  • 1. Data: 2013-02-17 15:23:14
    Temat: [OT] Ciekawa marka
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    Hej!

    Kiedyś na PRHNie pojawił się taki wpis:

    <cytat>
    > cześć,
    >
    > jak odpalić strimer kurde ?
    Jakaś nowa marka? Ci skośni mogliby sprawdzić czasem, czy ich nazwa nie
    brzmi kretyńsko w którymś z europejskich języków.
    MSPANC
    </cytat>

    Tymczasem dziś w trakcie grzebania w Internecie w poszukiwaniu jakiegoś
    ciekawego tabletu nadziałem się na następującą stronę:

    http://store.kupaworld.com/

    Mam nieodparte wrażenie, że ta marka w Polsce się nie przyjmie...

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 2. Data: 2013-02-17 16:26:16
    Temat: Re: [OT] Ciekawa marka
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > http://store.kupaworld.com/
    > Mam nieodparte wrażenie, że ta marka w Polsce się nie przyjmie...

    Jakoś Osram to nie odstraszyło.
    Przem

  • 3. Data: 2013-02-17 16:56:33
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 17.02.2013 16:26, Przemek pisze:

    > Jakoś Osram to nie odstraszyło.
    > Przem
    Sram tak samo w rowerach czasami występuje. tyle że akurat firma Sram
    to nomen omen sra na zdanie polaków....

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-02-17 18:13:33
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Sram tak samo w rowerach czasami występuje. tyle że akurat firma Sram
    > to nomen omen sra na zdanie polaków....

    1. jak mnie cieszy, że chociaż raz ktoś użył "nomen omen" poprawnie :P
    2. a myślisz, ze Kupa World nie będzie?
    Przem

  • 5. Data: 2013-02-17 18:43:30
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 17.02.2013 18:13, Przemek pisze:

    > 1. jak mnie cieszy, że chociaż raz ktoś użył "nomen omen" poprawnie :P
    > 2. a myślisz, ze Kupa World nie będzie?
    > Przem
    kupa się nie przyjmie, jeśli "Screen protector" oferują za 25 usd.
    jednak gdyby Apple, albo Audi zmieniło nazwę na taką która się źle
    kojarzy - przyjęła by się. "świat kupy" niszowa firma, dla nich Polska
    równiez niszowy rynek. Ot ciekawostka - nic więcej

    ToMasz

  • 6. Data: 2013-02-18 08:08:08
    Od: diwajs <m...@g...com>

    W dniu 2013-02-17 15:23, Wojciech "Spook" Sura pisze:
> [...]
    >
    > http://store.kupaworld.com/
    >
    > Mam nieodparte wrażenie, że ta marka w Polsce się nie przyjmie...

    Jeszcze bardziej OT
    Jakieś trzy lata temu we wrocławskim Tesco widziałem duży plakat (A1).
    Na nim roznegliżowana panienka, jakiś flakon i duży napis : "kosmetyki z
    PUPY" :-)
    M.P.

  • 7. Data: 2013-02-19 14:39:50
    Od: "LPPL" <l...@u...pl>

    Użytkownik "ToMasz"

> [...]
    > przyjęła by się. "świat kupy" niszowa firma, dla nich Polska równiez
    > niszowy rynek. Ot ciekawostka - nic więcej

    Osram - wasze żarówki. To była reklama;)

    --
    LPPL