  • 1. Data: 2011-06-02 05:22:50
    Temat: Trasa W-wa - Krynica-Zdrój
    Od: "Darek" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam
    za jakiś miesiąc czeka mnie trasa jak w temacie. Wyjazd rodzinny wiec liczy
    sie w miare komfort przejazdu.
    Tak myślałem żeby pokonać ją przez Kozienice, Zwoleń dalej Sandomierz, Dębica,
    Tarnów i Krynica.
    Mało radarów, mniejszy ruch niz pchac sie przez Radom i Kielce.

    Jak mozna poprosic o Wasze opinie to bede wdzieczny.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2011-06-02 07:32:19
    Temat: Re: Trasa W-wa - Krynica-Zdrój
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Jun 2, 5:22 am, "Darek" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > witam
    > za jaki miesi c czeka mnie trasa jak w temacie. Wyjazd rodzinny wiec liczy
    > sie w miare komfort przejazdu.
    > Tak my la em eby pokona j przez Kozienice, Zwole dalej Sandomierz, D bica,
    > Tarn w i Krynica.
    > Ma o radar w, mniejszy ruch niz pchac sie przez Radom i Kielce.
    >
    > Jak mozna poprosic o Wasze opinie to bede wdzieczny.
    >
    > Pozdrawiam
    > Darek
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Tylko i wyłącznie -
    DC - Radom - Kielce - obwodnica Kielc - Morawica - Busko - Dąbrowa
    Tarnowska - Wojnicz - Jurków - Nowy Sącz i dalej jedna droga ;)

    Do Radomia masz piękną drogę, od Skarżyska za Kielce też masz piękną
    drogę - więc wcale się źle nie jedzie.

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2011-06-02 10:39:06
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-06-02 05:22, Darek wrote:

> [...]
    > sie w miare komfort przejazdu.
    > Tak myślałem żeby pokonać ją przez Kozienice, Zwoleń dalej Sandomierz, Dębica,

    Droga z Tarnowa do Krynicy kojarzy mi sie tak:
    -przed remontem: dziura na dziurze
    -po remoncie: jedna dluga ciagla linia i znikoma ilosc okazji
    do wyprzedzania bez napinki, a powolnego ruchu lokalnego jest sporo.

    przez Nowy Sacz fajniej, plynniej i jednak ladniejsze widoki (zalew
    roznowski).

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2011-06-02 11:17:35
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Darek" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dębica,
    > Tarnów i Krynica.
    > Mało radarów, mniejszy ruch niz pchac sie przez Radom i Kielce.

    Jestem z Sącza a do stolicy jeżdżę często i przerabiałem już wszytkie
    możliwe trasy. Do Kielc pojechałbym tradycyjnie, a potem:

    http://www.tinyurl.pl?eCmP6BRl

    Odcinek między Zakliczynem a Sączem jest zamknięty, tj. są znaki że droga
    zamknięta, ale oznacza to dwa osuwiska dla których zbudowano
    kilkunastometrowe objazdy, poza tym bez niespodzianek - pusto, malowniczo,
    fajnie się jedzie (choć droga bardziej kręta niż przez Jurków).

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 5. Data: 2011-06-02 11:53:51
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kilkunastometrowe objazdy, poza tym bez niespodzianek - pusto, malowniczo,
    > fajnie się jedzie (choć droga bardziej kręta niż przez Jurków).

    I jeszcze o tym objeździe:
    http://tv-ns.pl/wydarzenia/material/4324/b/1.html

  • 6. Data: 2011-06-02 12:48:03
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Jun 2, 11:17 am, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:
> [...]
    jecia/11lech2_kibice_d.jpghttp://img809.imageshack.u
    s/img809/3142/16282818109207190268210.jpg

    Po kiego pchać sie przez Kielce ??
    Obwodnicą do Chęcin i w lewo na Morawicę - moim zdaniem zdecydowanie
    szybszy wariant niż przejazd przez Kielce.

    Pozdrawiam !

    PS:
    Reszta tak jak ja jeżdżę, no prawie ja z Żabna 975 pcham się na
    Wojnicz.
    W Żabnie koniecznie zatrzymać się w rynku i iść na zajebiste i tanie
    zapiekanki/pizzę - pozdrowić ludzi od tego co jeździ z żonka i z
    dzieckiem na narty do Krynicy i tego co ich pizzę kupuje i wozi do W-
    wy, wtedy będą wiedzieć o kogo chodzi :)

  • 7. Data: 2011-06-02 13:03:14
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    On Jun 2, 11:17 am, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:
    > Po kiego pchać sie przez Kielce ??
    > Obwodnicą do Chęcin i w lewo na Morawicę - moim zdaniem zdecydowanie
    > szybszy wariant niż przejazd przez Kielce.

    Masz rację, ja nie namawiam do jazdy przez Kielce, ale ponieważ chciałem
    pokazać tylko kawałek trasy, to zacząłem od Kielc. Oczywiście, że obwodnicą!

    A co do Żabna, to trasy porównywalne, ta na Wojnicz nawet mniej uczęszczana,
    ale ta przez Niedomice mniej zabudowana, aż do obwodnicy Tarnowa jedzie sią
    praktycznie w terenie niezabudowanym, a po przejechaniu obwodnicy spory
    kawałek dwupasmówką - ale to kwestia kosmetyczna.

  • 8. Data: 2011-06-02 13:18:45
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Jun 2, 1:03 pm, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:

    > Masz racj , ja nie namawiam do jazdy przez Kielce, ale poniewa chcia em
    > pokaza tylko kawa ek trasy, to zacz em od Kielc. Oczywi cie, e obwodnic !
    >
    > A co do abna, to trasy por wnywalne, ta na Wojnicz nawet mniej ucz szczana,
    > ale ta przez Niedomice mniej zabudowana, a do obwodnicy Tarnowa jedzie si
    > praktycznie w terenie niezabudowanym, a po przejechaniu obwodnicy spory
    > kawa ek dwupasm wk - ale to kwestia kosmetyczna.

    Ty to ten Yogi z PMSG ??

    Pozdrawiam !

  • 9. Data: 2011-06-02 14:44:19
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Uzytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    On Jun 2, 1:03 pm, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:

    > Ty to ten Yogi z PMSG ??

    Ze niby garbusem smigam? Nie, choc zawsze mi sie podobaly (jak i inne
    klasyki) ;-)

  • 10. Data: 2011-06-02 20:32:35
    Od: "Darek Sionek" <p...@W...gazeta.pl>

    Yogi\(n\) <y...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > kilkunastometrowe objazdy, poza tym bez niespodzianek - pusto, malowniczo,
    > fajnie się jedzie (choć droga bardziej kręta niż przez Jurków).

    dzieki za podpowiedzi
    jeszcze pytanie o ten odcinek Busko Zdroj - Zabno. czemu nie przez nowy korczyn ?

    D.