  • 1. Data: 2009-08-04 08:12:16
    Temat: POMOCY - KTM Duke 125LC - przestał jechać ?
    Od: Sysek <s...@p...onet.pl>

    Pomocy i jeszcze raz pomocy.
    Moto KTM Duke 125LC , ten sam silnik co w Yamaha DT125, TDR125.

    Odblokowany , czyli wypatroszone kryzy z tłumika, odwrócony zawór
    spalin, elektronika.
    Zachowywał się świetnie, czyli wkręcał się do końca na obroty na każdym
    biegu, V-max +/- 125km//h.

    I nagle moto na prostej drodze , bez żadnych przygód przestało iść.
    Zaczął się zachowywać jak by był zblokowany. Na zimnym silniku nie ma
    problemu , idzie jak zły, ale wystarczy , że złapie trochę ciepła i jest
    kicha. Pierwsze 2 biegi jeszcze wkręca się na 11-12k/min po wyższych
    biegach jest totalna lipa, obroty 8k/min i zaczyna przerywać , V-max 80km/h.
    Sprawdzony układ paliwowy, zmieniona świeca, sprawdzona elektryka. I
    dalej to samo.
    Moduł 3MB-00 , czy on może tak sam z siebie się zblokować ?
    No normalnie głupi już jestem , zresztą mechanicy też zgłupieli.

    Ma ktoś jakiś pomysł ??? Co jeszcze można sprawdzić ???

    --
    Sysek

  • 2. Data: 2009-08-05 06:56:09
    Temat: Re: POMOCY - KTM Duke 125LC - przestał jechać ?
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Ma ktoś jakiś pomysł ??? Co jeszcze można sprawdzić ???

    kompresję na zimnym i ciepłym.
    jeżeli to czterosuw to potem stan i regulację zaworów, zwłaszcza
    wydechowych. Przy wybebeszeniu tłumika zawór wydechowy mógł się wypalić albo
    wymaga innej regulacji (zwięskszenia luzu)
    potem stan pierścieni tłokowych i samego tłoka

  • 3. Data: 2009-08-05 08:49:06
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Sysek pisze:

    > Moduł 3MB-00 , czy on może tak sam z siebie się zblokować ?
    > No normalnie głupi już jestem , zresztą mechanicy też zgłupieli.

    Mam to samo, wszystko wskazuje na modul, czekam na dostawe i to sie
    powinno wyjasnic.

    Byc moze odblokowywanie zabija w krotkim czasie modul 3MB00 ?

    Przekladka na 3MB20 jest nieprosta, bo yamaha mocno namieszala w
    rocznikach, modulach i ich zlaczkach.

    KJ