  • 1. Data: 2011-12-21 17:56:17
    Temat: Telefon w Play!
    Od: "...:::fi$her:::..." <m...@g...com>

    cześć!
    mam zamiar przejść do Play, jaki wybrać telefon?
    abonament ok 60 zł, telefon najlepiej za 1 zł (do 50)
    Najważniejsze by miał :
    1) wi-fi,
    2) można go było używać jako modem do laptopa przez HSPA czy tam umts,
    3) gps.
    Z tym że nie bardzo się na tym znam, jaki by w/w fon miałby mieć os by
    szło np wgrać
    igo8 czy AM by po prostu nie płacić za korzystanie z gps.

    Mirek

  • 2. Data: 2011-12-21 19:56:28
    Temat: Re: Telefon w Play!
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-21 18:56, ...:::fi$her:::... pisze:
> [...]
    > szło np wgrać
    > igo8 czy AM by po prostu nie płacić za korzystanie z gps.

    Sam sobie wybierz.
    http://www.play.pl/pl/promocja/przejdz-do-play/index
    .html

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 3. Data: 2011-12-21 22:02:04
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik ...:::fi$her:::... napisał:
> [...]
    > szło np wgrać
    > igo8 czy AM by po prostu nie płacić za korzystanie z gps.

    nokia e52 ma gps, hspa czy tam umts i fifi :)

  • 4. Data: 2011-12-22 20:50:43
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 21.12.2011 18:56, ...:::fi$her:::... pisze:
    > cześć!
    > mam zamiar przejść do Play, jaki wybrać telefon?
    > abonament ok 60 zł, telefon najlepiej za 1 zł (do 50)
    > Najważniejsze by miał :
    > 1) wi-fi,
    A w praktyce to wifi do netu? a net do.... safari? operki mini?
> [...]
    > szło np wgrać
    > igo8 czy AM by po prostu nie płacić za korzystanie z gps.
    Automapę możesz sobie "sciągnąć" za darmo lub kupić za prawie 2 stówki.
    Automapa działa tylko na windows mobile 6.x wiec sam zawęziłeś strasznie
    mocno ilość telefonów. JAk wybierzesz coś z Androidem to nawigacje
    będziesz mial za darmo, ale po OSM albo Googlemaps.
    ToMasz

  • 5. Data: 2011-12-23 17:15:29
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 21.12.2011 18:56, ...:::fi$her:::... pisze:
    >>
    > JAk wybierzesz coś z Androidem to nawigacje będziesz mial za darmo,
    > ale po OSM albo Googlemaps.

    No ale nie porownujmy nawigacj Androidowych z Automapa, to zupelnie nie
    ta liga :)
    Sam mam Androida i uzywam na nim tylko Yanosika, jako nawigacje
    zdecydowanie, dopoki nie ma AM na Andka, uzywam drugiego urzadzenia na
    ktorym dziala Automapa

  • 6. Data: 2011-12-23 17:41:12
    Od: "...:::fi$her:::..." <m...@g...com>

    On 23 Gru, 18:15, "cpt. Nemo" <c...@a...pl> wrote:
> [...]
    > Sam mam Androida i uzywam na nim tylko Yanosika, jako nawigacje
    > zdecydowanie, dopoki nie ma AM na Andka, uzywam drugiego urzadzenia na

    dowiedziałem się że na adroidzie działa igo co mi w zupełności
    wystarczy, więc
    pomóżcie który wybrać tel>
    1.os-android
    2.wifi
    3.gps
    abonament stan darmowy 69,
    proszę o poradę by procek był ok i wszystko w miarę chodziło
    (tel by był jak najtańszy)
    dzięki

  • 7. Data: 2011-12-23 18:46:21
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "...:::fi$her:::..." napisał:

    > dowiedziałem się że na adroidzie działa igo co mi w zupełności
    > wystarczy, więc
    > pomóżcie który wybrać tel>
    > 1.os-android
    > 2.wifi
    > 3.gps
    > abonament stan darmowy 69,

    Naprawdę chcesz wziąć telefon z Androidem w taryfie bez pakietu
    internetowego?
    Zresztą mniejsza z tym.
    W tym abonamencie w podanej kwocie (do 50 zł) są tylko (lub aż) 3 jako takie
    aparaty: Samsung Galaxy Gio, LG P500 i ZTE Blade. Teoretycznie najszybszy
    powinien być Gio, ze względu na podkręcony fabrycznie procesor, z kolei ZTE
    ma lepszą rozdzielczość ekranu. Zresztą sam sobie porównaj i wybierz.
    http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/0/4877/4661/4627/
    Najlepiej weź Gio, opchnij za te 3 i pół stówy, za niewiele więcej kupisz
    redbullowego ZTE Blade II z akcji grouponowej (od tygodnia codziennie
    pojawiają się na Gumtree po 3,7 - 4,2 stówy).

    JoteR