    From: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dlaczego nie odbieram PR1 na 225 ?
    Date: Thu, 16 Sep 2010 14:57:41 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl> <i6sgle$4rd$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <i6t1gl$ktb$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <i6t2h8$o52$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrni9444r.c6j.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    [...]
    > Dlaczego? Solec faktycznie jest jednym z nietepsianych nadajników
    > (ale dosył sygnału to chyba wciąż Emitel). Tepsa swoje talenty
    > ujawnia
    > przecież nie tylko wobec technologii używanych przez siebie. Innym
    > taką przysługę robi jeszcze chętniej.
    [...]

    Uzgodniliśmy już, że operatorem RCN Solec Kujawski nie TP EmiTel.
    Dosyłem sygnałów modulacyjnych do tego obiektu _NA_PEWNO_ nie zajmuje
    się TP EmiTel. Zaprzestanie emisji na falach długich z RCN Warszawa /
    Raszyn miało zupełnie inne przyczyny niż sugerowana przez Ciebie
    pazerność Grupy TP.
    Dla zainteresowanych link:
    http://orka2.sejm.gov.pl/IZ3.nsf/main/1D450B55
    i cytat:
    [...]
    1. Decyzja o budowie nowej stacji nadawczej, przeznaczonej do
    rozpowszechniania Programu I Polskiego Radia w zakresie fal długich,
    została podjęta w sytuacji prawnej powstałej w wyniku wyroku
    Naczelnego Sądu Administracyjnego (sygn. akt II S.A./Łd 1736/96),
    uchylającego decyzję wojewody płockiego i decyzję kierownika Urzędu
    Rejonowego w Płocku dotyczącą ˝pozwolenia na odbudowę masztu
    antenowego w radiowym Ośrodku Nadawczym w Konstantynowie pod Gąbinem˝.
    Wyrok ten praktycznie przekreślił możliwość przywrócenia
    funkcjonowania RON Konstantynów. W tym samym okresie wojewoda
    warszawski decyzją OSRL-VIII-7643/1/96 z dnia 11 października 1996 r.
    nakazał ograniczenie mocy promieniowania elektromagnetycznego
    wytwarzanego przez Radiowy Ośrodek Nadawczy ˝Raszyn˝ w Łazach gm.
    Lesznowola do wartości, która, praktycznie rzecz biorąc,
    uniemożliwiłaby wykonywanie zadań radiofonii publicznej dotyczących
    rozpowszechniania ogólnopolskiego programu radiowego w zakresie fal
    długich. W tej sprawie podjęte zostało odrębne postępowanie odwoławcze
    przed NSA.
    [...]

    Wiem, że łatwo pisać o "talentach", "przysługach" itd, ale proszę,
    trzymajmy się faktów ...

    Serdecznie pozdrawiam - Krzysztof Kucharski