  • 11. Data: 2011-06-02 12:41:28
    Temat: Re: DC - Ustka, jak jechać, fotoradary ?
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Jun 2, 12:23 pm, " Wmak" <w...@W...gazeta.pl> wrote:

    > A znasz konkretne aktualne przepisy umo liwiaj ce to "podzi kowanie"?
    > Mo e si z nami podzielisz?
    > W niedawnym w tku o Kobylnicy zdania na ten temat s rozbie ne.
    > Mam przed nosem "Raport" ze zdj ciem z tej okolicy a nie jestem
    > tak do wiadczony jak niejaki A.P., by walczy z tamtejszymi s dami.
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Pytaj się AP, ja jeszcze takiego problemu nie mam i nie miałem w
    życiu, a wolno nie jeżdżę ;)

    Pozdrawiam !

  • 12. Data: 2011-06-02 12:42:50
    Temat: Re: DC - Ustka, jak jechać ?
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Jun 2, 12:23 pm, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > To pozostaje jechać jednak względnie zgodnie z ograniczeniami.
    > Jeden z takich 'wynalazków' zauważyłem jak mijałem, kolega
    > jadący z przodu nawet nie zauważył :)

    Czasami się nie da, żeby tylko to czasami nie było tam gdzie to g...
    zapakują ;)

    Pozdrawiam !

  • 13. Data: 2011-06-02 13:05:16
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    Czarek Daniluk <c...@c...com> napisał(a):

    > Pytaj si=EA AP, ja jeszcze takiego problemu nie mam i nie mia=B3em w
    > =BFyciu, a wolno nie je=BFd=BF=EA ;)
    >
    > Pozdrawiam !

    No cóż, myślałem, że jesteś lepszy od AP - nie zwróciłem uwagi na te
    "robaczki" na końcu Twojej wypowiedzi.

    Ja też nie miałem (odpukać....)
    To ktoś znajomy, PMS nie czytuje, na CB nie uprzedzili, gadaczkę w navi muzyką
    zagłusza i patrzy tylko na ptasie budki na słupie a tamtejszej pięknej "wieży"
    nie skojarzył z FR - jego strata.

  • 14. Data: 2011-06-02 13:15:53
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-02 12:23, Wmak pisze:

    > A znasz konkretne aktualne przepisy umożliwiające to "podziękowanie"?
    > Może się z nami podzielisz?

    Właśnie o to chodzi, że przepisów brak, tzn. nadal są w uzgodnieniach
    międzyresortowych. Chodzi konkretnie o brak rozporządzenia Ministra
    Infrastruktury w sprawie warunków lokalizacji, sposobu oznakowania i
    dokonywania pomiarów przez urządzenia rejestrującedo ustawy PoRD.

    http://bip.mi.gov.pl/pl/bip/projekty_aktow_prawnych/
    projekty_rozporzadzen/rozp_transport_drogowy/proj_ro
    zp_urz_rejestr

    M.

  • 15. Data: 2011-06-02 13:17:23
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Jun 2, 1:05 pm, " Wmak" <w...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > zagłusza i patrzy tylko na ptasie budki na słupie a tamtejszej pięknej "wieży"

    Wieży czy śmietnika ?
    Jakiej kurde wieży, bo wieży to i ja nie mam zamiaru wyglądać przy
    drodze ;)

    Pozdrawiam !

  • 16. Data: 2011-06-02 13:25:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości

    >Wieży czy śmietnika ?
    >Jakiej kurde wieży, bo wieży to i ja nie mam zamiaru wyglądać przy
    >drodze ;)

    No ja też jej onegdaj nie zauważyłem pod Białym Borem.

  • 17. Data: 2011-06-02 13:28:45
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Jun 2, 1:25 pm, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości

    > No ja też jej onegdaj nie zauważyłem pod Białym Borem.

    Ale jakiej wieży ?
    Coś cholera zabudowali dziwnego ?
    Myślałem że tylko śmietnik wystawiają ;)

    Pozdrawiam !

  • 18. Data: 2011-06-02 13:32:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On Jun 2, 1:25 pm, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości

    > No ja też jej onegdaj nie zauważyłem pod Białym Borem.

    >Ale jakiej wieży ?

    Poszukaj zdjęć słupka Multanova.

  • 19. Data: 2011-06-02 13:37:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości

    > No ja też jej onegdaj nie zauważyłem pod Białym Borem.

    Np. taka:
    http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/f/kobylnic
    a.htm

  • 20. Data: 2011-06-02 13:38:30