  • 1. Data: 2011-12-20 23:28:28
    Temat: Animka
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Wyjdziesz za mnie?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 2. Data: 2011-12-20 23:30:08
    Temat: Re: Animka
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 20/12/2011 23:28, Piotr M wrote:
    > Wyjdziesz za mnie?

    ... śmieci wyrzucić, bo zimno.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2011-12-20 23:32:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx>

    Wyjdziesz za mnie?
    --

    Na stołek ?

  • 4. Data: 2011-12-21 00:20:40
    Temat: Re: Piotr M
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    [szkoda cytować]

    Jeśli koniecznie już przed świętami musisz wyrobić miesięczną normę liczby
    opublikowanych postów w Usenecie, to idź sobie na pl.test albo i a.p.d. i
    tam defekuj do woli. Bo tak patrząc przez ostatnich parę dni, poziom twoich
    postów na normalnych grupach jest odwrotnie proporcjonalny do ich liczby.
    Być może nie wiesz, ale w Usenecie średnio sprawdza się marksistowskie prawo
    przemiany ilości w jakość.

    Jacek Rylski

  • 5. Data: 2011-12-21 03:24:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-21 01:20, JoteR pisze:
> [...]
    > Być może nie wiesz, ale w Usenecie średnio sprawdza się marksistowskie prawo

    A Ty się swojej starej nie oświadczałeś ? ;-)

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 6. Data: 2011-12-21 03:44:13
    Od: "peter" <p...@o...pl>

    >opublikowanych postów w Usenecie, to idź sobie na pl.test albo i a.p.d. i

    nioe dyskutuj z koliną

    Peter

  • 7. Data: 2011-12-21 13:25:37
    Od: "Andrzej Bogacki" <a...@i...pl>

    > A Ty się swojej starej nie oświadczałeś ? ;-)

    eeee, nie bądź taka. Przecież grzecznie zapytał. Ja tu dostrzegam nitkę
    (cieniutką niteczkę ) romantyzmu połączonego z dużą desperacją a Ty zaraz
    obelgi. Doceń odwagę

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-12-21 13:41:52
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-21 00:28, Piotr M pisze:
    > Wyjdziesz za mnie?

    Chcesz to za żonę? Czy Ty żeś się chłopie szaleju najadł? ;)

  • 9. Data: 2011-12-21 16:07:52
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Dnia Wed, 21 Dec 2011 00:28:28 +0100, Piotr M napisał(a):

    > Wyjdziesz za mnie?

    Po co ci taka żona co nie potrafi poprawnie czytnika skonfigurować?
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz otrzymał telegram: "Jeśli nie zapłacicie za energię
    elektryczną, wyłączymy wam radiostację".

  • 10. Data: 2011-12-21 16:12:24
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-21 17:07, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Po co ci taka żona co nie potrafi poprawnie czytnika skonfigurować?

    Ty się czytnikiem przejmujesz? Nie wiadomo czy ona umie coś ugotować? A
    wiadomo jak ona wygląda?