  • 51. Data: 2011-06-03 14:01:20
    Temat: Re: Darwin nagrodzil w sopocie
    Od: K <b...@s...gov.pl>

    W dniu 03-06-2011 12:22, cbnet pisze:
    > A wiesz, a ja spotykam NORMALNYCH motocyklistów, którzy
    > jeżdżą po drogach NORMALNIE.
    >
    > Problem polega na tym, że ZAWSZE mnie ktoś taki zaskakuje
    > swoją NORMALNOŚCIĄ.
    > Podkreślam: ZAWSZE.

    ja znam trzech, z czego jeden jest debilem i na swoje i innych szczescie
    motorem juz nie jezdzi.

    > Po prostu jak widzę motocykl "na horyzoncie" to już z daleka
    > zakładam, że pomyka nim Debil...
    > i wiesz, na co najmniej 90% trafiam w ten sposób w 10-kę...
    > a już zwłaszcza niejako ostatnio.

    no ja wlasnie odwrotnie, ostatnio wiecej widze takich ktorzy z debilami
    maja malo wspolnego.

    > No ale czasem, wyjątkowo fakt, że zdarza mi się ~pomyłka,
    > bo jakiś jeden (na 20? 30?) motocyklista _nieoczekiwanie_
    > zachowuje sie na drodze NORMALNIE.
    > Zawsze mnie to zaskakuje.
    > Zawsze.

    mnie jak juz pisalem, coraz mniej.

  • 52. Data: 2011-06-03 14:04:47
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-06-03 13:46, Don Pedro pisze:
> [...]

    Tez ich spotykam, ale sa nietrwali.
    Znaczy strasznie szybko mi znikaja w lusterkach.

    > Też uważam, że jest wielu motocyklistów wariatów.

    Wariaci to Ci co jada szybciej od Ciebie.
    Ci co jada wolniej to leszcze.
    Normalni to Ci co jada rowno z Toba - czyli przewaznie tylko Ty.
    :-)

    I dokladnie tak dziala skala oceny 99% kierowcow, niewazne czym akurat
    kieruja.

    > Nie zgodzę się tylko z
    > proporcjami, które podajesz. To niestety już tak jest, że niewielki
    > odsetek skrajnych zachowań w danej grupie zawsze rzutuje na postrzeganie
    > całej grupy jako takiej.

    Jesli chodzi o Wawe to absolutnie sie nie zgodze. Postrzeganie motocykli
    przez ogol (powiedzmy 99%) kierowcow samochodow jest pozytywne,
    conajmniej na poziomie zachowan na drodze.
    Cale to "rzutowanie" to robia media.
    I paru genitalnie odfiletowanych na tej liscie.

    KJ

  • 53. Data: 2011-06-03 14:17:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > To już nie jest zmartwienie poszkodowanego.

    Ale jak najbardziej zmartwienie ubezpieczonego :-)

    J.

  • 54. Data: 2011-06-03 14:19:31
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-06-03 12:58, Andrzej Ława pisze:

    > Zwróci, zwróci. Za pośrednictwem spadkobierców.

    Jako 22-latek zapewne nic nie posiadał.

  • 55. Data: 2011-06-03 14:24:04
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

> [...]
    zachowań w danej grupie zawsze rzutuje na postrzeganie całej grupy jako takiej.
    Normalnie jeżdżących się po prostu nie zauważa. Podejrzewam, że gdybym nie jeździł
    również motocyklem to odbierał bym te proporcje tak, jak Ty.

    > BTW: Nie musisz _podkreślać_ itp., żeby do normalnego czytelnika trafiło. Do
    nienormalnego i tak nie trafi.

    Chcesz pouczać cbnet jak ma używać newsów? Do niego "i tak nie trafi".

  • 56. Data: 2011-06-03 14:33:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 04:26:13 -0700 (PDT), Bartek Kacprzak napisał(a):

    > Pokaz z ostatniego miesiaca ile watkow bylo o wypadkach samochodow.
    > W takim samym kontekscie jak ten z poczatku dyskusji.

    Pokaż z ostatniego miesiąca, ilu spadochroniarzy było z innych grup,
    rozstawiających grupowiczów po kątach.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 57. Data: 2011-06-03 14:36:33
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 03 Jun 2011 14:19:31 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Jako 22-latek zapewne nic nie posiadał.

    IMO przed śmiercią wygenerował spory dług, podlegający dziedziczeniu. Da
    się obronić taką tezę?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 58. Data: 2011-06-03 14:39:54
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 3 Cze, 14:33, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  Pokaż z ostatniego miesiąca, ilu spadochroniarzy było z innych grup,
    > rozstawiających grupowiczów po kątach.
    Solidarnosc jajnikow?
    Zeby cos napisac wkupne trzeba wykupic?

    Sprawdz archiwum

  • 59. Data: 2011-06-03 14:42:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > IMO przed śmiercią wygenerował spory dług, podlegający dziedziczeniu. Da
    > się obronić taką tezę?

    Oczywiście.
    Ale dziedziczeniu będzie podlegał tylko wtedy, gdy ktokolwiek ten spadek
    zechce.

  • 60. Data: 2011-06-03 14:49:31
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-06-03 14:36, Borys Pogoreło pisze:

    > IMO przed śmiercią wygenerował spory dług, podlegający dziedziczeniu. Da
    > się obronić taką tezę?

    Dziedziczenie nie jest obowiązkowe :)