbyś sugerował jakikolwiek związek firmy TP EmiTel z RCN Solec
    > Kujawski?

    Dlaczego? Solec faktycznie jest jednym z nietepsianych nadajników
    (ale dosył sygnału to chyba wciąż Emitel). Tepsa swoje talenty ujawnia
    przecież nie tylko wobec technologii używanych przez siebie. Innym
    taką przysługę robi jeszcze chętniej.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2010-09-16 12:57:41
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrni9444r.c6j.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    [...]
> [...]
    > ujawnia
    > przecież nie tylko wobec technologii używanych przez siebie. Innym

    Uzgodniliśmy już, że operatorem RCN Solec Kujawski nie TP EmiTel.
    Dosyłem sygnałów modulacyjnych do tego obiektu _NA_PEWNO_ nie zajmuje
    się TP EmiTel. Zaprzestanie emisji na falach długich z RCN Warszawa /
    Raszyn miało zupełnie inne przyczyny niż sugerowana przez Ciebie
    pazerność Grupy TP.
    Dla zainteresowanych link:
    http://orka2.sejm.gov.pl/IZ3.nsf/main/1D450B55
    i cytat:
    [...]
    1. Decyzja o budowie nowej stacji nadawczej, przeznaczonej do
    rozpowszechniania Programu I Polskiego Radia w zakresie fal długich,
    została podjęta w sytuacji prawnej powstałej w wyniku wyroku
    Naczelnego Sądu Administracyjnego (sygn. akt II S.A./Łd 1736/96),
    uchylającego decyzję wojewody płockiego i decyzję kierownika Urzędu
    Rejonowego w Płocku dotyczącą ˝pozwolenia na odbudowę masztu
    antenowego w radiowym Ośrodku Nadawczym w Konstantynowie pod Gąbinem˝.
    Wyrok ten praktycznie przekreślił możliwość przywrócenia
    funkcjonowania RON Konstantynów. W tym samym okresie wojewoda
    warszawski decyzją OSRL-VIII-7643/1/96 z dnia 11 października 1996 r.
    nakazał ograniczenie mocy promieniowania elektromagnetycznego
    wytwarzanego przez Radiowy Ośrodek Nadawczy ˝Raszyn˝ w Łazach gm.
    Lesznowola do wartości, która, praktycznie rzecz biorąc,
    uniemożliwiłaby wykonywanie zadań radiofonii publicznej dotyczących
    rozpowszechniania ogólnopolskiego programu radiowego w zakresie fal
    długich. W tej sprawie podjęte zostało odrębne postępowanie odwoławcze
    przed NSA.
    [...]

    Wiem, że łatwo pisać o "talentach", "przysługach" itd, ale proszę,
    trzymajmy się faktów ...

    Serdecznie pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 27. Data: 2010-09-16 13:28:54
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No dobrze, ale "kondominium" czy zwykła polska nieuwaga ?

    ZTCW (nieoficjalnie) rażące niedbalstwo i niedochowanie stosownych
    procedur. Udam, że nie widzę, że na siłę próbujesz wetknąć tu jakiś
    bieżący wątek polityczny.

    e.

  • 28. Data: 2010-09-16 13:37:40
    Od: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>

    <Aden> jak sprawdzić, czy coś jest na płycie NIE wkładając jej do mojego CD-
    ROMu, żeby nie zacięło mi kompa? xD
    <Krzysztof> nastrój oczy na bodajże 130nm, przełącz strumień światła na
    czerwony i... jedziesz.

    http://bash.org.pl/638704/

    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

  • 29. Data: 2010-09-16 14:34:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krzysztof Kucharski napisał:

    > Uzgodniliśmy już, że operatorem RCN Solec Kujawski nie TP EmiTel.
    > Dosyłem sygnałów modulacyjnych do tego obiektu _NA_PEWNO_ nie zajmuje
    > się TP EmiTel.

    A to dziękuję, zawsze to jakaś ciekawa informacja.

> [...]
    > rozpowszechniania ogólnopolskiego programu radiowego w zakresie fal
    > długich. W tej sprawie podjęte zostało odrębne postępowanie odwoławcze

    I dalsza część cytatu:

    Minister
    Emil Wąsacz
    Warszawa, dnia 19 czerwca 2000 r.

    No więc to było z górą dziesięć lat temu. A my tu mówimy o sytuacji
    z 31 lipca 2009 roku, kiedy to zaprzestano emisji. Zaprzestano
    z powodów ekonomicznych, czyli że Polskiego Radia nie było dłużej stać
    na opłacanie się Telekomunikacji (Polskiej, żeby nie było). Jeśli przez
    trzynaście lat Emitel brał kasę za coś, co "praktycznie rzecz biorąc,
    uniemożliwia wykonywanie zadań radiofonii publicznej dotyczących
    rozpowszechniania ogólnopolskiego programu radiowego w zakresie fal
    długich", to zapewnie nie ma to nic wspólnego z pazernością Grupy TP.
    Charytatywne to było, a tak w ogóle, to dla TP niemożliwe jest możliwe
    (chyba żeby BMT).

    > Wiem, że łatwo pisać o "talentach", "przysługach" itd, ale proszę,
    > trzymajmy się faktów ...

    Ależ ja właśnie na faktach opieram moje pisanie o talentach Grupy TP.
    Faktów i przykładów znam bez liku. A że ekstrapoluję, że własne
    doświadczenia służą mi do oceny innych sytuacji? Może to niesprawiedliwe
    i źle robię? Cóż, po życiu nie należy spodziewać się sprawiedliwości.
    Po biznesie tym bardziej. Jeśli firma raz traci renomę, to musi się
    mocno starać by ją odbudować. Jeśli tego nie robi, traci ją na zawsze.

    > Serdecznie pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

    Ja również -- Jarek

  • 30. Data: 2010-09-16 14:41:58
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrni94an3.d10.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    [...]
> [...]
    > stać
    > na opłacanie się Telekomunikacji (Polskiej, żeby nie było).

    Nieprawdą jest jakoby PR "opłacało" się TP. Mylisz dwa podmioty.
    BTW - niedługo to będą trzy podmioty. Ale to już całkiem inna
    historia.
    Jeszcze raz apeluję o trzymanie się faktów.

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski