  • 21. Data: 2013-02-19 08:38:44
    Temat: Re: Czym przetestowac nagrywarke?
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "$heikh el $hah" napisał:

    > Ja jeszcze miałem kiedyś płyn vision express ...

    Kogo obchodzi co kiedyś miałeś? Kup sobie kajecik i pisz pamiętnik.

    BZPZDR

  • 22. Data: 2013-02-19 14:23:00
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-02-19 08:38, Kamil pisze:

    > Kogo obchodzi co kiedyś miałeś?

    Bo żadnym płynem do szyb soczewki lasera bym nie potraktował.
    A taki płyn wydaje się idealny.

    > Kup sobie kajecik i pisz pamiętnik.

    Nie zgubiłeś ostatnio kija od miotły?
    Musiało boleć jak ci się wbił w dupę.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 23. Data: 2013-02-19 18:39:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Feb 2013 13:37:55 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Zasilacz ;)
    > Zdecydowanie.
    > Powód: wentylatory nie mają jak wessać powietrza do obudowy.
    > Trafiony?

    Pudlo, obudowa jest cala dziurawa.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 24. Data: 2013-02-20 02:32:42
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-02-19 08:35, Kamil pisze:

    > Co to ma do rzeczy? Do tej pory działało?

    To że, pytający dziwi się komunikatowi o SCSI, jeśli nie ma tej
    magistrali w komputerze. Zwykłe wyjaśnienie że tak ma być.

    --
    /MB

  • 25. Data: 2013-02-21 11:28:50
    Od: Elite Hunting <b...@g...ru>