  • 11. Data: 2013-04-01 10:07:34
    Temat: Re: Czy Fuji x10 może zastąpić Canona 400d (60d)?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "ZS" <a...@w...pl> wrote:

    [...]
    > Później jak dla kogoś to ewentualnie podciągam w programie aby tło
    > było wyraźniejsze np na weselu i dużej sali.

    To jest może największa ciekawostka i klucz do całego problemu. :)

    [mr.]

  • 12. Data: 2013-04-01 13:50:38
    Od: ZS <a...@w...pl>

    > Wyrzuć "P", użyj "A", maksymalny sensowny otwór, wysokie
    > naświetlanie "pod korek" i nawet szumieć przestanie... A jak znowu
    > zacznie - to jednak raw się przyda.

    Tak można ale jak się fotografuje tablice. Ja praktycznie tylko ludzi
    fotografuje i to najczęściej ruszających się.Więc muszę mieć otwór jak
    największy żeby uzyskać choć 1/60 ale lepiej 80 albo 100. Tryb P zawsze
    ustawia mi 2,8 i reguluje czas więc to żadna różnica czy P czy
    A.Najładniejsze zdjęcia wychodzą bez lampy i wtedy tylko podwyższenie
    iso zostaje. W domu bez słońca tak jak w święta to albo lampa albo
    jeszcze uda się coś zrobić 50mm 1,8 ale to tak na granicy. Jak słońce
    świeci to najładniejsze zdjęcia właśnie z tej 50 są. Dlatego myślałem że
    może tym X10 podobnie się uda zrobić zdjęcia skoro 2,0 światło i jeszcze
    zoom i wyższe użyteczne iso. Choć mniejsza matryca i pewnie GO takiej
    się nie uzyska. Za to można fajne robić macro bo od 1cm a teraz to mogę
    robić od 30cm i wychodzi że pszczoły to ładniejsze robiłem S2 niż Tamronem:)
    Czy może źle myślę i tym X10 będzie też trzeba robić wszystko z lampą w
    gorszych warunkach? Z tych zdjeć co widziałem nocnych w barze to moim
    canonem bez lampy przy iso 1600 nic by nie było widać nie mówiąc już o
    szumie.

  • 13. Data: 2013-04-01 14:38:13
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    ZS <a...@w...pl> writes:

> [...]
    > w gorszych warunkach? Z tych zdjeć co widziałem nocnych w barze to
    > moim canonem bez lampy przy iso 1600 nic by nie było widać nie mówiąc

    Fizyki nie przeskoczysz.
    Jedynie długie czasy itp. pozostają, ale przy ruchu to nie działa.
    --
    Krzysztof Halasa