  • 21. Data: 2011-06-02 13:51:09
    Temat: Re: DC - Ustka, jak jechać, fotoradary ?
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-02 13:28, Czarek Daniluk pisze:

    > Ale jakiej wieży ?
    > Coś cholera zabudowali dziwnego ?
    > Myślałem że tylko śmietnik wystawiają ;)
    W zeszłą sobotę jechałem przez Biały Bór.
    Śmietnik wstawili pomiędzy dwie białe skrzynki elektryczne przy czyjejś
    posesji. Stały w ciągu, bardzo trudne do odróżnienia...

    M.

  • 22. Data: 2011-06-02 14:04:25
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    Czarek Daniluk <c...@c...com> napisał(a):

    Tutaj ślicznie wygląda:

    http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/f/sycewice
    .htm

  • 23. Data: 2011-06-02 14:23:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-02 13:05, Wmak pisze:

    > No cóż, myślałem, że jesteś lepszy od AP

    To nie jest możliwe z założenia ;)

    > - nie zwróciłem uwagi na te
    > "robaczki" na końcu Twojej wypowiedzi.

    Robaczki są w sumie nieistotne w tej materii :)

    > Ja też nie miałem (odpukać....)
    > To ktoś znajomy, PMS nie czytuje,

    Kwestia nieistotna,

    > na CB nie uprzedzili,

    CB nie jest od ostrzegania przed fotoradarem, zresztą widać je z daleka
    jak się jeździ z głową.

    > gadaczkę w navi muzyką
    > zagłusza i patrzy tylko na ptasie budki na słupie a tamtejszej pięknej "wieży"
    > nie skojarzył z FR - jego strata.

    Niech się uczy, skoro mimo takiego wyposażenia i tak dal się namierzyć
    - w sumie dość typowe...

  • 24. Data: 2011-06-02 19:45:48
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Jun 2011 04:17:23 -0700 (PDT), Czarek Daniluk
    <c...@c...com> wrote:

    >Jakiej kurde wieży, bo wieży to i ja nie mam zamiaru wyglądać przy
    >drodze ;)

    Pewnie takiej -
    http://img.naszemiasto.pl/grafika2/nowy/c7/63/4cadba
    579b374_o.jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2011-06-02 20:20:35
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > CB nie jest od ostrzegania przed fotoradarem, zresztą widać je z daleka
    > jak się jeździ z głową.

    mnie uprzedzili, zwolnilem i uwaznie patrzylem na miejsce gdzie opisany mial
    byc radar. nie znalazlem. a koles mnie prowadzil miejscowy przez kawalek
    pomorza i wczesniejsze radary widzialem.

    widzialem potem zdjecia takich radarow gdzie spod siatki maskujacej wystawal
    tylko obiektyw a to wszystko skitrane w tujach na czujejs posesji. na
    zdjeciu ozobaczylem dopiero po duzym powiekszeniu.....

    to nie regula a ostrzekanie na cb dziala:)
    nie mialem fotki dopoki radio dzialalo:) jak zaje...li mi w miedzyzdrojach
    antene i wracalem juz bez odsluchu to sie wpakowalem na kubeł....

  • 26. Data: 2011-06-02 21:55:44
    Temat: Re: DC - Ustka, jak jechać ?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-06-02 07:35, Czarek Daniluk pisze:
    > Czy lepiej pchać się Kościerzyna - Bytów - Słupsk z ominięciem płatnej
    > A2, czy jechać A2 i potem tak jak napisałem wcześniej ?
    > Wyjazd jutro, pora dowolna ale rano - 7-8, zależy jak dziecko
    > wstanie ;)
    Jedź jak chcesz, byle byś ominął gminę Kobylnica :->

    Maciek

  • 27. Data: 2011-06-03 09:11:25
    Od: "Darek" <b...@w...pl>

    > To dobra, ładna trasa z walorami krajobrazowymi. W okolicach Kościerzyny
    > i Bytowa uważaj na FR, to znany obszar kłusowniczy. Jeśli będzie
    Głównie działają w gminie KObylnica

  • 28. Data: 2011-06-03 09:12:43
    Od: "Darek" <b...@w...pl>

    > (...)

    > Nie bądź taki pewien - są pomysłowi ;)
    Zgadza się miejscowi już się przyzwyczajili do tego że nic nie mówią -
    zwłaszcza o słupkach