  • 1. Data: 2011-06-02 07:35:24
    Temat: DC - Ustka, jak jechać ?
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    Wszelakie mapy zapodają do Płońska standard, potem pchanie się na
    Grudziądz i albo bokami na Słupsk, albo A2 pod 3City i potem Kartuzy -
    Słupsk - Ustka.
    Czy lepiej pchać się Kościerzyna - Bytów - Słupsk z ominięciem płatnej
    A2, czy jechać A2 i potem tak jak napisałem wcześniej ?

    Wyjazd jutro, pora dowolna ale rano - 7-8, zależy jak dziecko
    wstanie ;)

    Pozdrawiam !

  • 2. Data: 2011-06-02 09:13:10
    Temat: Re: DC - Ustka, jak jechać ?
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
[...]

    Po pierwsze to chyba o A1 chodziło. Po drugie sugeruję A1 olać (nadrobisz co
    najmniej 50km, żeby przejechać 90km autostradą i dopłacić 20zł) i jechać
    standardowo na Płońsk, potem Sierpc, Rypin, Golub, Wąbrzeźno, Grudziądz (na
    tym odcinku większość DW po remoncie, a ruch raczej mały). Dalej DK1 na
    Warlubie, potem DW214 na Kościerzynę (dziurawo, ale ruch mały i 90 da sie
    spokojnie jechać), i dalej Bytów, Słupsk, Ustka.

  • 3. Data: 2011-06-02 09:35:56
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-02 09:13, Vlad The Ripper pisze:
    Dalej DK1 na
    > Warlubie, potem DW214 na Kościerzynę (dziurawo, ale ruch mały i 90 da sie
    > spokojnie jechać), i dalej Bytów, Słupsk, Ustka.

    To dobra, ładna trasa z walorami krajobrazowymi. W okolicach Kościeżyny
    i Bytowa uważaj na FR, to znany obszar kłusowniczy. Jeśli będzie
    najbardziej absurdalne ograniczenie to raczej je uwzględnij, bo
    tamtejsza "Strasz Wiejska" <-- to od "straszyć na wsi" z uporem godnym
    lepszej sprawy wyszukuje takie miejsca i stawia, często zamaskowane, FRy.

    --
    MZ

  • 4. Data: 2011-06-02 09:37:07
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-02 09:13, Vlad The Ripper pisze:
    Dalej DK1 na
    > Warlubie, potem DW214 na Kościerzynę (dziurawo, ale ruch mały i 90 da sie
    > spokojnie jechać), i dalej Bytów, Słupsk, Ustka.
    To dobra, ładna trasa z walorami krajobrazowymi. W okolicach Kościerzyny

  • 5. Data: 2011-06-02 09:39:16
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Jun 2, 9:35 am, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > tamtejsza "Strasz Wiejska" <-- to od "straszyć na wsi" z uporem godnym
    > lepszej sprawy wyszukuje takie miejsca i stawia, często zamaskowane, FRy.

    No to badziewie to myślę że CB pomoże ;)
    Zdaję sobie sprawę, że to teren szczególnie fotoradarogenny, chociaż
    teraz można im odpisać grzecznie na fotkę i podziękować ;)

    Pozdrawiam !

    PS:
    Tak też pojadę mając w duszy autobahn :)

  • 6. Data: 2011-06-02 10:01:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-02 09:39, Czarek Daniluk pisze:
    > On Jun 2, 9:35 am, MZ<"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:
    (...)

    > No to badziewie to myślę że CB pomoże ;)

    Nie bądź taki pewien - są pomysłowi ;)

  • 7. Data: 2011-06-02 10:22:24
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Jun 2, 10:01 am, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Nie bądź taki pewien - są pomysłowi ;)

    Innego wykrywacza, niestety nie posiadam :(

    Pozdrawiam !

  • 8. Data: 2011-06-02 10:56:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> writes:

> [...]
    > Warlubie, potem DW214 na Kościerzynę (dziurawo, ale ruch mały i 90 da sie
    > spokojnie jechać), i dalej Bytów, Słupsk, Ustka.

    Od Warlubia do Pelplina można pojechać A1, głupie 12 km dalej a dziury
    na 22 chyba mniejsze. Za to Starogard trzeba zaliczyć... No nie wiem.

    MJ

  • 9. Data: 2011-06-02 12:23:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-02 10:22, Czarek Daniluk pisze:

    > Innego wykrywacza, niestety nie posiadam :(

    To pozostaje jechać jednak względnie zgodnie z ograniczeniami.
    Jeden z takich 'wynalazków' zauważyłem jak mijałem, kolega
    jadący z przodu nawet nie zauważył :)

  • 10. Data: 2011-06-02 12:23:52
    Temat: Re: DC - Ustka, jak jechać, fotoradary ?
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    Czarek Daniluk <c...@c...com> napisał(a):

    > Zdaję sobie sprawę, że to teren szczególnie fotoradarogenny, chociaż
    > teraz można im odpisać grzecznie na fotkę i podziękować ;)

    A znasz konkretne aktualne przepisy umożliwiające to "podziękowanie"?
    Może się z nami podzielisz?
    W niedawnym wątku o Kobylnicy zdania na ten temat są rozbieżne.
    Mam przed nosem "Raport" ze zdjęciem z tej okolicy a nie jestem
    tak doświadczony jak niejaki A.P., by walczyć z tamtejszymi sądami.