  • 1. Data: 2011-12-20 23:20:12
    Temat: czy w play pracuja powazni ludzie?
    Od: ".oOo.oOo.oOo." <...@...c>

    witam,
    planouje/planowalem przejscie z tm do playa. zalozylem sobie abo w wys
    max 100pln. znalazlem za 89pln w play 850min do wszystkich, stan darmowy
    itd. mysle sobie przeniose numer, bo w tm po x latach, proponuja za
    99pln 550min z darmowymi do tm i stacjonarnych... i telefonem drozszym
    niz dla klienta z ulicy. dogadalem sie z playem dostalem jeszcze -25% na
    abo na caly okres umowy + jakis tam rabat na pierwsze trzy miesiace.
    telefon co prawda (galaxy s+) w cenie 367pln, ale cos za cos. "w
    poniedzialek 12.12 wysylyamy do pana przesylke z telefonem oraz dokuemntami"
    w srode nadal nie ma kuriera, w piatek rowniez.
    dzwonie w ostatni poniedzialek i sie pytam o co chodzi:
    - "w systemie jest informacja ze oczekuje na podpisanie dokumentow przez
    klienta"
    - "jak mam podpisac, jak nic do mnie nie przyszlo?"
    - "nie wiem, prosze pana, ale taka mam tu informacje"
    - "jakim kuerierm zostala nadana przesylka i czy moge otrzymac nr listu?"
    - "nie mam tu takiej informacji, ale proponuje aby pan poszedl do
    jakiegos naszego punktu i tam ponownie zlozyl wniosek o przenisienie numeru"
    - "ale w punkcie nie dostane dodatkowego rabatu w postaci 25%"
    - "to w takim razie, ja tu zaloze zgloszenie w celu wyjasnienia
    sytuacji, czas oczekiwania to 7 dni, ale najczesciej jest to max. 2 dni
    robocze"

    czy to jest standard w tej firmie?

  • 2. Data: 2011-12-20 23:27:10
    Temat: Re: czy w play pracuja powazni ludzie?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Tak.
    Pracują poważni ludzie.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 3. Data: 2011-12-21 08:27:25
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > - "to w takim razie, ja tu zaloze zgloszenie w celu wyjasnienia sytuacji,
    > czas oczekiwania to 7 dni, ale najczesciej jest to max. 2 dni robocze"

    TO dopiero początek, będzie weselej
    u mnie poźniej rachunki za połaczenia w platy po 800zł przychodziły.
    Reklamacji nie uznali, dopiero jak sprawę do UKE kierowałem, po 3 miesiącach
    jak
    juz telefon odłaczyli to nastąpiła nagła zmiana stanowiska :)

    Poczytaj archiwum grupy

  • 4. Data: 2011-12-21 13:45:35
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-21 00:27, Piotr M pisze:
    > Tak.
    > Pracują poważni ludzie.

    Ośmielam się z tobą nie zgodzić. Nie mam podstaw, żeby wierzyć w to co
    napisałeś, ale jak czymś to poprzesz to się zastanowię;)

  • 5. Data: 2011-12-22 00:03:45
    Od: ".oOo.oOo.oOo." <...@...c>

    W dniu 21-12-2011 09:27, Amir pisze:

    > TO dopiero pocz?tek, b?dzie weselej
    > u mnie po?niej rachunki za po?aczenia w platy po 800z? przychodzi?y.
    > Reklamacji nie uznali, dopiero jak spraw? do UKE kierowa?em, po 3 miesi?cach
    > jak
    > juz telefon od?aczyli to nast?pi?a nag?a zmiana stanowiska :)
    >
    > Poczytaj archiwum grupy

    u mnie prawdopodobnie w ogole nie dojdzie do podpisania umowy.

  • 6. Data: 2011-12-22 10:02:15
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Są tani jak dla mnie i dają dużo minut, których nie jestem w stanie wygadac ale
    stan obsługi w BOKu to zazwyczaj żenada.

  • 7. Data: 2011-12-22 10:49:48
    Od: ".oOo.oOo.oOo." <...@...c>

    W dniu 22-12-2011 11:02, mz pisze:
    > Są tani jak dla mnie i dają dużo minut, których nie jestem w stanie
    > wygadac ale stan obsługi w BOKu to zazwyczaj żenada.

    ...i stwarzaja poczucie sieci dla elity, do ktorej ciezko sie dostac ;]

  • 8. Data: 2011-12-22 19:14:23
    Od: ".oOo.oOo.oOo." <...@...c>

    W dniu 22-12-2011 11:49, .oOo.oOo.oOo. pisze:

    > ...i stwarzaja poczucie sieci dla elity, do ktorej ciezko sie dostac ;]

    a teraz cos ekstra:

    "Nr zgłoszenia: xxxxxxxx
    Data wpłynięcia do P4: xxx
    Data zamknięcia zgłoszenia: xxx

    Szanowny Panie,

    dziękuję za zgłoszenie dotyczące migracji, które wpłynęło za
    pośrednictwem strony internetowej 22 grudnia 2011 roku.

    W odpowiedzi na zgłoszenie pragnę przeprosić za niezrealizowanie
    zamówienia zgodnie z Pana dyspozycją. Mam nadzieję, iż następny wniosek
    o przeniesienie Pana numeru do naszej sieci zostanie rozpatrzony pozytywnie.

    W ramach rekompensaty chciałbym przyznać Panu 30 minut do wszystkich
    sieci na okres 3 miesięcy. W momencie, jeżeli przeniesie Pan już numer
    do naszej sieci prosiłbym o kontakt z Biurem Obsługi i powołanie się na
    numer zgłoszenia: xxxxxxxx. Wówczas rekompensata zostanie przyznana
    zgodnie z Okresem Rozliczeniowym na Pana koncie.

    W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za
    pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty
    elektronicznej pod adresem: o...@p...pl lub poprzez stronę
    internetową www.24.play.pl.

    Z poważaniem
    xxxxxx xxxx"

    uwaga: oczywiscie rabatu w wysokosci 25 czy tam 20% na caly okres umowy
    nie ma i nie bedzie... bo Pan nie moze czegos takiego dac. sladu po
    zamowieniu nie ma w systemie :) a w piatek jeszcze byl status "oczekuje
    na podpisanie dokumentow"

    jednym zdaniem: jakikolwiek kontakt ze strony tej firmy, to zawracanie
    dupy i strata czasu.

  • 9. Data: 2011-12-22 19:40:10
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    ".oOo.oOo.oOo." napisał:

    > uwaga: oczywiscie rabatu w wysokosci 25 czy tam 20% na caly okres
    > umowy nie ma i nie bedzie... bo Pan nie moze czegos takiego dac.

    Pan/Pani nie może ci tego dać albo nie dać. Te 20,2 % rabatu dla taryfy
    "Super MNP Stan Darmowy 99" wynika wprost z regulaminu i nie zależy
    od mocy Pana/Pani. Idź jak biały człowiek do salonu, przeczytawszy wpierw
    regulamin
    http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Pr
    omocyjnej_SuperMNP_Stan_Darmowy.pdf
    i dostaniesz dokładnie to samo minus półroczne 100 minut do wszystkich.

    JoteR

  • 10. Data: 2011-12-22 21:31:04
    Od: ".oOo.oOo.oOo." <...@...c>

    W dniu 22-12-2011 20:40, JoteR pisze:

> [...]
    omocyjnej_SuperMNP_Stan_Darmowy.pdf

    > i dostaniesz dokładnie to samo minus półroczne 100 minut do wszystkich.

    przenoszac z "biznesu" musze do "biznesu", nie moge skorzystac z planu
    dla indywidualnych.