  • 1. Data: 2011-06-02 13:03:09
    Temat: Nowe (?) wiszące radary w Łodzi
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Kierowcy jadącemu przede mną (w ogólnym tłumie na 3 pasmówce, bez szaleństw)
    pokazał 50 km/h i wyświetlił jego numer rejestracyjny (zgadzał się).

    Jedni łodzianie (na CB) twierdzili, że tylko wyświetla,
    a inni, że po miesiącu przychodzi fotka.

    Nic mu nie błysnęło, czyżby pętla indukcyjna ?

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2011-06-02 13:08:06
    Temat: Re: Nowe (?) wiszące radary w Łodzi
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 2 Cze, 13:03, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
    > Kierowcy jad cemu przede mn (w og lnym t umie na 3 pasm wce, bez szale stw)
    > pokaza 50 km/h i wy wietli jego numer rejestracyjny (zgadza si ).
    >
    > Jedni odzianie (na CB) twierdzili, e tylko wy wietla,
    > a inni, e po miesi cu przychodzi fotka.
    >
    > Nic mu nie b ysn o, czy by p tla indukcyjna ?
    >
    > Pzdr
    >
    > JKK

    a którym miejscu jest ta niespodzianka?

  • 3. Data: 2011-06-02 13:15:06
    Temat: Re: Nowe (?) wiszace radary w Lodzi
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *tadek* wrote in
    e.googlegroups.com>:
    > a którym miejscu jest ta niespodzianka?

    Na Kopcinskiego przy zjezdzie z mostu w strone poludniowa. Ja jestem pozdrawiany
    przez ten wyswietlacz dosc regularnie i jeszcze nic nie przyszlo. Jakies 150 m
    przed nim jest maszt z kamerami.

    pozdr, rdx

  • 4. Data: 2011-06-02 13:25:55
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 02.06.2011 13:15, radxcell pisze:
    > Na Kopcinskiego przy zjezdzie z mostu w strone poludniowa. Ja jestem pozdrawiany
    > przez ten wyswietlacz dosc regularnie i jeszcze nic nie przyszlo.

    O, można wreszcie zrobić eksperyment co wyświetli jak na blachach się
    niechcący liść przyklei. ;)

    S.

  • 5. Data: 2011-06-02 13:39:48
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    e.googlegroups.com>:

> [...]
    > przez ten wyswietlacz dosc regularnie i jeszcze nic nie przyszlo. Jakies 150 m

    na Kopcińskiego są chyba 2 wiadukty /bo taka jest poprawna nazwa/
    1/nad torami kolejowymi pociągów do i z Warszawy a
    2/już na Dąbrowie za ul 3 Marszałków czy Piłsudskiego jak ona się
    teraz nazywa

  • 6. Data: 2011-06-02 14:08:14
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 2 Jun 2011 04:39:48 -0700 (PDT), tadek na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > na Kopcińskiego są chyba 2 wiadukty /bo taka jest poprawna nazwa/

    Jeden. Drugi, o którym piszesz jest na Al. Rydza-Śmigłego.

    > 2/już na Dąbrowie za ul 3 Marszałków czy Piłsudskiego jak ona się
    > teraz nazywa

    Potoczna nazwa "Skrzyżowanie Marszałków" ;-) Piłsudskiego i Rydza

    "Gdy mężczyźni zejdą się razem, to się słuchają; kobiety zaś nawzajem się
    oglądają. Chińskie"

  • 7. Data: 2011-06-02 14:08:47
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 02 Jun 2011 13:25:55 +0200, Stefan Szczygielski na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > O, można wreszcie zrobić eksperyment co wyświetli jak na blachach się
    > niechcący liść przyklei. ;)

    Pustą kratkę w miejscu liścia.

    "Większość życiowych problemów rozwiązuje się jak algebraiczne równania:
    sprowadzaniem do najprostszej postaci. Lew Tołstoj (1828 - 1910)"

  • 8. Data: 2011-06-02 15:11:53
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Marcin Stankiewicz* wrote in <news:1wc6k2yw14wi2.1cz2wwcuyyubg.dlg@40tude.net>:
    > Pustą kratkę w miejscu liścia.

    A tam kratkę. SQL injection [1]

    pozdr, rdx
    [1] http://radxcell.nora.pl/2009/10/30/to-sie-nazywa-sql
    -injection.html

  • 9. Data: 2011-06-02 19:05:53
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Kierowcy jadącemu przede mną (w ogólnym tłumie na 3 pasmówce, bez
    > szaleństw)
    > pokazał 50 km/h i wyświetlił jego numer rejestracyjny (zgadzał się).

    dziś mi pokazało 70.
    Ale najczesciej pokazuje 60 i nic nie przychodzi. Moim zdaniem to wyłącznie
    informacja

  • 10. Data: 2011-06-02 19:49:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-02 13:03, J_K_K pisze:
> [...]
    >
    > Jedni łodzianie (na CB) twierdzili, że tylko wyświetla,
    > a inni, że po miesiącu przychodzi fotka.
    >
    > Nic mu nie błysnęło, czyżby pętla indukcyjna ?

    To oczywiste :)
    http://www.youtube.com/watch?v=IJ2kvZpJ_BU&feature=p
    layer_embedded