  • 81. Data: 2011-09-18 16:08:14
    Temat: Re: Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *ALEX* w wiadomości news:j52338$3gr$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Ciekawe jakim szokiem będzie dla gościa jak się dowie, że nie tylko do
    > Play W3 ma wyższe opłaty ;-)

    Ja specjalnie choćby "słoneczka" nie ruszałem.

    Pozdr

  • 82. Data: 2011-09-18 17:04:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl>

    > Ze twój operator doi cię z kasy aż miło.

    Twój Cę doi

  • 83. Data: 2011-09-18 17:04:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl>

    > Play doi? Niby jak?

    Normalnie, ile się da.

  • 84. Data: 2011-09-18 17:05:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Poziom kultury osobistej na tej grupie jest zadziwiająco niski.

    O co chodzi ? Glupota nie jest zabroniona

  • 85. Data: 2011-09-18 17:06:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Że W3 doi swoich klientów?
    > :-)))

    Play też doi i co z tego ?

  • 86. Data: 2011-09-18 17:07:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx>

    > Ale ja tak całe życie robie i mi z tym dobrze :-)
    > Jak widzę korek to staram się pojechać inną trasą,

    I to jest żerowanie na innych ? -> Chyba z przdszkola piszesz

  • 87. Data: 2011-09-18 17:17:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > O co chodzi ? Glupota nie jest zabroniona

    Zapytaj mamy lub taty czy to grzecznie do drugiego
    człowieka napisać "ale Ty głupi jesteś że aż głowa boli"
    i wróć tu napisać co Ci mama powiedziała...

  • 88. Data: 2011-09-18 17:52:49
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *John Kołalsky* w wiadomości news:j558lk$nsk$1@mx1.internetia.pl napisał(a):
    > Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx>
    > I to jest żerowanie na innych ? -> Chyba z przdszkola piszesz

    A nie? Stoi sobie taki ktoś w korku na światłach, ja objeżdzam newralgiczny
    punkt i znajduje się przed nim. Czyli niejako mogę przyczynić się do tego że
    biedny żuczek postoi i poczeka dłużej, co można podciągnąć pod to, że
    niejako dotuje mój skrót. Czyba logicznym jest że jeśli jeden zyskuje to kto
    inny traci?

    Pozdr

  • 89. Data: 2011-09-18 17:57:56
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *John Kołalsky* w wiadomości news:j558g2$mnd$1@mx1.internetia.pl napisał(a):
    > Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl>
    > Twój Cę doi

    Ty miałeś do szkoły pod górkę? Ile razy jeszcze mają pojawić się materiały
    pokazujące że 3 zadomowieni od lat operatorzy wykorzystują 4 gracza by zbić
    na nim kasę? W3 bardzo jest na rękę P4, a jak widać wmówili mniej
    inteligentnym jednostkom że muszą płacić tyyyyle kasy za rozmowy do Play i
    te jednostki to łyknęły jak młode pelikany.

    Ale wolno Ci być odpowrnym na wiedzę, tylko nie płacz zrozumiuesz jak roluje
    Cie op z W3 :-)

    Pozdr

  • 90. Data: 2011-09-18 18:06:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>