  • 61. Data: 2011-06-03 15:07:19
    Temat: Re: Darwin nagrodzil w sopocie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-03 14:33, Borys Pogoreło pisze:

    > Pokaż z ostatniego miesiąca, ilu spadochroniarzy było z innych grup,
    > rozstawiających grupowiczów po kątach.

    LOL - ostatnio ich się sporo pojawiło ;) Niektórzy wpadają tutaj
    częściej - patrząc po lekturze muszą odreagować jakieś problemy
    natury emocjonalnej.

  • 62. Data: 2011-06-03 15:09:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 03 Jun 2011 14:49:31 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Dziedziczenie nie jest obowiązkowe :)

    Oczywiście, ale odrzucenie spadku przerzuca tę przyjemność na kolejnego w
    kolejce. Ktoś w końcu się może zagapić albo trafi na nieletnich.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 63. Data: 2011-06-03 15:10:10
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 3 Cze, 15:07, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > LOL - ostatnio ich się sporo pojawiło ;) Niektórzy wpadają tutaj
    > częściej - patrząc po lekturze muszą odreagować jakieś problemy
    > natury emocjonalnej.

    LOL, synku, ale w dalszym ciagu nie odpowiedziales na pytanie.
    Wiec badz laskaw podac ile bylo takich postow albo zamknij twarz :)

  • 64. Data: 2011-06-03 15:12:14
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 05:39:54 -0700 (PDT), Bartek Kacprzak napisał(a):

    > Solidarnosc jajnikow?

    Nie wiem jak u was, ale tutaj raczej plemników.

    > Zeby cos napisac wkupne trzeba wykupic?

    Tak, pisać z sensem i na temat. Spróbuj, może polubisz.

    > Sprawdz archiwum

    Sprawdziłem, faktycznie dużo trolli-spadochroniarzy. Wiosna?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 65. Data: 2011-06-03 15:26:13
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 3 Cze, 15:12, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  Nie wiem jak u was, ale tutaj raczej plemnik w.
    Byc moze, mam to gdzies.

    >  Tak, pisa z sensem i na temat. Spr buj, mo e polubisz.
    Lubie, dostosowuje tylko poziom do grupy.
    Gdyby kazdy mial tak pisac, ilosc watkow dramatycznie by spadla.

    >  Sprawdzi em, faktycznie du o trolli-spadochroniarzy. Wiosna?
    Slabo szukales.
    Ale moze gugle ci sie popsulo.

  • 66. Data: 2011-06-03 15:26:19
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    LOL, synku, ale w dalszym ciagu nie odpowiedziales na pytanie.
    Wiec badz laskaw podac ile bylo takich postow albo zamknij twarz :)

    A czemu nie sprawdzisz archiwum, tak jak sam to zaproponowałeś komuś innemu?

  • 67. Data: 2011-06-03 15:27:07
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    On 3 Cze, 15:09, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

> [...]

    Ale jest, że tak powiem, defaultowe ;)

    >  Oczywi cie, ale odrzucenie spadku przerzuca t przyjemno na kolejnego w
    > kolejce. Kto w ko cu si mo e zagapi albo trafi na nieletnich.

    Zamiast odrzucać mogą przyjąć "z dobrodziejstwem inwentarza", co
    przerwie durny łańcuszek dziedziczenia długu.
    Tyle że mają na to pół roku od dowiedzenia się o śmierci spadkodawcy,
    o czym pogrążona w bólu rodzina nie zawsze wie/pamięta/jest
    poinformowana.

    Pozdrawiam
    Marcin Kiciński

  • 68. Data: 2011-06-03 15:27:37
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 3 Cze, 15:26, "CeSaR" <a...@m...com> wrote:
    > LOL, synku, ale w dalszym ciagu nie odpowiedziales na pytanie.
    > Wiec badz laskaw podac ile bylo takich postow albo zamknij twarz :)
    >
    > A czemu nie sprawdzisz archiwum, tak jak sam to zaproponowałeś komuś innemu?

    Ja sprawdzilem.
    Sprawdz ile jest tych watkow z ostatnich dwoch miesiecy _ 2 _.
    A ile jest o motocyklach?

  • 69. Data: 2011-06-03 15:38:16
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    >Sprawdz ile jest tych watkow z ostatnich dwoch miesiecy _ 2 _.
    >A ile jest o motocyklach?

    Ale to o czymś świadczy? Bo jeśli tak to IMO o tym, że dzwony samochodowe
    mocno tu spowszedniały.
    Siedzę na tej grupie od nastu lat i jakoś specjalnego nastawienia
    antyhulajnogowego nie pamiętam.

    Ten przypadek z gościem na jednym kole można spokojnie porównać do różnych
    dyskusji na temat łebków w wiekowych bimerach, rozmazujących się na drzewach
    podczas powrotu z dyskotek w remizie. I raczej nikt takich "szoferów" tu nie
    bronił.

