  • 1. Data: 2010-09-14 12:40:43
    Temat: Cegi do rejestracji
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Witam.
    Chciałbym zakupić cegi do rejestracji przebiegu prądu.
    Zalozenia:
    - pasmo przenoszenia - od DC do 4kHz
    - zakres prądowy - najlepiej dwa przelanczane zakresy jeden do 20A drugi do
    400A
    - wyjscie napieciowe dla zakresu 400A 1A/10mV.
    - cena do okolo 2000zl

    Jeżeli możecie mi cos polecić to bardzo bym prosil o namiary na taki
    przyrząd lub producenta.

  • 2. Data: 2010-09-14 12:52:42
    Temat: Re: Cegi do rejestracji
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 14 Wrz, 14:40, "roxy" <k...@o...pl> wrote:
    > Witam.
    > Chciałbym zakupić cegi do rejestracji przebiegu prądu.
    > Zalozenia:
    > - pasmo przenoszenia - od DC do 4kHz

    Cęgi do mierzenia prądu DC będzie chyba troszkę ciężko kupić...

    J.

  • 3. Data: 2010-09-14 13:28:40
    Od: Andrzej <w...@w...pl>

    W dniu 2010-09-14 14:52, Jarek P. pisze:

    > Cęgi do mierzenia prądu DC będzie chyba troszkę ciężko kupić...
    >
    > J.
    A to niby czemu. Pełno jest tego na rynku.
    Mam takie ale bez interfejsu wyjściowego.
    APPA 39R pomiar Hz, V~ , V DC, A~, A DC, Om.

    A.

  • 4. Data: 2010-09-14 13:30:14
    Od: Krenauer <K...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Sep 2010 14:40:43 +0200, "roxy" <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    >- cena do okolo 2000zl
    >
    >Jeżeli możecie mi cos polecić to bardzo bym prosil o namiary na taki

    Jak szukałem kilka lat temu, to nie bardzo dało się pogodzić te wymagania:
    - jeżeli pomiar obejmował DC-5 kHz to zakres był 60 A - tu używam Finest CA-113
    OS/AT i mogę go polecić,
    - jeżeli pomiar sięgał 400 A to w zakresie 40 Hz-10 kHz - tu słyszałem dobre
    opinie o Finest CA83.

  • 5. Data: 2010-09-14 13:55:32
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > Cęgi do mierzenia prądu DC będzie chyba troszkę ciężko kupić...

    Dlaczego. Mogą mieć czujnik Halla albo całkę o długim czasie.

    MD

  • 6. Data: 2010-09-14 16:23:07
    Od: szymon <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-14 14:40, roxy pisze:
    > Witam.
    > Chcia?bym zakupi? cegi do rejestracji przebiegu pr?du.
    > Zalozenia:
    > - pasmo przenoszenia - od DC do 4kHz
    > - zakres pr?dowy - najlepiej dwa przelanczane zakresy jeden do 20A drugi do
    > 400A
    > - wyjscie napieciowe dla zakresu 400A 1A/10mV.
    > - cena do okolo 2000zl
    >
    > Je?eli mo?ecie mi cos poleci? to bardzo bym prosil o namiary na taki
    > przyrz?d lub producenta.

    Z miernikow cegowych to moze jakies HIOKI z wyjsciem analogowym (w PL w
    Labimedzie). Nie wiem czy zakresy podejda, a i cena proporcjonalna do
    jakosci:)
    Mozesz tez sprawdzic cos Chavin-Arnoux.

    Szymon

  • 7. Data: 2010-09-14 17:34:48
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
> [...]
    > Zalozenia:
    > - pasmo przenoszenia - od DC do 4kHz

    Cęgi do mierzenia prądu DC będzie chyba troszkę ciężko kupić...

    Przeczytam co mam w pracy, bo na 99,9% ma DC

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2010-09-14 17:40:50
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-14 19:34, Irokez pisze:
    > Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > Cęgi do mierzenia prądu DC będzie chyba troszkę ciężko kupić...

    2 minuty w googlu:
    http://www.cyfronika.com.pl/mierniki_cegowe.htm
    APPA32

    http://elkom-serwis.com.pl/cegowe-uni-t/44--miernik-
    cegowy-uniwersalny-ut203-uni-t-acdc.html

    http://elkom-serwis.com.pl/cegowe-uni-t/48--miernik-
    cegowy-uniwersalny-ut207-uni-t-prad-acdc-1000a.html

    MD

  • 9. Data: 2010-09-14 18:17:42
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Jarek P. wrote:
    > Cęgi do mierzenia prądu DC będzie chyba troszkę ciężko kupić...

    jak dawno przeprowadzono hibernację ?

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 10. Data: 2010-09-14 19:57:33
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

[...]

    2 minuty to troche za malo.
    Nie szukam miernika cegowego bo takich mam conajmniej 3szt (od 400 do 1000A)
    a szukam ceg do rejestracji przebiegow pradu. Poprostu chce miec mozliowsc
    zarejestrowania kształtu pradu na oscyloskopie.
    Z tego co Pan mi podal to najblizsze moim oczekiwaniom byly by APPA32 ale
    maja tylko 1A/1mV na zakresie 600A a ja potrzebowal bym najlepiej 1A/10mV.
    Tak wiec widzi Pan ze 2 minuty to troche za malo. Pytam o wypowiedzi i
    prosze o parady przed zakupem i wydaniem dosc znacznej kwoty, osoby ktore
    mialy przyjemnosc pracowac lub z wiedza praktyczną na temat tych przyrządów
    a nie obsludze google. Jezeli tak by mialo być to proponuje zamknac tą grupe
    bo mamy przeciez wyszukiwarki internetowe, odwolajmy targi, prezentacje itp.
    Dziekuje i pozdrawiam.