  • 1. Data: 2011-12-22 11:12:34
    Temat: Nokia E52-simlock
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

    Dzień dobry

    Jestem posiadaczem tej Nokii, niestety z blokadą na Orange. Na co dzień
    korzystam z tej sieci, ale czasem chciałbym włożyć sima innego
    operatora. Pytałem w paru punktach Gsm o zdjęcie blokady, niestety
    wołają za to 100zł i chcą jeszcze, żeby zostawić u nich aparat na parę
    dni(?!). Co jest nie tak z tym telefonem, dlaczego rozblokowanie go jest
    takie drogie? Na Allegro również ceny wysokie, oprócz jednej oferty za
    40zł
    http://allegro.pl/simlock-nokia-sl3-e52-6303-6700-c6
    -e72-n97-slask-i1958174397.html
    to kto tu oszukuje, ci biorący 100zł, czy może ten za 39zł to jakiś
    partacz?

  • 2. Data: 2011-12-22 11:21:51
    Temat: Re: Nokia E52-simlock
    Od: muchomorek <m...@w...pl>

    Dnia 2011-12-22, o godz. 12:12:34
    "E52owner" <e...@n...com> napisał(a):

> [...]
    -e72-n97-slask-i1958174397.html
    > to kto tu oszukuje, ci biorący 100zł, czy może ten za 39zł to jakiś

    Bo ten koleś stosuje metodę bruteforce? Czyli sprawdzania
    wszystkich możliwych kombinacji :-)

  • 3. Data: 2011-12-22 11:28:37
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

    Użytkownik "muchomorek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    Dnia 2011-12-22, o godz. 12:12:34
    "E52owner" <e...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > partacz?
    >

    >Bo ten koleś stosuje metodę bruteforce? Czyli sprawdzania

    To lepiej czy gorzej, jakie to ma znaczenie? Nie będzie działać? Chcę po
    prostu wywalić simloka.

  • 4. Data: 2011-12-22 11:49:44
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "E52owner" napisał:

> [...]
    > Pytałem w paru punktach Gsm o zdjęcie blokady, niestety wołają za to 100zł
    > i chcą jeszcze, żeby zostawić u nich aparat na parę dni(?!).

    A ile kosztuje w salonie Orange po zakończeniu cyrografu?

    JoteR

  • 5. Data: 2011-12-22 12:12:50
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A ile kosztuje w salonie Orange po zakończeniu cyrografu?

    Nie mam pojęcia, ja ten telefon odkupiłem od świeżo upieczonego
    cyrograficza,
    więc raczej nieprędko ta opcja w ogóle wejdzie w grę ;)
    To co to znaczy w końcu ta metoda bruteforce i czemu jest tańsza/gorsza
    od tej za 100zł?
    Jak dla mnie to korzystniejsze cenowo i nie muszę nikomu zostawiać
    aparatu.

  • 6. Data: 2011-12-22 12:32:13
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "E52owner" <e...@n...com> napisał:

    > To co to znaczy w końcu ta metoda bruteforce i czemu jest tańsza/gorsza od tej
    > za 100zł?

    Czy Ty masz jakieś inne google? Czy mamy za ciebie leniu wszystko sprawdzić,
    przeczytać i łaskawie poinformować?

  • 7. Data: 2011-12-22 15:23:46
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości

    > Czy Ty masz jakieś inne google? Czy mamy za ciebie leniu wszystko
    > sprawdzić, przeczytać i łaskawie poinformować?

    http://www.google.pl/search?q=simlock+brute+force&hl
    =pl&safe=off&rls=com.microsoft:pl&prmd=imvnsfd&ei=Z0
    rzTsbQH4bCswatoP0I&start=10&sa=N&biw=1440&bih=728
    to powiedz mi łaskawco, czego mogę się tu dowiedzieć? Rozmowy kolesi od
    jakichś boksów, dejanów, wersji softów. Nie znam się na tym, chcę
    jedynie zdjąć simloka nie płacąc za to majątku, brute force, co mi ma to
    powiedzieć? Kojarzy się z wzięciem młotka i rozwalaniem telefonu ;)
    żartuje oczywiście.
    Nie interesuje mnie jak serwisant zdejmie tego simlocka, bruteforce,
    selfforcem czy modląc się do Kriszny. Czy oprócz czasu potrzebnego na
    operację, ten koleś za 40zł czymś podpada? Wszyscy tacy cwani się
    urodziliście?

  • 8. Data: 2011-12-22 16:45:08
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "E52owner" <e...@n...com> napisał

    >Wszyscy tacy cwani się urodziliście?

    Tak, wszyscy. Wszyscy, którzy umiemy zadawać pytania na grupie, na które padły
    już dziesiątki odpowiedzi.
    Masz w tym linku wszystko opisane. Trzeba mieć odpowiedni komputer, za
    odpowiednie pieniądze i czas, żeby komputer sobie wszystko poprzeliczał. W
    każdym linku o tym jest. I teraz, koleś od BT kasuje 40pln, bo sam to przelicza,
    ma 10 lub 20 komputerów, które wykonują czarną robotę. A koleś w komisie kasuje
    100, bo musi zczytać loga z telefonu, wysłać go kolesiowi od 20 komputerów,
    wpłacić należność, poczekać dzień lub dwa, albo i trzy, odebrać kody mailem,
    wklepać do telefonu i zadzwonić po Ciebie żebyś telefon odebrał. To wszystko
    można i wyczytać i wydedukować czytając wyniki z Twojego linku. No ale do tego
    to trzeba mieć jeszcze głowę i umieć jej używać. Ty jesteś na etapie zawracania
    dupy i wykręcania się sianem.

  • 9. Data: 2011-12-22 19:58:21
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    "E52owner"<e...@n...com> napisał(a):

> [...]

    Idź do jakiegos punktu z częściami do telefonów itp w jakiejś Hali
    Handlowej. Tam Ci zdejmą za 30 zł. Na poczekaniu.

    Co jest nie tak z tym telefonem, dlaczego rozblokowanie
    -e72-n97-slask-i1958174397.html

    Iważaj szczególnie na tych na Allegro co chcą zdejmować zdalnie. To są
    złodzieje cudzych plików w komputerze. Nie potrafią wykonać usługi.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 10. Data: 2011-12-22 20:02:08
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

> [...]
    > do tego to trzeba mieć jeszcze głowę i umieć jej używać. Ty jesteś na
    > etapie zawracania dupy i wykręcania się sianem.

    Jesteś zarozumiałym bufonem, któremu wydaje się, że postradał wszelkie
    rozumy. Zadałem pytanie czym różni się zdjęcie simloka w komisie,
    od zdjęcia przez kolesia z Allegro, biorącego za to 2,5-krotnie mniej.
    Czyli okazuje się, że niczym poza logistyką! Pierwsza odpowiedź to
    jakieś brute force, nic mi nie mówiące, zapytałem grzecznie z czym to
    się je. Pokaż mi gdzie to można wyczytać o czym piszesz? Bo jak widzę,
    to Ty działasz w branży i znasz to od środka.