  • 1. Data: 2011-12-22 12:22:18
    Temat: Darmowe wieczory i weekendy na stacjonarne
    Od: z <z...@g...pl>

    Niedługo będzie mi się kończyć umowa w Orange i tam miałem dodatkową
    usługę "wieczory i weekendy na stacjonarne" za 25 zł 1200 min. Z tego co
    się zorientowałem to warunki teraz są gorsze, i drożej i dopiero po 20.00.
    Jest jakiś sposób żeby przedłużyć umowę na obecnych zasadach?
    A może przejść na bezterminową (nic nie robić) Jak to zadziała?
    Jak to jest w praktyce bo konsultanci jacyś niezdecydowani :-)

    PS. Zostaje jeszcze Play 1000 min. w sumie za 75 zł albo rozmawiać mniej
    :-)

  • 2. Data: 2011-12-22 18:52:16
    Temat: Re: Darmowe wieczory i weekendy na stacjonarne
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 22.12.2011 13:22, z pisze:
> [...]
    > Jak to jest w praktyce bo konsultanci jacyś niezdecydowani :-)

    > PS. Zostaje jeszcze Play 1000 min. w sumie za 75 zł albo rozmawiać mniej
    Wziąć sobie jakąś taryfę z playa na firmę, będziesz miał 1000 na
    stacjonarne, w okolicy 20zł na miesiąć

    ToMasz

  • 3. Data: 2011-12-22 19:24:17
    Od: z <z...@g...pl>

    ToMasz pisze:
    > Wziąć sobie jakąś taryfę z playa na firmę, będziesz miał 1000 na
    > stacjonarne, w okolicy 20zł na miesiąć

    A czy firmą może być gospodarstwo rolne? ;-)

  • 4. Data: 2011-12-22 20:39:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    z <z...@g...pl> wrote:

    > A czy firmą może być gospodarstwo rolne? ;-)

    A czemu nie?

    http://dlafirm.play.pl/resources/pdf/Wykaz_dokumento
    w_wersja024.pdf

    OF3 pkt. 4b

  • 5. Data: 2011-12-22 21:44:07
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    ToMasz wystukał, co następuje:

    > Wziąć sobie jakąś taryfę z playa na firmę, będziesz miał 1000 na
    > stacjonarne, w okolicy 20zł na miesiąć

    w ramach SD w nowych abo nie ma limitu w sieci i na stacjonarne... przy NMP
    bez aparatu wychodzi 22,5zł netto...

  • 6. Data: 2011-12-23 08:15:19
    Od: z <z...@g...pl>

    Maciej Bebenek pisze:
    > http://dlafirm.play.pl/resources/pdf/Wykaz_dokumento
    w_wersja024.pdf

    > OF3 pkt. 4b

    Chłopie!!! Dlaczego teraz mi to mówisz ;-)

    Dzięki

  • 7. Data: 2011-12-23 08:35:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    z <z...@g...pl> wrote:

    > Chłopie!!! Dlaczego teraz mi to mówisz ;-)

    Bo się nie pytałeś :-P

    Tylko to nie jest jedyny warunek, niestety ;-(

  • 8. Data: 2011-12-23 08:44:24
    Od: z <z...@g...pl>

    ?

  • 9. Data: 2011-12-23 15:23:50
    Od: z <z...@g...pl>

    Maciej Bebenek pisze:
    > Tylko to nie jest jedyny warunek, niestety ;-(

    Ech Chłopie. :-)
    Gdybym ja miał REGON to bym się tak nie dziwił i wyśmiał jeszcze tego
    pleya za te dodatkowe zaświadczenia :-)
    Jak na razie stanęło na 75zł za 1000 min. Kto da więcej?

  • 10. Data: 2011-12-23 15:24:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    z <z...@g...pl> wrote:

    > ?

    Ja się akurat na rolnictwie i stosownej papierologii nie wyznaję, więc nie
    wiem, co musisz mieć, a co możesz. Trzeba pogadać z jakimś kumatym z salonu
    Play (tak, wiem że trudne ;-)