  • 21. Data: 2011-02-05 22:10:57
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 05 Feb 2011 21:58:33 +0100 osobnik zwany Gabriel'wilk'
    wystukał:

    i-mysle-ze-
    rozsadek-wroci

    > Nie marudź, w Reichu już nieraz widziałem w dzień w czasie ulewy czy
    > śnieżycy jak kierowcy jeżdżą bez świateł mijania, czasem nawet po zmroku
    > lub w tunelu :-) Widać to skutek braku nakazu jazdy w dzień na światłach
    > :-) pozdrawiam

    to tylko skutek braku myślenia, który u nas wykorzystano do wprowadzenia
    nakazu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2011-02-05 22:29:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-05 20:56, Kamrat pisze:

    > Będę ci mrugał długimi tak jak teraz ty mi mrugasz, żebym włączył.

    Skoro nie będzie zakazu używania, to od każdego kogo zdenerwujesz swoim
    mruganiem, powinieneś dostawać każdorazowo strzał w pysk. Zapytasz: za
    co? Za próby ustanawiania własnego prawa.
    Bo teraz, póki co, mrugający ostrzegają Cię przed łamaniem
    _obowiązującego_ prawa. Możesz się z tym prawem nie zgadzać, ale póki
    ono obowiązuje, masz pieprzony obowiązek się do niego stosować. Jeśli Ci
    się to nie podoba, wyjedź gdzieś, gdzie Ci będzie lepiej.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2011-02-05 22:41:35
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2011-02-05 20:32, Gabriel'wilk' pisze:

    i-mysle-ze-rozsadek-wroci

    > Co się ma udać-wzrost poparcia dla Pisu, aż tak źle już u nich?

    Chyba grupy Ci się pomyliły...

    --
    http://plfoto.com/4922/autor.html

  • 24. Data: 2011-02-05 23:01:17
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 5 Feb 2011 19:55:44 +0000 (UTC), "Kamrat"
    <c...@g...pl> wrote:

    >2. Od kiedy będą niby obowiązkowe we wszystkich nowych autach?

    Już chyba są. Od lutego 2011.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2011-02-05 23:27:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kamrat wrote:
    > Żeby tylko się udało.
    >
    > http://mypis.pl/aktualnosci/792-krzysztof-tchorzewsk
    i-mysle-ze-rozsadek-wroci

    tja

    jak zwykle jakiś PISuar sie postanowił wykazać w czymś na czym sie zna...

    zużywaja sie akumulatory oraz nabijamy kabzę rosyjskim oligarchom :)

  • 26. Data: 2011-02-05 23:29:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kamrat wrote:

    > A to PO dba o bezpieczeństwo obywateli? A że przez ten nakaz giną
    > ludzie, to jest bezpieczeństwo?

    ciekawa teoria przez to że lepiej widać pojazdy ludzie giną... :)

  • 27. Data: 2011-02-06 00:02:16
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-05 22:41, Andrzej Zbierzchowski pisze:

    > Chyba grupy Ci się pomyliły...
    Komu, mnie? :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 28. Data: 2011-02-06 00:23:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 5 Feb 2011 23:29:19 +0100, Marek Dyjor wrote:

    >ciekawa teoria przez to że lepiej widać pojazdy ludzie giną... :)

    Takie statystyki. Moze je lepiej widac, a kierowcom to nie przeszkadza
    miec wypadki :-)

    J.

  • 29. Data: 2011-02-06 00:35:12
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    > Skoro nie będzie zakazu używania, to od każdego kogo zdenerwujesz swoim
    > mruganiem, powinieneś dostawać każdorazowo strzał w pysk. Zapytasz: za
    > co? Za próby ustanawiania własnego prawa.
    Nie tłumacz - i tak nie zrozumie...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 30. Data: 2011-02-06 09:05:47
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    W dniu 2011-02-05 21:21, Kamrat pisze:
    > A to PO dba o bezpieczeństwo obywateli? A że przez ten nakaz giną ludzie, to
    > jest bezpieczeństwo?

    Wcale tego nie twierdzę. Jedni i drudzy (a także reszta politykierstwa)
    kombinują jakby tu ukręcić własne lody mydląc oczy ludziom. Kaska, kaska
    byle leciała a bezpieczeństwo mało ważne, byleby nas ta hołota wybrała
    na następną kadencję... a przed wyborami każda sprawa dobra by dokopać
    przeciwnikowi. Po prostu partie polityczne są oderwane od wyborców i
    daleko mają dobro obywateli, dlatego takie deklaracje i to przed
    wyborami to nic innego jak tania kiełbasa wyborcza... Żeby nie było -
    nie jestem zwolennikiem świecenia w dzień ani fanem żadnej z tych
    partii. Chyba gorzknieję na starość... ;]

    Arkady