  • 71. Data: 2011-09-18 06:17:59
    Temat: Re: Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-18 03:21:20 +0000, ALEX <c...@g...pl> said:

    > Masz na myśli W3?

    Nie, on sam też nie wie.
    A to jest dokładnie taki sam mechanizm jak z produktami firmy Apple czy
    samochdami przerobionymi na gaz.
    zawsze znajdzie się delikwent z uporem maniaka atakujący istniejące
    rzeczy, nienawidzący ludzi mających takie rzeczy i nie mogący znieść,
    że cały świat nie chce podnieść sztandarów i iść z nim z pochodniami w
    ataku na siedziby firm...

    --
    Bydlę

  • 72. Data: 2011-09-18 11:01:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl>

    > Masz na myśli W3?

    Każdego operatora choć chwilowo w3 bardziej doi niż play

  • 73. Data: 2011-09-18 11:05:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Nie, on sam też nie wie.

    Czego niby nie wiem ? Że rozmowa z komórki do play kosztować może więcej ?
    Że na stacjonarnym prawie każda rozmowa komórkowa droższa jest niż
    stacjonarna ?

    > A to jest dokładnie taki sam mechanizm jak z produktami firmy Apple czy
    > samochdami przerobionymi na gaz.

    Ale, że co ?

> [...]
    > cały świat nie chce podnieść sztandarów i iść z nim z pochodniami w ataku

    O co Ci chodzi ? Chcesz płacić za rozmowy więcej to możesz płacić. Nikt Ci
    nie zabrania.

  • 74. Data: 2011-09-18 11:18:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tłuścić sobie może dowolnie, fakt pozostaje faktem że to Twój wybór
    > i wybrałeś firmę która jest tania dla Ciebie a droga dla dzwoniących
    > do Ciebie - czyli zachowałeś się jak skąpiec.

    Ale to nie jego wina tylko sztucznie kreowanego rynku. Generalnie każdy
    wybiera najtańszą (a nie najdroższą) dla siebie ofertę tylko co najwyżej
    uwzględnia, że jak ma komórkę (zamiast stacjonarnego) to niekoniecznie inni
    będą chcieli do niego dzwonić. Możnaby sobie wyobrazić na jednej karcie
    aplikacje wszystkich czy wielu operatorów gdyby nie koszty zawarcia i
    utrzymania umów.

  • 75. Data: 2011-09-18 12:14:06
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 18 09 2011 13:05, John Kołalsky pisze:

    > Czego niby nie wiem ?

    Ze twój operator doi cię z kasy aż miło.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 76. Data: 2011-09-18 12:14:51
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 18 09 2011 13:01, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl>

    > Każdego operatora choć chwilowo w3 bardziej doi niż play

    Play doi? Niby jak?

  • 77. Data: 2011-09-18 12:29:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mz" <a...@w...pl> wrote in message

    > no i ... ?

    No i jeśli rola pasożyta Ci nie przeszkadza to nic... :-)

  • 78. Data: 2011-09-18 12:33:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    > Ale Ty głupi jesteś to aż głowa boli.

    Poziom kultury osobistej na tej grupie jest zadziwiająco niski.

  • 79. Data: 2011-09-18 13:41:08
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-18 13:05:50 +0200, John Kołalsky <j...@k...invalid> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Czego niby nie wiem ?

    Że W3 doi swoich klientów?
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 80. Data: 2011-09-18 16:08:12
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:j52s5u.6tg.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    > No bo żerujesz kosztem innych :-)

    Ale ja tak całe życie robie i mi z tym dobrze :-)
    Jak widzę korek to staram się pojechać inną trasą, a wszak gdyby nie to, w
    kolejce w Pierdonce byłbym za kolejkowiczami. Jak widzę produkt X za 1000zł
    i 1500zł w drugim sklepie to wybieram ten pierwszy.
    Przepraszam za moje skandaliczne zachowanie...

    > Zdziwiłbyś się.

    Skąd ta pewność? Myślisz że 10-cio letnie Nokie są popularne, czas życia
    telefonu jest raczej krótki.

    > Tłuścić sobie może dowolnie, fakt pozostaje faktem że to Twój wybór
    > i wybrałeś firmę która jest tania dla Ciebie a droga dla dzwoniących
    > do Ciebie - czyli zachowałeś się jak skąpiec.

    :-)
    Przypomniał mi się dowcip o nowobagackich rosjanach, podobny poziom...

    Pozdr