    From: poli <3...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Dell505 - us'piony na amen...
    Date: Tue, 29 Sep 2009 20:41:46 +0200

    Witam.

    Prosze; Was o wskazówki w rozwia;zaniu problemu.
    Wpad? w moje re;ce wspomniany laptop Della. K?opot z nim polega na tym,
    z.e nie "wsta?" po zamknie;ciu pokrywy, które to wprowadzi?o go w stan
    us'pienia. Teraz nie daje sie; zupe?nie w?a;czyc'. Ekram jest permanentnie
    ciemny.
    Najpierw uruchamia? sie; od razu wchodza;c w stan us'pienia, nawet
    wentylator procesora w?a;cza? sie; po jakims' czasie.
    Sprawdzi?em juz. czujnik zamknie;cia pokrywy, nie jest zacie;ty.
    Teraz reakcja; na próbe; w?a;czenia jest mruganie ikony Caps Locka na
    panelu stanu klawiatury, a zaraz potem wy?a;cza sie; bez z.adnych znaków
    czy pisków.
    Co jakis' czas temu jednak uda?o sie; go w?a;czyc' (do teraz nie wiem jak),
    ale po wy?a;czeniu juz. nie wsta?.
    Nie ma róz.nicy czy na baterii czy na zasilaczu, wyja;?em nawet dysk i
    CD-ROM aby wykluczyc' k?opoty z tym sprze;tem.

    Pomoz.ecie??