  • 1. Data: 2011-06-02 22:30:48
    Temat: krakow - warszawa a remonty
    Od: "BENY" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    wybieram sie do stolicy - trasa Krakow-Warszawa. Nic wielkiego, ale zawsze
    mialem takie podejscie: zalezy mi na czasie wybieram gierkowke, zalezy mi na
    mniejszej ilosci kilometrow wybieram DK7.
    Jakies pol roku temu lecialem przez gierkowke i okazalo sie, ze tam remont
    na remoncie - generlanie im blizej Warszawy tym gorzej. No i czas jazdy mi
    sie strasznie wydluzyl - wiec cale zalozenie szlak trafil.

    Jak obecnie wyglada trasa Krakow-Warszawa girkowka? Sporo tam remontow? Duzo
    zwezen do jednego pasa?

    --
    pozdrawiam
    BENY

  • 2. Data: 2011-06-02 22:48:50
    Temat: Re: krakow - warszawa a remonty
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 02.06.2011 22:30, BENY wrote:
> [...]
    > sie strasznie wydluzyl - wiec cale zalozenie szlak trafil.
    >
    > Jak obecnie wyglada trasa Krakow-Warszawa girkowka? Sporo tam remontow? Duzo

    Jechałm z piotrkowa do warszawy z miesiąc temu - zwężeń było więcej niż
    szerokości, a na tych szerokościach edukatorzy-tirowcy w korkach robili
    swoje zwężki. Zdecydowanie nie polecam, choć ja jechałem po/przed
    weekendem (nie pamiętam) i stąd korki. W środku nocy może być lepiej (:

  • 3. Data: 2011-06-02 23:09:01
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 02.06.2011 22:30, BENY pisze:
    > wybieram sie do stolicy - trasa Krakow-Warszawa. Nic wielkiego, ale zawsze
    > mialem takie podejscie: zalezy mi na czasie wybieram gierkowke, zalezy mi na
    > mniejszej ilosci kilometrow wybieram DK7.

    E - teraz jak już dojedziesz do Kielc to jest super - bardzo ładna nowa
    ekspresówka do Skarżyska, potem trzeba zwalczyć radomskie rondka i jest
    kolejna ekspresówka. Katowicka cała w dezelu, uciekać!

    S.

  • 4. Data: 2011-06-03 09:29:39
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > na remoncie - generlanie im blizej Warszawy tym gorzej. No i czas jazdy mi
    > sie strasznie wydluzyl - wiec cale zalozenie szlak trafil.

    hehe. nie zapomnij zabrać kanapek, TV i kilku gazet :))
    do Piotrkowa jest masakra
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2011-06-03 11:15:00
    Od: "BENY" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > hehe. nie zapomnij zabrać kanapek, TV i kilku gazet :))
    > do Piotrkowa jest masakra

    Dzieki za informacje. Sprawa prosta jade DK7 :)

    --
    pozdrawiam
    BENY

  • 6. Data: 2011-06-03 12:38:05
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Dzieki za informacje. Sprawa prosta jade DK7 :)

    Od Janek do Radomia bez ekstrawagancji w 45-50 minut
    Radom - zależy od dnia i pory dnia, moze być 5 minut może być 45 minut :-)
    Z Radomia do Skarżyska generalnie nie ma tragedii i jakieś 30 minut powinno
    wystarczyć.
    Od Skarżyska do Kielc miło i ładnie po 2 pasach - wszystkiego ze 30 i parę
    kilometrów więc dość szybko.
    Później obwodnica Kielc się rozbudowuje - uciążliwości w sumie nie ma ale
    trochę samochodów budowlanych się niestety kręci.
    I dalej po staremu czyli stara siódemka :-) Może być godzina z haczykiem i
    może być dwie z hakiem jak się ma pH.

  • 7. Data: 2011-06-03 18:38:42
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > trochę samochodów budowlanych się niestety kręci.
    > I dalej po staremu czyli stara siódemka :-) Może być godzina z haczykiem i

    Ja trasę od Grójca do Nowej Huty pokonałem 25-tego maja w 4 h, z czego ok 45
    min przeznaczone było na postoje (sikanie i tankowanie, cola w barze
    przydrożnym, ze trzy papierosy), a pierwszy napotkany korek był w Krakowie.
    Szczerze polecam, choć gierkówką nie jechałem od kilku lat więc nie mam
    porównania. Wyjazd był o 13:30, czyli w porze jak najbardziej "korkowej"
    mijałem Kielce i Radom.
    http://www.tinyurl.pl?0VvbJdO8

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 8. Data: 2011-06-05 01:31:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2011 22:30:48 +0200, BENY napisał(a):

> [...]
    > mialem takie podejscie: zalezy mi na czasie wybieram gierkowke, zalezy mi na
    > mniejszej ilosci kilometrow wybieram DK7.

    Jak chcesz mało kilometrów, to przez Końskie jedź - jest bliżej.

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2011-06-07 00:11:34
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

> [...]

    > mialem takie podejscie: zalezy mi na czasie wybieram gierkowke, zalezy mi na
    > mniejszej ilosci kilometrow wybieram DK7.

    W ubiegłym tygodniu wracałem z Warszawy do Katowic (piątek popołudniu
    wyjazd z Janek o 16.00).
    Trasa Janki-Grójec-Nowe Miasto nad
    Pilicą-Odrzywół-Inowłódź-Sulejów-Piotrków ten odcinek przejechałem w 2,5h
    bez pośpiechu, za Sulejowem było chyba 15 min korka związanego z remontem
    mostu. Odcinek od Piotrkowa do Katowic w 2h w domu byłem 20:30.

    Odcinek Janki Piotrków wg tego wariantu spokojny, bez ciągłego zwalniania
    przed fotoradarami, spalanie mniejsze niż na DK8 :) no i ruch prawie
    zerowy.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]