  • 70. Data: 2011-06-03 15:44:22
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 3 Cze, 15:38, "CeSaR" <a...@m...com> wrote:

    > Ale to o czymś świadczy? Bo jeśli tak to IMO o tym, że dzwony samochodowe
    > mocno tu spowszedniały.
    A wypadki motocykli nie? Co jest w tym tak fascynujacego?
    Wytlumaczysz mi? Szczegolnie z tymi dopiskami o satysfakcji i
    zadowoleniu?

    > Siedzę na tej grupie od nastu lat i jakoś specjalnego nastawienia
    > antyhulajnogowego nie pamiętam.
    To moze przejzyj archiwum z ostatnich dwoch miesiecy?

    Darwin nagrodzil w sopocie
    Po prostu jak widzę motocykl "na horyzoncie" to już z daleka zakładam,
    że pomyka
    nim Debil... i wiesz, na co najmniej 90% trafiam w ten sposób w 10-
    kę... a już
    zwłaszcza niejako ostatnio. no ja wlasnie odwrotnie, ostatnio wiecej
    widze
    takich ktorzy z debilami maja malo wspolnego. No ale czasem, wyjątkowo
    fakt, ...
    14:01, autor K - 69 wiadomości - 20 autorów
    Piątkowo -
    dex_pl d...@W...gazeta.pl pl misc samochody janusz_kk1
    <j...@o...pl>
    napisał(a): Co=C5=9B dla fan=C3=B3w dw=C3=B3ch k=C3=B3=C5=82ek i
    ekologii,
    zagazowany motocykl :) http://www.gengas.nu/kuriosa/biljournalen/28.shtml
    Indiach wszystkie riksze są zasilane CNG - i jakoś sobie radzą w ruchu
    miejskim
    :) a ...
    1 Cze, autor dex_pl - 9 wiadomości - 9 autorów
    Motocykliści
    Motocykliści to przeważnie ludzie, którzy zaczęli od rowerów; a gdy
    już mają
    motocykl, będą dążyć do posiadania samochodu, najpierw małego, potem
    coraz
    większego. [ciach] ABC dobrego wychowania - Irena Gumowska, Wiedza
    Powszechna,
    Warszawa 1968. Tyle lat, i ciągle aktualne... Może aktualne to było w
    zamierzchłych, ...
    30 Maj, autor =?UTF-8?Q?Andrzej_=C5=81a wa?= - 27 wiadomości - 15
    autorów
    kolejny dawca
    Gdy spoglądała 4-5s przed uderzeniem (1s przed manwerem) to motocykl
    był daleko
    i zapewne na swoim pasie i nikogo nie wyprzedzał. Jasne, a potem
    włączył silnik
    od F16, albo się teleportował. Nie. Jechał najpewniej ok. 20m/s Albo
    40 m/s,
    albo 10 m/s, albo 100 m/s. Takie Twoje "najpewniej" to sobie możesz w
    buty ...
    30 Maj, autor Cavallino - 588 wiadomości - 57 autorów
    Sakwy trące po samochodach [OT]
    Marcin N marcin5_usun@wykasuj_onet.pl pl rec motocykle pl misc
    samochody
    Użytkownik "marider" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:irrst1$qvr
    $1@news.
    net.icm.edu.pl... 70% jezdzacych tym kraju czymkolwiek co ma silnik
    wyslalbym na
    ponowny egzamin. Co najmniej. ========= Zacznij od gości
    przejeżdżających
    staruszki ...
    30 Maj, autor Marcin N - 29 wiadomości - 16 autorów
    "PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !"
    AZ a...@g...com pl misc samochody On 2011-05-26, Massai
    <tsender@wp
    .pl> wrote: A w dupę stalowy pręt każdemu gamoniowi z taką naklejką.
    Podepnę się
    , taki sam pręt idiocie który dziś wiózł na motorze (ścigaczu) w roli
    pasażera
    na oko 7-8 letniego dzieciaka. I się jeszcze przeciskał między
    samochodami. ...
    27 Maj, autor AZ - 38 wiadomości - 19 autorów
[...]
    Musi, ze jechali 150 km/h pomiedzy samochodami
    O koledze, który na motocyklu tej zasady nie stosował już pisałem. Na
    szczęście
    żyje i dostał dobrą nauczkę. Myślisz że wyciągnie wnioski? ... Więcej
    na
    motocykl nie wsiadł. Może i dobrze... Znam takich co zwiedzili rowy,
    wyszli
    teoretycznie bez szwanku a instynktu przetrwania dalej im brakuje. ...
    19 Maj, autor =?UTF-8?B?QXJ0dXIgTWHFm2z EhWc=?= - 57 wiadomości - 18
    autorów
    Motocykliści CD...
    Problem polega na tym, że jak taki idiota wsiądzie na motocykl, to
    jeździ nieraz
    i nie-dwa jak DEBIL. Tak uważam. Przyjmij to do wiadomości... na
    luzie. ;) -- CB
    Użytkownik "Skimir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
    $u...@n...onet.pl... ... Tak więc widzisz. ...
    19 Maj, autor cbnet - 36 wiadomości - 22 autorów

    A ktos broni?