    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: DCF77
    Date: Wed, 18 Jul 2018 11:50:10 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Z całym powyższym przesłaniem się zgadzam, ale na usprawiedliwienie
    > zdolnych inaczej programistów muszę powiedzieć, że zastosowanie tych

    nie zawsze ma to związek z ułomnymi programistami. Księgowi na wespół z
    project managerami gonią i krzyczą, że nie ma czasu - trzeba wypuszczać
    produkt na rynek bo konkurent robi już to samo ( i tak samo spaprane).

    > skupień. Realizacja techniczna jest jednak daleka od prostej
    > i Engeler podsuwa użyteczne sztuczki.

    Jest daleka od prostej, ale nie pracują tam (mam nadzieję) ludzie
    granatem od pługa oderwani.