  • 71. Data: 2011-06-03 15:44:58
    Temat: Re: Darwin nagrodzil w sopocie
    Od: "Mirek P." <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-03 10:43, K pisze:
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,jechal-na-jednym-kole-
    uderzyl-w-trzy-samochody-zmarl-w-szpitalu,110993.htm

    Chciał byś jak Mike Doohan, ale nie wyjszło:)

  • 72. Data: 2011-06-03 15:45:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 03 Jun 2011 14:19:31 +0200, w <isajgj$j1v$2@news2.ipartners.pl>, Jakub
    Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał(-a):

    > Jako 22-latek zapewne nic nie posiadał.

    Mógł coś odłożyć w 2. filarze.
    Jeżeli OC było w tym samym zakładzie, to sprawa dla TU będzie prosta.

  • 73. Data: 2011-06-03 15:49:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bartek,

    Friday, June 3, 2011, 3:10:10 PM, you wrote:

    > On 3 Cze, 15:07, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    [...]

    > LOL, synku, ale w dalszym ciagu nie odpowiedziales na pytanie.
    > Wiec badz laskaw podac ile bylo takich postow albo zamknij twarz :)

    Masz niezły tupet, żeby do Artura pisać per "synku", gówniarzu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 74. Data: 2011-06-03 16:26:35
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 3 Cze, 15:49, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > [...]
    >
    > Masz niez y tupet, eby do Artura pisa per "synku", g wniarzu.
    >
    > --
    > Best regards,
    >  RoMan                            mailto:r...@p...pl
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    > Nowa strona:http://www.elektronika.squadack.com(w budowie!)

    Masz niezly tupet zeby mowic do mnie "gowniarzu" chlopcze.
    Ale mozesz miec okazje powiedziec mi to w twarz, wystarczy byc w
    Lodzi.
    Chetnie z toba podyskutuje.
    A Arturek zachowuje sie w ten sposob wiec nazewnictwo jest jak
    najbardziej na miejscu.

  • 75. Data: 2011-06-03 16:31:10
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Ale to o czymś świadczy? Bo jeśli tak to IMO o tym, że dzwony samochodowe
    > mocno tu spowszedniały.
    >A wypadki motocykli nie? Co jest w tym tak fascynujacego?
    >Wytlumaczysz mi? Szczegolnie z tymi dopiskami o satysfakcji i
    >zadowoleniu?

    Obawiam się że nie dostrzegłeś w tym ironii i to niestety w dość dużej
    ilości.
    A ironię niestety sam wywołałeś.

    > Siedzę na tej grupie od nastu lat i jakoś specjalnego nastawienia
    > antyhulajnogowego nie pamiętam.
    To moze przejzyj archiwum z ostatnich dwoch miesiecy?

    No i? Widzisz tu coś antymotocyklowego?
    Bo ja raczej antyidiotowego. Przypominam, że w np. w cytowanym wątku o
    dzwonie motocykla z VW Golfem sporo ludzi uważało, ze wina była przynajmniej
    obustronna.

    A ktos broni?

    Motocyklisty? Oprócz ciebie chyba nie.

  • 76. Data: 2011-06-03 17:15:55
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Być może zatem granice dla normalności masz tu przesunięte.

    Moja opinia jest oparta na prostej ocenie:
    motocyklista jedzie normalnie == bezpiecznie, zwracając uwagę
    na innych i sytuację na drodze, nie szarżuje, nie przeciska się,
    nie wyprzedza na chama za wszelką cenę na centymetry,
    nie zap*la jak naćpany na złamanie karku.

    Normalnie == czyli najprawdopodobniej tak jak ja bym jeździł
    motocyklem, gdybym nim w ogóle ew. jeździł.

    --
    CB

  • 77. Data: 2011-06-03 17:19:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bartek,

    Friday, June 3, 2011, 4:26:35 PM, you wrote:

    [...]

    > Masz niezly tupet zeby mowic do mnie "gowniarzu" chlopcze.

    Jesteś w wieku mojego syna, gówniarzu. I gówniarzem pozostaniesz dla
    mnie bez względu na upływ lat.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 78. Data: 2011-06-03 17:19:51
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Mniemam, że Walduś G. cię przysłał w zastępstwie.

    BTW musisz być bardziej bezkompromisowy, bo cię wyp*li
    ze stanowiska ten troglodyta. ;)

    --
    CB

  • 79. Data: 2011-06-03 18:05:01
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Jesteś w wieku mojego syna, gówniarzu. I gówniarzem pozostaniesz dla
    Z wzajemnoscia synku.
    Bo do gowniarstwa to jednak jeszcze troche ci brakuje.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 80. Data: 2011-06-03 18:09:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bartek,

    Friday, June 3, 2011, 6:05:01 PM, you wrote:

    > Z wzajemnoscia synku.
    > Bo do gowniarstwa to jednak jeszcze troche ci brakuje.

    Patrz pan! Tyle dumał nad ripostą i wyszło coś takiego? A idź w cholerę
    z takim marnym trollingiem - *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl