  • 11. Data: 2009-08-04 08:56:24
    Temat: Re: DL1000 vs. Varadero - dylemat odwieczny co ?
    Od: fv <f...@c...com>

    n...@s...com wrote:

    > Nie jestes inny, tylko kolega fv chyba dluzej nie pojezdzil zadna
    > krowicha. A bez obycia z mastodontami strach sie przeciskac.

    To prawda, ja w ogóle nie mam nawet motocykla, tylko w stopce wpisałem sobie nazwę
    modelu
    plastikowego z allegro. Kto nie chce niech nie czyta.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 12. Data: 2009-08-04 08:57:55
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Lisciasty" <l...@p...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    On 4 Sie, 09:56, Sysek <s...@p...onet.pl> wrote:

    > A przejechałeś się nimi?
    > Pisałem kiedyś o moich próbach na visromie, to moto
    > jest straszliwe, fstrzonsajonce, tragiczne :>
    > Oczywiście opinia skrajnie subiektywna :>

    Moze cos wiency, moze nie umiales jezdzic. moze oczekiwales od kozy zupelnie
    czegos innego, he?

    > Ile cm mierzy plecak?
    > Niech posadzi dupcię z tyłu i zobaczy na swe nogi.
    > Jak będą zgięte mocno w kolanach to padaka nie nadaje się.
    > Moja kobita na xx-ie ledwo dojechała do Niemcowa (800km)
    > bo nogi drętwiały i trzeba było co 100km robić przerwę.

    Moze nie do konca odczytales jej intencje ;)

    > Kupse tigera, 2005-2006 :>

    ... narazajac sie na smiesznosc i docinki. To trzeba lubic, dlugo dojrzewac
    i pogodzic sie z porazka w dziedzinie serwisowania. IMO taka HaDecja dla
    ubogich. Oczywiscie opinia skrajnie subiektywna ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2009-08-04 09:00:11
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <n...@s...com> wrote in message

    > Nie jestes inny, tylko kolega fv chyba dluzej nie pojezdzil zadna
    > krowicha. A bez obycia z mastodontami strach sie przeciskac.

    Nadal bloguje swymi teoriami? Niezmordowany ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 14. Data: 2009-08-04 09:08:27
    Od: n...@s...com

    On Tue, 04 Aug 2009 10:56:24 +0200, fv <f...@c...com> wrote:

    >To prawda, ja w ogóle nie mam nawet motocykla, tylko w stopce wpisałem sobie nazwę
    modelu
    >plastikowego z allegro.

    Jesli przez pojeciem krowicha, w dyskusji o dl1000 i wiadrze, w
    odpowiedzi na zarzut ze duzymi 'endurakami' trudno jezdzic w miescie,
    rozumiesz gsx'a to chyba faktycznie ten gsx musi byc w skali 1:16.

    > Kto nie chce niech nie czyta.

    Problem polega na tym ze ktos moze wziac powaznie co wypisujesz o
    mastodontach.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 15. Data: 2009-08-04 09:13:05
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Sysek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A może się mylę w wyborze, może lepiej np B12, Fazer 1k ???
    > Preferowana pozycja wyprostowana, komfort dla plecaka.

    Nie porównam Vstroma z Varadero, ale moge porownac Vstroma do kilofazera i
    do b12,

    Pozycja na vstromie jest z tych moto najwygodniejsza, kilofazer to pozycja o
    wielebardziej pochylona, b12,5 moze troche mniej ale na pewno nie taka jak
    Vstrom.

    --
    pzdr smoq

  • 16. Data: 2009-08-04 09:17:40
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 4 Sie, 10:57, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > Moze cos wiency, moze nie umiales jezdzic. moze oczekiwales od kozy zupelnie
    > czegos innego, he?

    Niewygodne, silnik szarpie, kosz sprzęgłowy rzęzi i wibruje,
    pozycja wskazująca na męczącą w dłuższej przejażdżce.
    Powyższe tyczy się dużego sroma 2004, testowanego
    tuż po dłuższej przejażdżce tajgerem.

    > Moze nie do konca odczytales jej intencje ;)

    Pewnie nie, kto tam wyrozumi o co chodzi kobicie :>

    > ... narazajac sie na smiesznosc i docinki.

    Wprost przeciwnie, do fabryki mojej przyjeżdża
    jeszcze erłan, mały fazer, r6 i cośtam jeszcze;
    WYMYTY tajger przy nich wygląda imponująco,
    ludkom się podoba ;)

    > To trzeba lubic, dlugo dojrzewac
    > i pogodzic sie z porazka w dziedzinie serwisowania.

    Jak na razie jedyną porażką było mocowanie
    końcówki skotojlera którą osobiście spier...
    Po poprawieniu jest już ok :>

    > IMO taka HaDecja dla
    > ubogich. Oczywiscie opinia skrajnie subiektywna ;)

    A tego to nie kumam. Że niby kupiłem dla szpanu?
    To bymse kupił gieesa :>

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 17. Data: 2009-08-04 09:47:44
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    Lisciasty pisze:

    > A przejechałeś się nimi?
    > Pisałem kiedyś o moich próbach na visromie, to moto
    > jest straszliwe, fstrzonsajonce, tragiczne :>
    > Oczywiście opinia skrajnie subiektywna :>

    Właśnie nie miałem okazji , nie znam nikogo z tym sprzętem.
    Jak na razie bazuje na opiniach z netu, grup, testów.

    Generalnie już nie bawi mnie jazda "wokół komina"
    Po 17 latach małżeństwa , żona w końcu stwierdziła, że będzie ze mną
    jeździć, zrobiliśmy parę wycieczek na Hornecie i po prostu ją wciągnęło
    jak bagno :)
    Ale Hornet , pomimo kapitalnego silnika raczej jest męczący przy
    dłuższych wypadach. Zresztą jakoś teraz bardziej preferuje przejażdżki
    czysto turystyczne + wypady na jakieś spędy (zloty) :).
    Nastawiam się na moto wygodne, dobrze chroniące przed wiatrem, pakowne z
    możliwością zahaczenia o szutry i drogi gorszej jakości.
    Patrząc przez ten pryzmat , wypada na : Varadero, DL100, GS1150, Tiger,
    Multistrada itp.
    Tiger i Multistrada mnie się nie podoba i koniec. Na GS za wysokie progi
    finansowe , może jakiś kredycik ???
    Zostały na placu boju Varadero i DL1000 stąd moje pytanie o opinie.
    No chyba , że jakiś inny moto , jestem otwarty na sugestie.

    Ja mam 178cm , plecaczek 164cm.
    Preferujemy jazdę raczej spokojną , lajtowo (mówimy o motocyklu) :)
    W planach w tym roku jeszcze mała objazdówka po Polsce. Na 2 motocykle ,
    koleś ma TDM850. W przyszłym roku wypad po Europie.

    Może jest ktoś z okolic Szczecin, Stargard , Łobez, Świdwin, Złocieniec
    kto posiada takowego sprzęta i da się przymierzyć, nie koniecznie z jazdą.

    Sysek

  • 18. Data: 2009-08-04 09:54:53
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    n...@s...com wrote:

    > PS. ja bym bral wiadro, bo chąda. a wisrom jest do tego brzydki jak
    > sredniowieczna kupa.

    Ale lzejszy, stabilniejszy, lepiej sie zbiera i tanszy.
    K.14.

  • 19. Data: 2009-08-04 09:59:37
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Sysek wrote:

> [...]
    > Zostały na placu boju Varadero i DL1000 stąd moje pytanie o opinie.
    > No chyba , że jakiś inny moto , jestem otwarty na sugestie.

    W dobrych pieniadzach masz jeszcze caponorda, ale on nie lubi byc
    przeciazany na tyle.
    K.14.

  • 20. Data: 2009-08-04 10:02:10
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    Co do zasłyszanych, zaczytanych opinii:
    Varadero:
    -najlepiej po 2003 , silnik na wtrysku, 6 biegów.
    - cholernie wysokie
    - nieprzyjemna długość biegów 1-2 , na ciaśniejszych winklach 1 to za
    mało 2 to za wiele i trzeba merdać i na pół sprzęgle.
    - bardzo wygodne dla kierownika i plecaczka.
    - dla przelotowych poniżej 140 mocy dość.
    - wysoko środek ciężkości + wysokie moto, można się wyp.... stając na
    jakiejś nierówności.

    DL100
    - q... trochę brzydszy
    - bardzo dobry silnik z nieźle dobranymi przełożeniami.
    - niższy od viadra
    - wibracje przy wyższych obrotach
    - padające sprzęgło przy rocznikach poniżej 2003
    - tańszy od viadra

    Multistarada
    - ten to jest dopiero brzydki

    Tiger
    - jakoś nie mam zaufania

    Aprilia Caponord ETV 1000
    - taka włoska Varadero
    - trochę boję się serwisu tego moto.

    GS1150
    - tak bo BMW :)
    - nie bo BMW :)
    - najbardziej wibrujący sprzęt z wymienionych
    - spora cena

    --
    Sysek