  • 31. Data: 2010-09-16 15:12:36
    Temat: Re: Dlaczego nie odbieram PR1 na 225 ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krzysztof Kucharski napisał:

    > [...]
    >
    > Nieprawdą jest jakoby PR "opłacało" się TP. Mylisz dwa podmioty.
    > BTW - niedługo to będą trzy podmioty. Ale to już całkiem inna
    > historia.

    A jak jest? PR ma pieniądze na działalność, z abonamentu między innymi.
    TP ma nadajniki, które transmitują program. Ja sobie to tak wyobrażam,
    być może naiwnie, że pieniądze z abonamentu w końcu po kilku
    przeksięgowaniach znajdują się na koncie należącym do Grupy TP. Ale
    jeśli jest inaczej, jeśli na przykład TP dopłaca Polskiemu Radiu za
    zaszczyt uczestnictwa w misji, to chętnie się z takimi faktami zapoznam.
    Ja w ogóle bardzo lubię zapoznawać się z rzeczami nowymi i ciekawymi.

    > Jeszcze raz apeluję o trzymanie się faktów.

    Dlatego właśnie opatrzyłem fakty datą, bo bez tego były dość mocno
    odleciane.

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2010-09-16 15:25:17
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    J.F. wrote:

    > No coz - racje mial jeden z kolegow - nadszedl dzien, gdy wylaczafale
    > dlugie, i nikt tego nie zauwazy :-)

    Jseszcze nie nadszedł. Dziś byłem w zakładzie usługowym RTV - taki przy
    sklepie. Ponieważ serwisant akurat ma urlop, przyjmowaniem do serwisu
    zajmuje się chwilowo właściciel sklepu. Mówi, że ludzie przynoszą co
    chwilę radia do naprawy ;) Dwa pierwsze przyjął bez sprawdzenia, bo też
    nie wiedział co jest grane. Dodatkowo cieszy się, że jest ruch w
    sklepie, bo "schodzą" radia (z UKF pewnie).

    Mirek.

  • 33. Data: 2010-09-16 15:59:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mirek napisał:

> [...]
    > nie wiedział co jest grane. Dodatkowo cieszy się, że jest ruch w
    > sklepie, bo "schodzą" radia (z UKF pewnie).

    Przyjmować jak leci. Dawać datę odbioru z naprawy na 27 września.
    Ekologiczny biznes, działalność bezodpadowa.

    --
    Jarek

  • 34. Data: 2010-09-16 16:21:59
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-16 17:25, Mirek pisze:

> [...]
    > przy sklepie. Ponieważ serwisant akurat ma urlop, przyjmowaniem do
    > serwisu zajmuje się chwilowo właściciel sklepu. Mówi, że ludzie

    Na kilku innych forach spotkałem się z podobnymi opiniami serwisantów.
    Jestem ciekaw jak wygląda sytuacja z telefonami w siedzibie PR. Zaczęły
    dzwonić po wyłączeniu nadajnika? Myślę, że jednak jakiś odzew będzie - z
    moich obserwacji wynika, że wielu ludzi słucha PR1 na 225 kHz.

    > Dodatkowo cieszy się, że jest ruch w sklepie, bo "schodzą" radia (z
    > UKF pewnie).

    No właśnie... Czy ci po zakupie radia z UKF wrócą do 225 kHz, gdy
    nadajnik ponownie ruszy?

  • 35. Data: 2010-09-16 18:06:49
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrni94cv4.da6.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > A jak jest? PR ma pieniądze na działalność, z abonamentu między
    > innymi.
    > TP ma nadajniki, które transmitują program.
    [...]

    Nieprawda, po dwakroć. A właściwie - po dwaipółkroć ;->

    Z poważaniem - K.

  • 36. Data: 2010-09-16 19:04:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Nieprawda, po dwakroć. A właściwie - po dwaipółkroć ;->

    A jaka jest prawda?

    --
    Jarek

  • 37. Data: 2010-09-16 22:38:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Sep 2010 11:49:43 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:
    >Jam ci to -- nie chwaląc się -- napisał. A firma wsponiana ma
    >wyjątkowy talent do gaszenia światła nad technologiami, które
    >może i dogorywają, ale jeszcze żyją. Jak dali zaporową cenę,
    >to niech się nie zdziwią, że następnego remontu już nie będzie,
    >bo z Solca też się trzeba będzie zwijać.

    Ale akurat w tym przypadku sie nie dziwie.
    Jak radio nie chce placic postojowego, to sie o sprzet przestaje dbac,
    ludzi zwalnia i potem koszty uruchomienia rosna.

    Za to to jakas paranoja zeby PR i TV nie mialy wlasnych nadajnikow.
    A moze i nie paranoja - dzieki temu nie ma bronienia swojej
    monopolistycznej pozycji :-0

    >Jak teraz nie nadają
    >przez dwa tygodnie, to wierni słuchacze w tym czasie pewnie
    >rozejrzą się za jakims radyjkiem z UKF.

    Chyba juz dawno sie rozejrzeli.

    J.

  • 38. Data: 2010-09-18 11:21:27
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Atlantis wrote:

    > No właśnie... Czy ci po zakupie radia z UKF wrócą do 225 kHz, gdy
    > nadajnik ponownie ruszy?

    Ci, którzy mają możliwość dobrego odbioru z UKF już dawno tak odbierają.
    Jak ktoś jest w takiej sytuacji jak ja, to na pewno wróci do DF.
    Jeżeli przerwa w nadawaniu będzie dłuższa (lub stała), to zmusi mnie to
    do dorobienia jakiejś anteny, ale wtedy nie wiem czy będę słuchał PR1
    skoro będzie można co innego ;)

    Mirek.

  • 39. Data: 2010-09-18 11:32:00
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-18 13:21, Mirek pisze:

    > do dorobienia jakiejś anteny, ale wtedy nie wiem czy będę słuchał PR1
    > skoro będzie można co innego ;)

    Z mojego właśnego doświadczenia wynika, że poza PR1, PR2, PR3 i
    lokalnymi stacjami PR na UKF zwyczajnie nie ma za bardzo czego słuchać.
    W większości przypadków ta sama popowa sieczka przerywana krótkimi
    newsami oraz stacje religijne (w moim rejonie dwie, w tym RM).
    Czasem jeszcze posłucham Antyradia i VOX FM ze względu na muzykę, ale
    jeśli ktoś szuka reportażu, słuchowiska albo publicystyki to Polskie
    Radio nie ma sobie równych moim zdaniem*.

    [*] Na skalę kraju rzecz jasna. Bo do takiego BBC to im daleko. ;)

  • 40. Data: 2010-09-18 11:38:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mirek napisał:

    > Ci, którzy mają możliwość dobrego odbioru z UKF już dawno tak odbierają.

    Nie. Są tacy, co wolą AM. Bo tak. Oldskulowcy. Tak to wynika z moich
    obserwacji. Może nie do końca profesjonalnych i systematycznych, ale
    jestem przekonany, że tak jest.

    > Jak ktoś jest w takiej sytuacji jak ja, to na pewno wróci do DF.

    Takich jest niewielu. UKF ma jednak spore pokrycie, a Solec zdaje się
    wcale tak dobrze nie jest słyszany w dalszej odległości.

    > Jeżeli przerwa w nadawaniu będzie dłuższa (lub stała), to zmusi mnie to
    > do dorobienia jakiejś anteny, ale wtedy nie wiem czy będę słuchał PR1
    > skoro będzie można co innego ;)

    Tacy co zamiast PR1 na falach długich wolą coś innego (na UKF), dawno
    już tak odbierają.

    --
    Jarek