  • 51. Data: 2018-07-18 10:08:27
    Temat: Re: DCF77
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:pij4pp$fjq$...@n...news.atman.pl...
    Janusz wrote:

    >Hej, oni to zmontowali w 1959, jakie CRC, jakie bity? :-]

    Byly juz zegary atomowe ? Czy na razie wystarczyl oficjalny, urzedowy
    czas ?

    >Pomysł był fantastycznie nowoczesny jak na tamte czasy.

    Czym to odebrac ... na lampach ? :-)

    J.

  • 52. Data: 2018-07-18 10:41:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Może wstydliwa jakaś ta witryna i nie każdemu pokazuje? Mnie pokazała.

    Na dwóch róznych przeglądarkach mam error 403.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 53. Data: 2018-07-18 10:46:41
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > U mnie działa elegancko. Spróbuj użyć innej przeglądarki,
    > bo zawartość jest tego warta.
    No chciałbym ale się nie da, Seamonkey pokazuje pustą stronę,
    slimbrowser daje komunikat "Witryna sieci Web odrzuciła żądanie
    pokazania tej strony sieci Web, HTTP 403"
    a żadnych blokad nie mam włączonych. IE nie mam :)
    Może podaj pełny link.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 54. Data: 2018-07-18 10:47:37
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > Czym to odebrac ... na lampach ? :-)

    Zależy, co się chce odebrać. Oprócz standardu czasu to jest również
    standard częstotliwości, a lampowe układy PLL bywały.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 55. Data: 2018-07-18 10:47:44
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 18.07.2018 o 10:41, Janusz pisze:

    > Na dwóch róznych przeglądarkach mam error 403.

    http://web.archive.org/web/20180718084540/http://www
    .marvellconsultants.co.uk/dcf/
    Chociaż u mnie działa bezpośredni link.

  • 56. Data: 2018-07-18 10:51:25
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Janusz wrote:

    > Może podaj pełny link.

    To jest pełny link (do katalogu kierującego do poszczególnych elementów
    projektu). Tu masz np. link do schematu:

    http://www.marvellconsultants.co.uk/dcf/SCHEMATIC1.p
    df

    Co Ty masz za Internet? :->

    Pozdrawiam, Piotr

  • 57. Data: 2018-07-18 11:15:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Ma same zalety poza faktem, że antenka musi widzieć niebo. Nie zawsze
    > się da to osiągnąć, niestety.
    To prawda, na szczęście w zasięgu ręki mam okno i parapet zewnętrzny :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 58. Data: 2018-07-18 11:24:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-18 o 09:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "HF5BS"  napisał w wiadomości grup

    > Antene stroili ?
    Raczej wątpię, musieli by ją wydłuzyć, dostroili pewnie dopasowanie do
    anteny.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 59. Data: 2018-07-18 11:50:10
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Z całym powyższym przesłaniem się zgadzam, ale na usprawiedliwienie
    > zdolnych inaczej programistów muszę powiedzieć, że zastosowanie tych

    nie zawsze ma to związek z ułomnymi programistami. Księgowi na wespół z
    project managerami gonią i krzyczą, że nie ma czasu - trzeba wypuszczać
    produkt na rynek bo konkurent robi już to samo ( i tak samo spaprane).

    > skupień. Realizacja techniczna jest jednak daleka od prostej
    > i Engeler podsuwa użyteczne sztuczki.

    Jest daleka od prostej, ale nie pracują tam (mam nadzieję) ludzie
    granatem od pługa oderwani.

  • 60. Data: 2018-07-18 11:51:12
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Mam budzik z Lidla, we Wroclawiu sie ladnie synchronizowal, ale przestal
    > po kilku latach.

    wymień baterie - na zwykłe alkaliczne (na żadnych akumulatorkach nie
    bedzie dzialać poprawnie)