  • 11. Data: 2011-12-23 15:26:06
    Temat: Re: Darmowe wieczory i weekendy na stacjonarne
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    z <z...@g...pl> wrote:

    > Ech Chłopie. :-)
    > Gdybym ja miał REGON to bym się tak nie dziwił i wyśmiał jeszcze tego
    > pleya za te dodatkowe zaświadczenia :-)
    > Jak na razie stanęło na 75zł za 1000 min. Kto da więcej?

    po coś to zaświadczenie z gminy musi być. Weź się po prostu dopytaj, tylko
    osobiście, nie na dezinfolinii ;)

  • 12. Data: 2011-12-23 15:30:47
    Od: z <z...@g...pl>

    Maciej Bebenek pisze:

    > po coś to zaświadczenie z gminy musi być. Weź się po prostu dopytaj, tylko
    > osobiście, nie na dezinfolinii ;)

    Właśnie się dopytałem i bez REGONu nie da rady. Mogę mieć te wszystkie
    inne kwity i nic z tego.
    Prowadzących gospodarstwa rolne z Regonem jest mały ułamek. Reszta ma
    wypisy, numery z Agencji i całą resztę papierologii.
    Po co Pleyowi te inne świstki jak jest Regon i załatwione?
    Dyskryminacja? :-)

  • 13. Data: 2011-12-23 21:16:01
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 23.12.2011 16:23, z pisze:

    > Ech Chłopie. :-)
    > Gdybym ja miał REGON to bym się tak nie dziwił i wyśmiał jeszcze tego
    > pleya za te dodatkowe zaświadczenia :-)
    > Jak na razie stanęło na 75zł za 1000 min. Kto da więcej?

    o ile pamiętam, w orange pop jest taki pakiet 10zł za 1000 minut do
    orange i stacjonarne. masz go na 14 dni, wiec wychodzi 20zł. oficjalnie,
    bo są jakieś "machlojki" żeby był dłuższy czas, a poza tym, doładowania
    możesz śmiało kupować po ok 70% nominału
    ToMasz

  • 14. Data: 2011-12-23 21:58:00
    Od: konsultant <k...@w...pl>

> [...]
    > bo są jakieś "machlojki" żeby był dłuższy czas, a poza tym, doładowania
    > możesz śmiało kupować po ok 70% nominału

    Niestety ale ten pakiet zniknął z oferty na początku roku. Teraz 1000
    minut jest tylko do Orange. Rzecznik twierdził że im lampki na BTSach
    mrugają i że przekręty na FCTach robili dzięki temu pakietowi. Dziwne,
    bo T-Mobile w Tak Taku od niedawna dało 1500 minut na stacjonarki i do
    T-Mobile na 14 dni..

  • 15. Data: 2011-12-24 14:06:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Dec 2011 22:58:00 +0100, konsultant napisał(a):
> [...]
    > mrugają i że przekręty na FCTach robili dzięki temu pakietowi. Dziwne,
    > bo T-Mobile w Tak Taku od niedawna dało 1500 minut na stacjonarki i do

    Moze T-mobile nieswiadomy problemu, albo MTR od tamtego czas spadl, moze i
    konkurencje wykonczyli, moze prokurator teraz za to grozi, a moze maja
    skuteczne narzedzia do eliminowania fct.

    W regulaminie juz nie ma zakazu FCT, jest natomiast
    2.15. Korzystając z warunków niniejszej promocji, Klient nie może używać
    Karty SIM do:
    2.15.1. maszynowego (ruch typu ,,maszyna do maszyny" lub ,,maszyna do
    użytkownika") generowania połączeń, w tym wysyłania wiadomości SMS lub MMS,
    2.15.2. przesyłania znacznej liczby informacji o tożsamej lub podobnej
    treści, przeznaczonych do promowania towarów, usług czy wizerunku lub
    2.15.3. osiągnięcia efektów podobnych do opisanych w pkt. 2.15.1 i 2.15.2.

    Hm, jakich sms, skoro to pakiet na minuty foniczne :-)

    2.16. Naruszenie któregokolwiek z zakazów, o których mowa powyżej, stanowi
    dla Operatora podstawę do rozwiązania umowy o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych ze skutkiem natychmiastowym.

    A to by chyba mozna zglosic do UOKiK.

    J.

  • 16. Data: 2012-01-12 21:23:42
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Jak na razie stanęło na 75zł za 1000 min. Kto da więcej?

    A jak wygadasz tylko 15 min, to też zapłacisz 75 zł?

    --
    Grzexs

  • 17. Data: 2012-01-13 10:49:37
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-12 22:23, Grzexs pisze:

    > A jak wygadasz tylko 15 min, to też zapłacisz 75 zł?

    Truuddnnoo. Ale to się nie zdarza :-)
    Dlatego szukam niższej ceny niż 0,075 zł/min.

  • 18. Data: 2012-02-10 20:00:19
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Truuddnnoo. Ale to się nie zdarza :-)
    > Dlatego szukam niższej ceny niż 0,075 zł/min.

    Zdarzać ci się będzie notorycznie tuż po podpisaniu kolejnej lojalki na
    dłuższy okres. Taka jest złośliwość świata.
    --
    Grzexs

  • 19. Data: 2012-02-12 14:43:18
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-10 21:00, Grzexs pisze:

    > Zdarzać ci się będzie notorycznie tuż po podpisaniu kolejnej lojalki na
    > dłuższy okres. Taka jest złośliwość świata.

    Wiem jakie sa zasady w tej gierce :-)
    Zmienie na inna jak tylko sie cenowo zblizy do obecnej
    Taka jest zlosliwosc swiata ze klient wyciska na maksa najlepsza cene :-)