  • 1. Data: 2009-11-29 21:04:01
    Temat: Cześć
    Od: quish <q...@i...pl>

    Cześć!
    Napisałem mu żeby sobie przestał robić jaja. Z tym pełnomocnictwem to
    nie tak prosto -przed sądem pełnomocnikiem może być zdaje się tylko
    prawnik, a na taką zabawę mnie nie stać. Nie bardzo mam czas na
    cokolwiek, na dokładkę jesteśmy chorzy (ja i Kacper) - niby tylko
    katar,ale bardzo upierdliwy. Ja na dokładkę mam bardzo niskie ciśnienie
    szczególnie wieczorem i się wtedy fatalnie czuję.Jak będę miał czas to
    zadzwonię do południa ze szkoły, przy Kacprze rozmawiać się nie da bo
    zaraz piszczy.
    Pozdrowienia od wszystkich
    Łukasz

  • 2. Data: 2009-11-29 21:06:56
    Temat: Re: Cześć
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "quish" <q...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wieczorem i się wtedy fatalnie czuję.Jak będę miał czas to zadzwonię do
    > południa ze szkoły, przy Kacprze rozmawiać się nie da bo zaraz piszczy.

    dużo zdrowia!

  • 3. Data: 2009-11-29 22:33:24
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    quish napisał(a) w <4...@i...pl> :

    > Jak będę miał czas to
    > zadzwonię do południa ze szkoły, przy Kacprze rozmawiać się nie da bo
    > zaraz piszczy.
    Blah! Nie mów, ze jesteś nauczycielem informatyki. Nieeeee! Plizzzzzzz.....

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 4. Data: 2009-11-30 03:48:02
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    quish in news:4B12E1C1.4030802@interia.pl
> [...]
    > wieczorem i się wtedy fatalnie czuję.Jak będę miał czas to zadzwonię do
    > południa ze szkoły, przy Kacprze rozmawiać się nie da bo zaraz piszczy.

    fajne, nareszcie cos ludzkiego.
    zdrówka.

  • 5. Data: 2009-11-30 18:15:03
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "quish" <q...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć!

    > przy Kacprze rozmawiać się nie da bo zaraz piszczy.

    Jak piszczy to go trzeba nasmarować!

    > Pozdrowienia od wszystkich

    Dzięki i wzajemnie.
    A z tym pełnomocnictwem to też nie tak, że tylko prawnik

    --
    LeP

  • 6. Data: 2009-12-01 19:03:18
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    LeP wrote:
    > Jak piszczy to go trzeba nasmarować!

    Na tej grupie? Raczej zakleic czyms dlawiki.

    k,