  • 131. Data: 2011-09-23 15:30:36
    Temat: Re: Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    news:j5i7vb$ec9$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Znaczy twierdzisz, że odpowiadam na te wszystkie twoje pierdołkowate
    > wywody, które publikujesz ?

    :-)) Nie pomyliłem się - nie umiałeś się powstrzymać od odpowiedzi :-)

    Zastanawiałeś się już czemu robisz coś, czego się wstydzisz?

  • 132. Data: 2011-09-23 15:54:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > :-)) Nie pomyliłem się - nie umiałeś się powstrzymać od odpowiedzi :-)

    Ty nie umiałeś.

    > Zastanawiałeś się już czemu robisz coś, czego się wstydzisz?

    Nie. A chcesz się ze mną pozastanawiać ?

  • 133. Data: 2011-09-23 16:29:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ty nie umiałeś.

    Nie próbowałem nawet. Czemu miałbym się powstrzymywac?
    Ja się tego co robię nie wstydzę, nie widzę powodu się powstrzymywać.
    Ty natomiast podobno wstydzisz się że ze mną gadasz, więc?

    > Nie. A chcesz się ze mną pozastanawiać ?

    Jasne... dawaj...