  • 11. Data: 2009-09-21 22:46:33
    Temat: Re: D5000 czy D90?
    Od: " " <g...@g...pl>

    Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał(a):

    > Obiektyw ostry od pełnej dziury, jest silnik AF, nie ma żadnych problemów z
    > ostrzeniem jak Sigma 30/1.4. Jedyna wada to minimalnie wieksza dystorsja od
    > 35/2, ale nadrabia to optyką.

    No cóż. Tak powino byc jak piszesz ale tak nie jest. Szczególnie z tą ostrością.

  • 12. Data: 2009-09-21 22:52:12
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze g...@g...pl:

    > No cóż. Tak powino byc jak piszesz ale tak nie jest. Szczególnie z tą ostrością.

    Miliony much mają w tym przypadku większą wiarygodność od jednego gila.

  • 13. Data: 2009-09-21 23:10:10
    Od: " " <g...@g...pl>

    Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał(a):

    > Miliony much mają w tym przypadku większą wiarygodność od jednego gila.

    Nawet 2 razy droższe obiektywy są z reguły ostrzejsze po lekkim przymknięciu.
    A tu piszesz - ostry od pełnej dziury. To potem chyba juz mistrzostwo świata.
    I najlepszy obiektyw Nikona. Inne stałki się chowają bo mają najlepszą ostrość
    po lekkim przymknięciu. Waż słowa i nie ośmieszaj się.
    Akurat mam ten obiektyw. Pierwszy zwróciłem bo nie byłem specjalnie
    zadowolony. Drugi przecykałem w sklepie i wziąłem bo zobaczyłem jakie to
    szkło. I jakie ma wady i zalety.

  • 14. Data: 2009-09-22 06:51:21
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze g...@g...pl:

> [...]
    > Akurat mam ten obiektyw. Pierwszy zwróciłem bo nie byłem specjalnie
    > zadowolony. Drugi przecykałem w sklepie i wziąłem bo zobaczyłem jakie to

    Krótko: co proponujesz zamiast 35/1.8 z tą ogniskową?

  • 15. Data: 2009-09-22 09:03:29
    Od: Mateusz Szczyrzyca <m...@a...net>

    Dnia 21.09.2009 Gil <g...@g...pl> napisał/a:
    > Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał(a):
    > Warto byłoby od razu
    > dokupić 35/1.8 - będzie się świetnie uzupełniać z tym kitem.
    >
    > Nie warto. To slaby obiektyw jest. Jak cena taka jakość.
    > Chyba najgorsza stałka na rynku z firmowych.

    Pochwal się czymś lepszym.