  • 11. Data: 2009-10-02 05:49:31
    Temat: Re: Dell505 - us'piony na amen...
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 02-10-2009 o 07:43:35 poli <3...@g...pl> napisał(a):

    > To było by całkiem dorzeczne wytłumaczenie, ale wtedy włączał i
    > wyłączał by się chyba "w kółko"??

    Sprawdziłem - przechodzi cykl "włącz-wyłącz" tylko raz. Drugi raz się nie
    włącza.

    --
    Brak sygnaturki.

  • 12. Data: 2009-10-09 21:43:10
    Od: poli <3...@g...pl>

    poli wrote:
> [...]
    > wentylator procesora w?a;cza? sie; po jakims' czasie.
    > Sprawdzi?em juz. czujnik zamknie;cia pokrywy, nie jest zacie;ty.
    > Teraz reakcja; na próbe; w?a;czenia jest mruganie ikony Caps Locka na
    > panelu stanu klawiatury, a zaraz potem wy?a;cza sie; bez z.adnych
    > znaków czy pisków.
    > Co jakis' czas temu jednak uda?o sie; go w?a;czyc' (do teraz nie wiem
    > jak), ale po wy?a;czeniu juz. nie wsta?.
    > Nie ma róz.nicy czy na baterii czy na zasilaczu, wyja;?em nawet dysk i
    > CD-ROM aby wykluczyc' k?opoty z tym sprze;tem.

    Witam Was ponownie.

    Laptop oz.y?. Niestety nie wiem co mu by?o. Roz?oz.y?em go na cze;s'ci i
    uruchamia?em z najmniejsza; ilosc'ia; pod?a;czonych urza;dzen'. Róz.ne
    konfiguracje- p?onne nadzieje.
    Polez.a? sobie kilka dni, az. przysz?a nowa klawiatura, która; z
    rados'cia; od razu zainstalowa?em. Niestety nie ona by?a przyczyna;.
    W kon'cu zanios?em go do zaprzyjaz'nionego serwisu z nadzieja;, z.e
    moz.e spojrza; na problem z innej strony.
    Tam tez. nie uda?o sie; go uruchomic' (przynajmniej nie od razu). Ale po
    wyje;ciu pamie;ci ... uruchomi? sie;!!!! Da? znac', z.e mu brakuje;
    RAMu, dosta? go z powrotem i chodzi do tej pory!!!
    Meczy mnie to bardzo, chociaz. cieszy bo nie wiem co mu nie pasowa?o.
    Mam nadzieje;, z.e pochodzi troche; :-D .
    Dzie;kuje; Wam wszystkim za pos'wie;cona; uwage; i pomoc.

    --
    pozdr00fka
    poli