  • 91. Data: 2011-02-07 09:48:10
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-05 22:10, masti pisze:

    > to tylko skutek braku myślenia, który u nas wykorzystano do wprowadzenia
    > nakazu.

    Warto dodać, że w Niemczech, pojazd nieoświetlony nie stanowi takiego
    zagrożenia jak u nas. Tam, podczas wyprzedzania nie musisz zjeżdżać na
    przeciwległy pas.

    A.

  • 92. Data: 2011-02-07 09:50:10
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-06 16:59, Kamrat pisze:

    > Nie życzę ci sytuacji, w której nie zauważysz rowerzysty mającego
    > pierwszeństwo i go zabijesz.
    > Bo chyba nie powiesz, że rowerzystów bez świateł widzisz, a samochody nie?

    Rowerzysta wyprzedzający kogoś na trasie? Neelix czego ty nie wymyślisz?:)

    A.

  • 93. Data: 2011-02-07 09:53:29
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-07 09:16, z pisze:

    > Cała ta dyskusja sprowadza się do wyboru czy jadące samochody mają być
    > bardziej widoczne niż inni użytkownicy drogi czy ma być sprawiedliwie po
    > równo. To znaczy nie równo bo taki rowerzysta czy pieszy jest mniejszy i
    > go mniej widać. A może wprowadzić jedynie słuszny kanarkowy lakier
    > samochodów (może być jeszcze odblaskowy) A każdy pieszy przechodzący
    > przez jezdnię w kamizelce. :-)
    > Gdyby po jezdni mogły się poruszać tylko samochody to jak najbardziej.
    > Ludzieeeee czym wy się zajmujecie?

    Cała dyskusja sprowadza się do tego, że młodzi gniewni, próbują z czymś
    walczyć. Neelixo podobni wybierają sobie światła. Problemu za bardzo nie
    rozumieją, po nawet jeśli mają PJ (co jest mocno wątpliwe) to raczaj
    nigdy nigdzie dalej nie jeździli. Więc siłą rzeczy nie rozumieją o czym
    piszą.

    To wszystko nic więcej ani mniej:)

    A.

  • 94. Data: 2011-02-07 09:55:49
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Artur\(m\) <m...@i...pl> napisał(a):

    > " Poseł przyznaje, iż ma świadomości tego, że jego inicjatywa jest nie na
    > rękę pewnym instytucjom, które zarabiają na obecnych przepisach w sumie
    > prawie 300 milionów dolarów"
    >
    > Czyli brak wiedzy i wiara w sPISek.

    Czyli twierdzisz, że światło palą się za darmo? Ciekawe.
    Brak wiedzy czy dysinteligencja?

  • 95. Data: 2011-02-07 09:56:16
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-07 08:41, Kamrat pisze:

    > Sam napisałeś "oświetlony". Ale mniejsza o to, fizyki to ty mnie synku nie
    > ucz, bo tylko się ośmieszasz jej nieznajomością.
    > Zachodzę w głowę jakim to sposobem jest widoczna "nieoświetlona" droga.
    > Przecież jest szara i brudna.

    Bo jak każdy wie, droga (tak samo drzewa, piesi i rowerzyści) mają
    tendencją do poruszania się prędkością np. > 100km w kierunku przeciwnym
    do Twojego i na Twoim pasie:)

    A.

  • 96. Data: 2011-02-07 09:58:09
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Arek <a...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > rozumieją, po nawet jeśli mają PJ (co jest mocno wątpliwe) to raczaj
    > nigdy nigdzie dalej nie jeździli. Więc siłą rzeczy nie rozumieją o czym

    Według ciebie problemu nie rozumie również 95% kierowców na świecie, którzy
    świateł w dzień nie używają.

  • 97. Data: 2011-02-07 09:59:13
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Arek <a...@a...pl> napisał(a):

    > Pomyliło Ci się coś. To nie chodzi o światła drogowe tylko mijania. Może
    > dlatego Ci migają z naprzeciwka.

    A to światła mijania nie mają żarówek?

  • 98. Data: 2011-02-07 10:00:07
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Arek <a...@a...pl> napisał(a):

    > Rowerzysta wyprzedzający kogoś na trasie? Neelix czego ty nie wymyślisz?:)
    >
    > A.

    Skończ już z tym neelixem.
    Czyli przyznajesz, że światła pomagają ci wyprzedzać?

  • 99. Data: 2011-02-07 10:01:18
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Arek <a...@a...pl> napisał(a):

    > Bo jak każdy wie, droga (tak samo drzewa, piesi i rowerzyści) mają
    > tendencją do poruszania się prędkością np. > 100km w kierunku przeciwnym
    > do Twojego i na Twoim pasie:)
    >
    > A.

    I wraz ze wzrostem prędkości, obiekt znika? Tak jak w Gwiezdnych Wojnach? Ale
    to były prędkości podświetlne. Coś ci się pomyliło.

  • 100. Data: 2011-02-07 10:10:00
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamrat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie życzę ci sytuacji, w której nie zauważysz rowerzysty mającego
    > pierwszeństwo i go zabijesz.
    > Bo chyba nie powiesz, że rowerzystów bez świateł widzisz, a samochody nie?

    Jedziesz 60 to zbliżasz się do rowerzysty 60 +14 = 74
    Jedziesz 60 na przeciw jedzie samochód 60 + 60 = 120

    To chyba nawet Tobie da do myślenia

    Artur(m)