  • 91. Data: 2011-09-18 18:09:38
    Temat: Re: Czy jest jakiś sposób, by rozpoznać operatora numeru?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx>

    > A nie? Stoi sobie taki ktoś w korku na światłach, ja objeżdzam
    > newralgiczny punkt i znajduje się przed nim. Czyli niejako mogę przyczynić
    > się do tego że biedny żuczek postoi i poczeka dłużej, co można podciągnąć
    > pod to, że niejako dotuje mój skrót. Czyba logicznym jest że jeśli jeden
    > zyskuje to kto inny traci?

    Nie, to nie jest logiczne. Ale jak taką logiką kierujesz się to istotnie ...

  • 92. Data: 2011-09-18 18:31:42
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *John Kołalsky* w wiadomości news:j55cbv$k4d$1@mx1.internetia.pl napisał(a):
    > Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx>
    > Nie, to nie jest logiczne. Ale jak taką logiką kierujesz się to istotnie

    Użyłem pokrętnej i pokopanej "logiki" jaką kierują się osoby twierdzące że
    Play zdziera... co ja na to mogę poradzić że jak znika wyraz Play to zmienia
    się odbiór?

    Pozdr

  • 93. Data: 2011-09-18 18:41:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wuju, czemu sam tego nie zrobisz ?

    Czy opinia moich rodziców na Twój temat jest dla Ciebie istotna?
    Pewnie nie... Dlatego zapytaj się swoich rodziców, o ile się z ich
    zdaniem w ogóle liczysz, bo to wcale nie jest pewne z tego co widzę.

  • 94. Data: 2011-09-18 18:44:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx>

    > Ty miałeś do szkoły pod górkę?

    Do specjalnej chodziłem

  • 95. Data: 2011-09-18 19:23:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 19:57:56 +0200, Przembo napisał(a):
    > Ty miałeś do szkoły pod górkę? Ile razy jeszcze mają pojawić się materiały
    > pokazujące że 3 zadomowieni od lat operatorzy wykorzystują 4 gracza by zbić
    > na nim kasę? W3 bardzo jest na rękę P4, a jak widać wmówili mniej
    > inteligentnym jednostkom że muszą płacić tyyyyle kasy za rozmowy do Play i
    > te jednostki to łyknęły jak młode pelikany.

    Ja tam watpie aby ten czwarty byl im na reke, szczegolnie na tych zasadach.

    Kiedys te wysokie ceny byly dosc uzasadnione. Ale od tego czasu MTR spadl,
    a ceny dla klienta nie.

    Co powiedzmy sobie klienta moze malo obchodzic. Jego nie interesuja wojny i
    podzial lupow miedzy operatorami.

    J.

  • 96. Data: 2011-09-18 19:36:42
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *J.F.* w wiadomości news:5jvfl8yzit8f.k76svp3508rb.dlg@40tude.net
    napisał(a):
    > Ja tam watpie aby ten czwarty byl im na reke, szczegolnie na tych
    > zasadach.

    No faktycznie z tym określeniem przegiąłem, chodziło mi o mechanizm, na rękę
    im jest to że mają na kogo zrzucić winę za zawyżone stawki, swoją drogą
    dziwne że 3 niezależne firmy nie zuważyły że mogłyby całkowicie dla siebie
    "bezboleśnie" zmniejszyć stawki by ulżyć tym swoim wiernym i oddanym
    klientom :-)

    > Kiedys te wysokie ceny byly dosc uzasadnione. Ale od tego czasu MTR spadl,
    > a ceny dla klienta nie.

    Ale wewnętrzna polityka każdego opa z W3 to też wina Play, bo to wszak
    fioletowy potwór każe im kompensować straty wynikające z odpływu abonentów w
    ten sposób :-)

    > Co powiedzmy sobie klienta moze malo obchodzic. Jego nie interesuja
    > wojny i podzial lupow miedzy operatorami.

    Dokładnie.

    Pozdr

  • 97. Data: 2011-09-18 23:10:34
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

> [...]
    > Pewnie nie... Dlatego zapytaj się swoich rodziców, o ile się z ich
    > zdaniem w ogóle liczysz, bo to wcale nie jest pewne z tego co widzę.

    Trolu, skończ już z tymi rodzicami, tu też z tym wyjeżdżasz? To już się
    nudne staje. Już wszyscy wyrośli ze skarżenia się mamie, no oprócz
    Ciebie...To reklama o Tobie http://www.youtube.com/watch?v=Wc2bdEKSbic

  • 98. Data: 2011-09-19 07:50:58
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Ty jakiś tępy jesteś? Nie rozumiesz słów:"komu zależy ten zadzwoni"?

    Nie rozumie, bo to kolejny przypadek klienta z syndromem racjonalizacji
    oczekiwań. Dał się nabić w butelkę, bo stracił możliwość swobody dzwonienia
    gdzie chce (no po to jest telefon, czyż nie?) i teraz udowadniając wszytkim,
    że winni są Oni próbuje podreperowac swoją nadszarpniętą psyche, aby jako
    tako móc dalej funkcjonować (fakt, nieudane zakupy potrafia zdołowac)...

    Pozytywna strona (zawsze trzeba jej szukać;-) - to taka, że inni mogą się
    czegoś nauczyć na jego błędach. Czerpmy więc!

    JA

  • 99. Data: 2011-09-19 13:29:27
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe jakim szokiem będzie dla gościa jak się dowie, że nie tylko do
    > Play W3 ma wyższe opłaty ;-)

    Żadnym, ale wRodzinie i Polsat nie chwalą się jacy są zajebiaszczy i
    najtańsi na rynku i nie opłacają tylu klakierów w necie.
    Mało kto nawet wie o istnieniu takich sieci, Polsat kojarzy się raczej z
    telewizją i dostępem do internetu.

  • 100. Data: 2011-09-19 13:30:19
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Niektórzy na grupie ( akurat to nie do Ciebie Pszemol ) nie zdają
    > sobie chyba sprawy ( albo rżną głupa celowo ) że ta dobra bądź co bądź
    > oferta play jest w dużej mierze dzięki asymetrii stawek. Skończy się
    > asymetria i skończy się dobra oferta play.

    Dokładnie tak będzie, za 2 lata fioletowi wyznawcy będą na wymarciu i
    zacznie się narzekanie jakie to gie, jak kijowo i źle.