    From: quish <q...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Cześć
    Date: Sun, 29 Nov 2009 22:04:01 +0100
    To: Mama <b...@o...pl>

    Cześć!
    Napisałem mu żeby sobie przestał robić jaja. Z tym pełnomocnictwem to
    nie tak prosto -przed sądem pełnomocnikiem może być zdaje się tylko
    prawnik, a na taką zabawę mnie nie stać. Nie bardzo mam czas na
    cokolwiek, na dokładkę jesteśmy chorzy (ja i Kacper) - niby tylko
    katar,ale bardzo upierdliwy. Ja na dokładkę mam bardzo niskie ciśnienie
    szczególnie wieczorem i się wtedy fatalnie czuję.Jak będę miał czas to
    zadzwonię do południa ze szkoły, przy Kacprze rozmawiać się nie da bo
    zaraz piszczy.
    Pozdrowienia od wszystkich
    Łukasz