    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 14 May 2014 00:50:31 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Czyżby ustawiony przetarg w ZUS na samochody?
    From: k...@g...com

    W dniu środa, 14 maja 2014 00:06:32 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
    > Powitanko,

    > Moga miec nawet 99% marzy, jesli ZUS nie bedzie przymusowy. Nic mnie nie
    >
    > obchodzi jaka bryke sobie zazyczyl prezes II, czy III filaru, czy innej
    >
    > prywatnej firmy. No moze nie do konca, Buzek ze swoja banda zadbal o
    >
    > przymus bycia w II filarze, mozna bylo sobie wybrac ktora z firm bedzie
    >
    > mnie okradac. Teraz ta sama partia uznala, ze wspomniane firmy juz sie
    >
    > utuczyly, a rzad zawsze glodny, to kase zabrali.

    > To zle, ze w ogole potrzebuja biurowca w kazdym miasteczku. Potrzebne
    >
    > jest wylacznie centrum obliczeniowo-archiwizacyjne i call-center gdzies

> [...]

    ZUS nie jest przymusowy. Wystarczy nie pracować żeby go nie płacić. Taki mamy w
    Polsce model ubezpieczeń emerytalnych. Prawie we wszystkich krajach jest taki model.
    ZUS to nie polski wynalazek. Kiedyś będzie można załatwić wszystko przez net. Teraz
    jest jeszcze za dużo ludzi którzy go nie mają, nie potrafią się w necie poruszać.
    Poza tym zawsze będzie dużo ludzi którzy nie będą korzystali z netu chociażby w
    związku z podeszłym wiekiem. ZUS nie jest dla gimnazjalistów tylko ludzi starych. Jak
    sobie wyobrażasz dwu osobowy oddział ZUSu w Łodzi. Do obsługi klientów mają kilkuset
    metrową halę zastawioną biurkami. Średnio czeka się na swoją kolejkę kilkadziesiąt
    minut. ZUS to bardzo dobre rozwiązanie. Zla jest wysokość składek jakie się płaci.
    Wiesz że płacone przez ludzi składki nie wystarczają żeby wypłacić wszystkie
    emerytury w całości i sporo jeszcze dopłacamy z podatków. Nie podoba Ci się że mają
    na koszty własne na przykład 2% to wybierz takich posłów co zrobią 1%.