  • 1. Data: 2011-02-22 09:53:34
    Temat: Czy faktycznie...
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    ...większość ludzi fotografuje tak samo?

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=12321

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 2. Data: 2011-02-22 09:57:43
    Temat: Re: Czy faktycznie...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-22 10:53, Jan Rudziński pisze:
    > ...większość ludzi fotografuje tak samo?
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=12321

    Tak. Dlatego zwykle przelatujemy po miniaturkach napotkanych w sieci
    galerii.

    --
    pozdrawia Adam
    /lubię te igrzyska różne, zawsze kibicuję na Trynidad i Tobago czy jakoś

  • 3. Data: 2011-02-22 10:32:33
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 22 Feb 2011 10:53:34 +0100, Jan Rudziński <j...@g...pl>
    wrote:

    Tak, bo:
    * zdjęcie ma być dokumentem,
    * skoro X osób obfotografowało rzecz Y to wiadomo że ujęcia będą się
    powtarzać.

    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 4. Data: 2011-02-22 10:34:16
    Od: "Marek" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć wszystkim
    >
    > ...większość ludzi fotografuje tak samo?
    >
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=12321

    Z jednej strony co można w przypadku tak charakterystycznym miejsc wymyślić,
    jeśli jest się turystą, który na obejrzenie każdego z nich może 10 minut? Z
    miejsca, w którym znajduje się postój dla autokarów?

    Z drugiej - dobór zdjęć jest tendencyjny, bo musiały się nałożyć - taki
    przecież cel projektu. Nie ma tam miejsca na nietypowe ujęcia czy choćby
    różne warunki oświetleniowe.

    A z trzeciej strony :) projekt pomysłowy, chociaż bardzo przypomina pomysły
    stojące za technologią Photosynth Microsofta.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2011-02-22 10:39:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-22 11:32, Grzegorz Krukowski pisze:
    > Tak, bo:
    > * zdjęcie ma być dokumentem,
    > * skoro X osób obfotografowało rzecz Y to wiadomo że ujęcia będą się
    > powtarzać.

    Nie, tu chodzi o sposób ujęcia, a nie fakt sfotografowania czegoś tam
    popularnego. Większość ludzi widzi ''pocztówką''.

    --
    pozdrawia Adam
    /kiedy będziesz dobrym fotografem? gdy stwierdzisz, że nie potrzeba aparatu/

  • 6. Data: 2011-02-22 10:44:41
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Nie, tu chodzi o sposób ujęcia, a nie fakt sfotografowania czegoś tam
    > popularnego. Większość ludzi widzi ''pocztówką''.

    Oczywiscie.

    Ale tez wiekszosc wycieczek zatrzymuje sie w punkcie widokowym,
    gdzie przemila pani mowi "a teraz mamy 3 minuty na zrobienie zdjecia" ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 7. Data: 2011-02-22 11:05:09
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Jan Rudziński napisał(a):
    > Cześć wszystkim
    >
    > ...większość ludzi fotografuje tak samo?
    >
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=12321

    Ktoś wybrał i ponakładał na siebie zdjęcia konkretnego obiektu.
    Równie dobrze mógłby wybrać zdjęcia nieba, i się dziwić, że po nałożeniu
    dalej widać niebo.

    --
    Mirek

  • 8. Data: 2011-02-22 11:17:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-22 11:44, Vituniu pisze:
    > Ale tez wiekszosc wycieczek zatrzymuje sie w punkcie widokowym,
    > gdzie przemila pani mowi "a teraz mamy 3 minuty na zrobienie zdjecia" ;)

    A trzy minuty to bardzo dużo na odrobinę kreacji :)

    --
    pozdrawia Adam
    /być dziś trendy to nie być trendy dlatego mój dentysta jest szczerbaty/

  • 9. Data: 2011-02-22 11:18:26
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > A trzy minuty to bardzo dużo na odrobinę kreacji :)

    Jak jesteś sam, nie jak całe stado musi zdążyć. :-)

    --
    Mirek

  • 10. Data: 2011-02-22 11:22:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-22 12:18, John Smith pisze:

    > Jak jesteś sam, nie jak całe stado musi zdążyć. :-)

    Trzy minuty w stadzie czy w samotności - to wciąż trzy minuty :)

    --
    pozdrawia Adam
    /A czego będziemy się bać w tym sezonie?/